Κατερινα: Ελπιδα σε ρωτησα κατι.... Πες μου τι δεν μου εχεις πει τοσο καιρο???
Ελπιδα: Δεν καταλαβαινω..... Τι εννοεις???
Κατερινα: Απαντησε μου.... Σε παρακαλω...
και απλα δεν αντεξα αλλο..... Αρχισα να κλαιω με λυγμους... Η Ελπιδα με πηρε αγκαλια και μου ελεγε να ηρεμισω.... Δεν μπορουσα ομως.... Χρειαζομουν ενα ατομο να μου πει οτι θα ειναι παντα διπλα μου ο,τι και να γινει.....
Η αδερφη μου με προδωσε και μου κρυβει πραγματα, η Ηλιανα τα εχει φτιαξει με το αγορι που ηξερε οτι ηθελα καιρο.... Ο Κωνσταντινος ειχε δικιο... Ολοι κρυβουν πραγματα τελικα.... Δεν αντιλεγω... Και εγω εχω κρατησει ενα μυστικο για τον εαυτο μου αλλα κανενας δεν το ξερει... ΚΑΝΕΝΑΣ!!! Και ειναι μονο για τον εαυτο μου... Δεν χρειαζεται να το ξερει κανενας αφου δεν αφορα κανεναν... Τι μπορει ομως να μου κρυβει η Ελπιδα??? Συνηθως της ξεφευγουν και μου τα λεει ολα....
Κατερινα: Ελπιδα.... Σε παρακαλω.... Πες μου!!!
Ελπιδα: Θυμασαι τον Χρηστο που ηθελες???
Κατερινα: Στην πρωτη γυμνασιου που τον ηθελα?? Το τριτακι??
Ελπιδα: Ναι
Κατερινα: Ναι τον θυμαμαι
Ελπιδα: Καναμε βολτα στο σχολειο και πριν μου πεις εσυ οτι σου αρεσει... Ηθελα να στο πω εγω..... Αλλα με προλαβες!! Προσπαθουσα να τον ξεπερασω αλλα δεν γινοταν τοσο ευκολα.. Και καθε φορα που σε εβλεπα να εισαι χαρουμενη τοσο πιο λυπημενη γινομουν εγω... Μεχρι που τον ξεπερασες... Δεν χαρηκα προς Θεου αλλα πιστευα οτι αν γινοταν κατι μαζι του δεν θα σε πειραζε.... Αλλα ετσι οπως το εφερες στην κουβεντα μου ειπες οτι δεν θα σου αρεζε αν καποια φιλη σου θα τα εφτιαχνε με καποιον που ηθελες... Εε και τοτε γνωρισα τον Αχιλλεα.... Συγνωμη... Δεν θα σου το ελεγα ποτε γιατι δεν χρειαζοταν να το μαθεις.. Μπορει και να μαλωναμε και αυτο θα ηταν κατι που δεν θα το ηθελα καθολου
Κατερινα: Π πρεπει να φυγω...
Ελπιδα: Οχι Κατερινα σε παρακαλω μην φυγεις!!!
Κατερινα: Πρεπει
της ειπα και εφυγα.... Δεν μπορουσα να την κοιταξω πλεον στα ματια... Δεν λεω δεν ειναι σημαντικα μυστικα αλλα και παλι... Μπορει αυτο να το ηξερε η Ηλιανα και να μην μου το ελεγε... Μπορει να το ηξερε και η Νικολετα (η Νικολετα ειναι η αλλη μου κολλητη... Ειμαστε συνολικα 4 ατομα... Και συνηθως ειμαστε Ελπιδα-Νικολετα εγω-Ηλιανα) θα το ηξεραν ολες και δεν θα μου ελεγαν τιποτα... Δακρυα παλι απειλουν τα ματια μου αλλα πρωτα θα παω στον Αγγελο και μετα θα γινουν ολα οπως το αρχικο σχεδιο.....
Αγγελος: Κατερινα??? Τι κανεις εδω??? Συγνωμη που με βλεπεις ετσι αλλα κοιμομουν... Τα ματια σου γιατι ειναι κοκκινα?? Εκλαιγες???
Κατερινα: Ηρθα να σου πω μονο ενα πραγμα και μετα θα φυγω.... Ετσι και πληγωσεις την Ηλιανα θα μας γραψουν οι ειδησεις... Εμενα σαν 15χρονη δολοφονος και εσενα σαν 15χρονο νεο που εχασε την ζωη του....
Αγγελος: Γιατι να πληγωσω την Ηλιανα??? Ουτε καν μιλαμε...
Ε??
YOU ARE READING
~Καλοκαιρινός Έρωτας~
Teen FictionΚαι ποιος δεν εχει ερωτευτει το καλοκαιρι... Ολοι μας ειχαμε εναν καλοκαιρινο ερωτα τον οποιο αλλοι τον ξαναειδαν και αλλοι οχι.. Ελπιζω σε ολους να ετυχε η πρωτη περιπτωση αλλα τα πραγματα δεν μπορουν να ερθουν παντα ετσι οπως τα θελουμε οποτε πρεπ...