Ειναι περιπου 8:30 και περιμενω μαζι με την μητερα μου το λεωφορειο για να παμε Νορμανδια!! Φοραω ενα ασπρο φορεμα που μου ειχε δωσει η αδερφη μου, και κατι μποτακια. Το λεωφορειο αργει να ερθει οποτε αρχισα να παιζω ενα παιχνιδι στο κινητο μου...
Μετα απο λιγη ωρα ηρθε, μπηκαμε μεσα και εκατσα με την μητερα μου και κοιτουσα τον Σωκρατη που καθοταν με την Αφροδιτη..
Η ωρα απο Παρισι μεχρι Νορμανδια ειναι σχεδον μιαμιση οποτε καναμε και ενα διαλειμμα σχεδον στην μεση της διαδρομης... Ειμασταν ολοι εξω απο το λεωφορειο μεχρι που διψασα οποτε ειπα στην μαμα μου οτι θα παω στο λεωφορειο και την ρωτησα αν ηθελε να της φερω κατι.. Μου ειπε οχι οποτε μπηκα μεσα, εψαχνα το μπουκαλι με το νερο μου και με το που το βρηκα ακουω την Αφροδιτη να φωναζει "ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΠΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ" δεν εδωσα πολυ σημασια και ανοιξα το μπουκαλι μου για να πιω και εκει που επινα ησυχα ησυχα γυρναω προς την πορτα του λεωφορειου και βλεπω τον Σωκρατη να μπαινει και να με κοιταει, εκεινη την στιγμη κατι σαν να πνιγηκα αλλα ενταξει σωθηκα... Εψαξε κατι στην τσαντα του και μολις εβαλα το μπουκαλι μεσα στην τσαντα μου αυτος εφυγε και απο πισω του ημουν εγω. Μολις βγηκαμε η μαμα μου με την κυρια Αλεξανδρα και τον κυριο Χρηστο εψαχναν για την τουαλετα και μας ρωτησαν και τους τρεις (δηλαδη εμενα, τον Σωκρατη και την Αφροδιτη)αν θελουμε να παμε μαζι τους. Εγω ειπα ναι οπως και ο Σωκρατης ενω η Αφροδιτη ειπε οχι (😈😈😈😈) Μπηκαμε στο μαγαζι και ρωτησα προς τα που ειναι η τουαλετα και εκει που εδειξε ηταν καμια 20αρια ατομα οποτε φυγαμε αρων αρων.
Ξαναμπηκαμε στο λεωφορειο και κατι εγινε με τις θεσεις και μαντεψτε με ποιον καθισα...
Με την Αφροδιτη (γεεαααα😭)
Γιατι οχι με τον Σωκρατη;;;
Τελος παντων η ωρα περασε ηρεμα και μπορω να πω οτι με την Αφροδιτη δεν ανταλαξαμε κουβεντα...Φτασαμε στην Νορμανδια και ειναι πραγματικα πολυ ομορφη!!😍 ειπα στην μαμα μου να με βγαλει μερικες φωτογραφιες αλλα επειδη δεν το εχε και πολυ εδωσε το κινητο της στον Σωκρατη και εκεινη την στιγμη εγινε κατι που ουτε καν το φανταζομουν..
Κωνσταντινα: Αχχ Σωκρατη ελα λιγο να βγαλεις φωτογραφια την Κατερινα γιατι εγω ειμαι λιγο ασχετη με αυτα
Σωκρατης: Ναι φυσικα αλλα... Νομιζω με το δικο μου κινητο θα βγει καλυτερα..Χαχα... Θα πεσω καμια ωρα και θα γελαμε μεχρι αυριο....
Σωκρατης: Κατερινα... Σου αρεσουν;;
Σωκρατης: βγηκες πολυ ωραια... Ή τουλαχιστον εμενα μου αρεσαν...
Κατερινα: Ευχαριστω😊 ναι ενταξει καλη βγηκα...
Και εκεινη την στιγμη με κοιταξε στα ματια και ενα κλικ ηθελα για να λιωσω... Δηλαδη το ενιωθα πως αν καποιος με ακουμπουσε θα ελιωνα επιτοπου....Μετα απο πολλες φωτογραφιες που τραβουσαμε την θαλασσα κλπ ηρθε η ωρα να φυγουμε.. Η ξεναγος μας ειπε οτι σε ενα συγκεκριμενο ξενοδοχειο ειχε μεινει ο Ομπαμα.. Μπραβο... Δοξα που θα πηρε το ξενοδοχειο....
Επιτελους φτασαμε στο ξενοδοχειο..!!! Αντε γιατι δεν βλεπω απο την νυστα.... Αντε να κοιμηθω και αυριο να κανω βιντεοκληση με την Ηλιανα...
YOU ARE READING
~Καλοκαιρινός Έρωτας~
Teen FictionΚαι ποιος δεν εχει ερωτευτει το καλοκαιρι... Ολοι μας ειχαμε εναν καλοκαιρινο ερωτα τον οποιο αλλοι τον ξαναειδαν και αλλοι οχι.. Ελπιζω σε ολους να ετυχε η πρωτη περιπτωση αλλα τα πραγματα δεν μπορουν να ερθουν παντα ετσι οπως τα θελουμε οποτε πρεπ...