Αφου αφησα την Ελπιδα σπιτι της γυρισα στο δικο μου κρατωντας τις γοβες στα χερια μου καθως δεν αντεχα αλλο... Προς μεγαλη μου εντυπωση η πορτα ηταν ξεκλειδωτη και ενα κυμα τρομου διαπερασε το σωμα μου... Μετα ομως σκεφτηκα οτι μπορει απλα να ξεχασα να κλειδωσω και με αυτην την σκεψη αρχισα να κανω ονειρα με εμενα πανω στον καναπε... Ελα ομως που τα σχεδια μου καταστραφηκαν μολις μπηκα στο σπιτι.... Στον αγαπημενο μου καναπε καθοταν καποιος αλλος... ή μαλλον καποιοι αλλοι....
Κατερινα: ΑΑΑΑΑΑΑΑ
ειπα καπως τσιριχτα και δεν αργησε να ερθει η απαντηση τους
"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ" φωναξαν και αυτοι καθως αρχισαν να ντυνονται βιαστηκα
Κατερινα: Τι κανετε εσεις εδω??????????
Βανεσα: Να σου εξηγισω.... Εμεις εδω ειμαστε και φευγαμε αλλα.... Εσυ που ησουν και γυρνας τωρα????????
Κατερινα: Μου κανεις πλακα τωρα ετσι??????? Γυρναω σπιτι μετα απο ποση ωρα χορο και σε βλεπω στο σπιτι να κανεις οτι κανεις με αυτον τον.... Ποιος ειναι αυτος???
Σπυρος: Σπυρος χαρηκα
λεει και μου δινει το χερι του
Κατερινα: Οχι ευχαριστω δεν ξερω που ηταν το χερι σου πριν πεντε λεπτα...
Βανεσα: ΚΑΤΕΡΙΝΑΑ
Κατερινα: ΤΙ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΩΡΕΕ???? ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΔΩ ΣΠΙΤΙ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ??? Ή ΕΣΤΩ ΕΣΥ ΔΩΜΑΤΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΣΕ ΒΑΖΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ??????
Βανεσα: Απλα στο σπιτι του ηταν οι γονεις του και τι να καναμε και εμεις? Επρεπε καπου να παμε...
Κατερινα: Ας πηγαινατε σε κανενα παγκακι να μην καθονται και τα αλλα τα παιδια ολη μερα στο δωματιο τους κριμα ειναι (οσοι καταλαβαν, καταλαβαν)
Βανεσα: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΑΣΕ
Κατερινα: Παρατα με μωρε!!!
Σπυρος: Εεε Κατερινα ηρεμισε και ακου την μεγαλυτερη αδερφη σου ξερει κατι παραπανω
Κατερινα: Τον ξεχασα αυτον... Καλα δεν μιλουσες τοση ωρα τι ηθελες και το ανοιξες το στομα σου?
Βανεσα: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΓΕΡΟ ΞΥΛΟ
Κατερινα: Αλλη μια κουβεντα
απανταω κοροιδευτικα
Βανεσα: Σταματα τις ειρωνιες ενταξει??
Σπυρος: Εε κοριτσια ας ηρεμισουμε
Κατερινα: Αι στο διαολο και εσυ ρε! Παω πανω μην τυχον και ερθει καποιος απο εσας να μου μιλησει δεν ξερω και εγω τι θα κανω.. ΑΑ και αν ξεκουμπιστητε κι ολας θα μου φτιαξετε και αλλο το βραδυ.. Αντε καληνυχταα
Οχι μην μας παρεξηγειται ετσι μιλαμε παντα... Και αυτο για καποιο λογο αρεσει και στον πατερα μας... Ξερει οτι αν καποιος μας μιλησει ασχημα θα εχουμε τα κοτσια να του αντιμιλησουμε... φυσικα οι καβγαδες μας δεν αρεσουν καθολου στην μαμα... Πιστευει οτι χανουμε την θηλυκοτητα μας ετσι... Αλλα εγω εχω δικιο αυτην την φορα.. Ας με επαιρνε ενα τηλεφωνο να μου πει οτι θα πανε σπιτι να ξερω... Αλλα οχι... Αποφασισε να το παθω σημερα το εγκεφαλικο... Δεν θα το αφησω να τελιωσει ετσι αυτο..!!
Ημουν ετοιμη να κοιμηθω αλλα το κινητο μου αρχισε να δονειται στο κομοδινο μου πραγμα που σημαινει οτι εχω μυνημα.. Αρπαξα το τηλεφωνο μου και ειδα οτι το μυνημα ηταν απο αγνωστο αριθμο... Το ανοιξα και το μυνημα ελεγε "Αυριο το πρωι στις 10 να εισαι στο παρκο απεναντι απο το σπιτι σου.. Χρειαζομαι εξηγησεις -Σ" Ποιος ειναι αυτος ο Σ?? Απο που ξερει το σπιτι μου??? Αχχχ γιατι το συμπαν δεν θελει να κοιμηθω αποψε???
YOU ARE READING
~Καλοκαιρινός Έρωτας~
Teen FictionΚαι ποιος δεν εχει ερωτευτει το καλοκαιρι... Ολοι μας ειχαμε εναν καλοκαιρινο ερωτα τον οποιο αλλοι τον ξαναειδαν και αλλοι οχι.. Ελπιζω σε ολους να ετυχε η πρωτη περιπτωση αλλα τα πραγματα δεν μπορουν να ερθουν παντα ετσι οπως τα θελουμε οποτε πρεπ...