Kατερινα: Ελπιδαα?????
Ελπιδα: Ναι ετσι με λενε!!
Μου λεει με ενα μεγαλο χαμογελο
Κατερινα: Καλα τι κανεις εδω??? Δεν εισαι συνηθισμενη στις εκπληξεις!!
Ελπιδα: Ωραια υποδοχη μου αρεσει θα την χρησιμοποιω και εγω :)
Κατερινα: Εμμ ναι συγνωμη απλα δεν ειμαι πολυ καλα και γενικα δεν εχω πολυ ορεξη σημερα..
Με το που ακουει αυτα που της λεω αφηνει τα λουλουδια να πεσουν απο τα χερια της και μου χαριζει μια μεγαλη αγκαλια απο αυτες που δεν θελεις να αφησεις και εκεινη την στιγμη ξεσπασα παραπανω απο το κανονικο... Ισως αυτο που χρειαζομουν ηταν μια ωραια ζεστη αγκαλια......
Eλπιδα: Λοιπον ξεχνα οτι σε εκανε να εισαι σε αυτην την κατασταση και ελα να ετοιμαστουμε.. Σημερα βγαινουμε!!!
Κατερινα: Δεν ξερω αν καταλαβες αλλα οπως ειπα δεν εχω ορεξη για τιποτα... Ειδηκα τωρα που ειμαι και με πρησμενα ματια
Ελπιδα: dont worry darling.. I'm here for you ;)
Κατερινα: Ε τοτε να ανησυχησω περισσοτερο..!!
Ελπιδα: Ναι ασε τις βλακειες και ανεβα επανω θα σε φτιαξω εγω..!!!!
Δεν μπορω να πω πιανει πολυ το χερι της... Ολη η παρεα οταν εχει να παει καπου πχ σε γαμο φωναζουμε την Ελπιδα να μας βαψει και να μας κανει τα μαλλια αν και η ιδια δεν βαφεται καθολου συχνα... Τελος παντων... Με εβαλε με το ζορι να κανω μπανιο και οταν βγηκα την ειδα στο δωματιο μου να κραταει ενα πιστολακι και μια χτενα... Την εβαψα!!
Χμμμ τελικα μου αρεσει το αποτελεσμα.... Μου επιασε τα μαλλια εναν κοτσο και με εβαψε ελαχιστα, το μονο που προδιδει οτι ειμαι βαμμενη ειναι το σκουρο ροζ κραγιον στα χειλη μου... Φοραω ενα μαυρο φορεμα και μαυρες γοβες.. Η Ελπιδα αφησε κατω τα μαλλια της σε ελαφριες μπουκλες και της εδωσα ενα δικο μου απλο μαυρο φορεμα με κατι μποτες μου... Για να μην τα πολυλογω ειμαστε υπεροχες!!
Περπαταμε διπλα διπλα μιλωντας για το πως περασε στις διακοπες της μεχρι που βλεπω κατι που με εκανε να μεινω κοκαλωμενη στην θεση μου...
Tι κανει αυτος εδω και ποιες ειναι αυτες οι ξανθοψειρες???
Κατερινα: Ελπιδα περιμενε λιγο σε παρακαλω...
Της λεω και πηγαινω προς το μερος του... Αραγε το δικαστηριο θα με δικαιωσει???
Κατερινα: Εππ.. Πως και απο εδω???
Κων/νος: Κ κ κ κατεριναα?????
Κατερινα: Ναι αυτη ειμαι εγω....
Κων/νος: Τ τι κ κ κανεις ε εδω???
Κατερινα: Γιατι τραβλιζεις??? Εγω για ενα απλο γεια ηρθα να πω στον πολυαγαπημενο μου φιλο Παυλο.. Οπα λαθος... Κωνσταντινο ηθελα να πω... Ωχχ παλι λαθος.. Εμμ Στεφανο ισως??? Αχχ συγνωμη αλλα παντα τα μπερδευω αυτα τα ονομα.. Ξερεις μοιαζουν και πολυ μεταξυ τους... Πως σε ειπαμε???
Οση ωρα του ελεγα αυτα τα ονοματα ενιωθα να απογοητευεται και να με κοιταει σοκαρισμενος.. Παει να πει κατι αλλα τον σταματαω
Κατερινα: Αααα ναι... Πως το ξεχασα αυτο το ωραιο ονομα που θα μεινει για παντα στο μυαλο μου... Σωκρατης!! Μιας που εισαι εδω λοιπον ηθελα να σου δωσω κατι που ξεχασα στην τελευταια μας συναντηση στο αεροδρομιο...
Κων/νος: Τ τι π πρα πραγμα θ θες ν να μου δ δωσεις??
Κατερινα: Αυτο
Και του δινω μια πολυ γερη μπουνια στο ματι.. Ενιωσα το χερι μου να ποναει αλλα δεν εδωσα καθολου σημασια... Οι "κοπελιες" κοιτουσαν λες και τιποτα δεν εγινε τωρα εγω φταιω αν τις ξεμαλλιασω???? Πλησιαζω στον Κωνσταντινο ο οποιος ειναι ενα με το πατωμα και του ψυθιριζω στο αυτι "αντιο Σωκρατη ή μηπως δεν θα επρεπε να σε αποκαλω ετσι??"
Σηκωθηκα ορθια και πηγα στην Ελπιδα η οποια τοση ωρα με κοιτουσε με το στομα ανοιχτο
Ελπιδα: Τι ηταν ολα αυτα???
Κατερινα: Θα σου πω αλλη φορα τωρα βγηκαμε να διασκεδασουμε!!
ESTÁS LEYENDO
~Καλοκαιρινός Έρωτας~
Novela JuvenilΚαι ποιος δεν εχει ερωτευτει το καλοκαιρι... Ολοι μας ειχαμε εναν καλοκαιρινο ερωτα τον οποιο αλλοι τον ξαναειδαν και αλλοι οχι.. Ελπιζω σε ολους να ετυχε η πρωτη περιπτωση αλλα τα πραγματα δεν μπορουν να ερθουν παντα ετσι οπως τα θελουμε οποτε πρεπ...