Jmenuji se Patricie a je mi 17 let. Právě začínají prázdniny. Děsí mě jak ten rok rychle uplynul, ale zároveň jsem hrozně ráda, že už to mám za sebou.
,,Zlato... Nepůjdeš mi dneska pomoct, k babičce a tak?" zeptala se mě máma. Pohlédla jsem na mobil a zjistila jsem, že už je šest hodin večer.
,, promiň, ale ne mám spoustu práce." řekla jsem, ačkoliv to byla lež. No co, nebyla jsem nikdy poslušna holčička a do teď tomu není jinak. Byla jsem v pokoji a koukala se opatrně z okna, až byla mamka v autě hodila jsem sebou na gauč a vzala si mobil. Skoro všichni spolužáci byli připojení a zářilo jim zeleně online.
Z pohledu Marie
Dnes bych mohla Patricii konečně někoho dohodit. Pomyslela jsem si když v tu mi cinkl messenger
Byla to moje nejlepší kamarádka Paťka. Napsala je jedině.(tady je konverzace ... P- Patricie ... M- Marie)(P) ,, ahoj Mari. Jak se máš? Jo a ani na to nemysli. Vím že mi chceš někoho dohodit.''
(M),, i kdyby, co s tím naděláš. Mám tě ráda a chci aby si byla šťastná.😊😊😊."
(P) ,, PS: já jsem šťastná takhle. Ale dík"
(M) ,,Ale já se ráda štvu do tvého života "
(P) ,,Well, thanks mum"
(M) ,,Kámo nemluv na mě anglicky, víš že nerozumím :(("
(P) ,,Tak promiň, ale toho borce co si mi domluvila posledně, no škoda slov"
(M) ,,Tak promiň že byl divný"
(P) ,, DIVNÝ?! Vždyť byl mega psycho"
(M) ,,No jo tak promiň... už to nebudu dělat?
(P) ,,Já vím že budeš"
(M),, No ale já už jsem taková, tak sorka"
(P),, V pohodě, no nic já už musím, čauky"
(M),, o-key čauky"
Konec konverzace
Z pohledu Patricie
Hned co jsme si s kamarádkou dopsali, jsem okamžitě zakřížkovala chat s ní a vypla si mobil. Přišla jsem k počítači a zapnula si tam Facebook. ,, páni ... Nová žádost o přátelství." hned jsem klikla v souhlas a ta osoba hned napsala.( konverzace... (P)- Patricie (to se nemnění)... (0) - osoba...)
(O) ,,Ahoj kočko"Byla jsem zvyklá, že mi psalo dost lidí, navíc jsem se nikoho nemusela bát. Vždy jsem měla ve škole dobré vztahy a měla jsem dost silných přátel, kteří by mi pomohli, takže jsem se nemusela bát.
(P) ,, čauko. "
(O),, máš nádherné vlasy a celkově si moc pěkná "
V ten moment jsem nepřemýšlela nad PARANORMÁLNÍMI věci a normálně odepsala.
(P) ,, dík ve skutečnosti nejsou takové jako na fotkách jsou trošku jinačí, jak se vlastně jmenuješ? Nemáš žádnou profilku ani nick"
Zmáčkla jsem ENTER. Mezi tím mi opět napsala kámoška Mari. Ale ignorovala jsem to.
(B) ,,jsem Bill ,BTW nebude se kámoška zlobit? ''
(P),, jak to myslíš?"
Napsala jsem a trochu jsem se otřásla.
(B) ,, jsi moc chytrá holka. Tak si nehrej na blbou. Moc dobře víš o kom píšu."
(B ) ,, jak se jenom... No jasně ..... Marie. Proč se nepodíváš co napsala? Já si na tebe počkám"
(P) ,, jak to víš?!? "(B) ,, Divím se že se ptáš. Vždyť já jsem ti bližší, než tvůj vlastní stín a vím o tobě všechno, i to, co se snažíš zapomenout ty sama. "
Odsunula jsem se od monitoru a zděšeně jsem se na něj koukala. Rychle jsem Facebook vypnula
Tak to je z dnešní "části" všechno. Pokud budu mít dnes čas možná napíšu další.
ČTEŠ
kill me please
RomanceProžili jste někdy kyberšikanu? Pocítili jste ten strach? Možná je vaše odpověď ano. Pojďte se ponořit do role mladé dívky, která si tím vším prošla. Stala se hračkou, která měla splňovat jen jediné. Stát se otrokyní svého stalkra. Jak to dopadne?