Exει περασει μια μερα απο τοτε που μου ειπε η αδερφη μου ολα αυτα για τον Κωνσταντινο... Απο την στιγμη που εμαθα την αληθεια δεν εχω ορεξη ουτε για να φαω αλλα ουτε και για να βγω με τα κοριτσια που εχω μερες να τα δω... Ειδηκα την Ελπιδα η οποια ηρθε απο το ταξιδι της και εγω ουτε που πηγα να δω τι κανει... Νιωθω πολυ αδυναμη και δεν εχω δωσει σημασια σε αυτα που μου λεει η μαμα μου δηλαδη να βγω εξω και να μην περσω το σταδιο καταθλιψης... Ειμαι ολη μερα στο κρεβατι με τις πυτζαμες μου, κοιμαμαι,τον βριζω,καταστρωνω σχεδιο δολοφονιας χωρις να με καταλαβει η οικογενεια του και η αστυνομια αλλα μετα επειδη καταλαβαινω οτι λεω βλακειες απλα κλαιω....
Βανεσα: Ελα ρε Κατερινακι σηκω να παμε καμια βολτα να σου γνωρισω και μερικα παιδια απο την σχολη.. Ελα σε παρακαλω παμε για κανεναν καφε ρε γαμωτοο... Θα παρω λεφτα και απο την μαμα να παμε στα μαγαζια!!!
Κατερινα: Δεν εχω ορεξη καλα να περασειςτης λεω ενω ειμαι κουκουλωμενη με το σεντονι μου εχοντας τα ακουστικα στα αυτια μου χωρις να ακουω κατι.. Ξαφνικα νιωθω το κρεβατι να βουλιαζει διπλα μου, ανοιγω τα ματια μου και βλεπω την Βανεσα να ξαπλωνει διπλα μου
Βανεσα: Ξερω οτι δεν ακους μουσικη οποτε μην κανεις οτι δεν με ακους... Κοιτα αν ηξερα οτι θα σε εφερνα σε αυτη την κατασταση πιστεψε με δεν θα σου ελεγα τιποτα... Και εκτος αυτου παραβιαζεις τον κανονα νο 3 ο οποιος λεει ποτε να μην στεναχωρηθουμε για αγορια.... Τι εγινε?? Μεγαλωσες και δεν τηρεις τους κανονες μας??
Δεν ξερω γιατι αλλα με τα λογια της χαμογελασα και ενιωσα καλυτερα
Βανεσα: Λοιπον δεν θα σε πιεσω μεινε μεσα αν θες αλλα σε παρακαλω να μην κρατησει για πολυ αυτη η κατασταση με κανεις και νιωθω ασχημα!!
Κατερινα: μην ανυσηχεις!!
Βανεσα: λοιπον εγω σημερα θα κοιμηθω στου Σπυρου θα σου πω λεπτομεριες γι αυτον αλλη φορα!! Να προσεχεις...
Γνεφω κι φευγει απο το δωματιο μου... Περασε ενα μισαωρο με εμενα να κοιταω το ταβανι χωρις να κανω τιποτα αλλο μεχρι που ακουστηκε η φωνη της μητερας μου
Κων/να: Αγαπη μου εμεις φευγουμεε
Κατερινα: Που πατε??
Κων/να: Δεν σου ειπα χθες οτι σημερα θα παμε με τον μπαμπα στην γιαγια σου την Κατερινα??? Αυριο θα επιστρεψουμε!!
Κατερινα: Ααα ναι σωστα!! Καλα να περασετε!!!!
Κων/να: Σιγουρα δεν θελεις να ερθεις???
Κατερινα: Ναι μαμα!! Μην ανυσηχεις
Κων/να: Ενταξει αν θες φωναξε καμια φιλη σου να κοιμηθητε μαζι σημερα.. Αντε γεια οτι γινει παρε με τηλεφωνο
Κατερινα: ενταξει μαμα καλα να περασετε!!
Η γιαγια μου η Κατερινα μενει στην Λαρισα και η μαμα μου πηγαινει καθε χρονο μαζι με τον μπαμπα μου ή και καμια φορα μονη της να δει την μητερα της... Τωρα ειμαι μονη σε ενα μεγαλο σπιτι... Δεν εχω πολλα πραγματα να κανω οποτε ξαναξαπλωνω στο κρεβατι μου μεχρι που χτυπαει η πορτα... Ποιος ειναι τετοια ωρα και τι θελει????? Λες να ξεχασε τιποτα η μητερα μου? Μπα οχι εχει κλειδια... Χμμ ποιος να ειναι?? Αχχ γιατι δεν παω να ανοιξω και καθομαι και κανω σεναρια για το ποιος μπορει να ειναι?? Θα με πειραξε η μοναξια....
Ανοιγω την πορτα και.... Αυτο δεν το περιμενα....
YOU ARE READING
~Καλοκαιρινός Έρωτας~
Teen FictionΚαι ποιος δεν εχει ερωτευτει το καλοκαιρι... Ολοι μας ειχαμε εναν καλοκαιρινο ερωτα τον οποιο αλλοι τον ξαναειδαν και αλλοι οχι.. Ελπιζω σε ολους να ετυχε η πρωτη περιπτωση αλλα τα πραγματα δεν μπορουν να ερθουν παντα ετσι οπως τα θελουμε οποτε πρεπ...