Chytil mě za ruku a odvlekl mě k sobě. Je jasné, že jsem se bránila. On měl však sílu. Byla jsem proti němu bezmocná. "Přestaň sebou šibat a pojď!" řekl přitáhl mě blíž k sobě. Rozrazil dveře a já i s ním vešla do domu. Hned mě hodil na gauč a zavřel za námi. seděla jsem na gauči. Pak jsem se po chvíli probrala a rozutekla ke dveřím. Chtěla jsem utéct, jenže mi chytil obě ruce a zkroutil mi je z zády, poté mě obličejem i břichem přimáčkl ke stěně. Ruce mi pevně sevřel až jsem vyjekla bolestí. Pak mě chytil pod krk a odvedl mě nahoru. "Nechtěl jsem to udělat, ale teď budu muset." řekl a hodil mě do postele. Pak si klekl nade mě a chytil mě opět pod krkem. Svázal mě k posteli, políbil mě na čelo a odešel. Byla jsem unavená. Má ztěžklá víčka už nemohla zůstat otevřená. Prostě jsem je zavřela oči a usnula. Moje myšlenky byly zcela rozházené. Mou mysl tížila představa , že mě zná už tak dlouho. Že mě mohl kdykoliv unést. Mohl už tak dlouho zakročit, ale neudělal to.
...
Pomalu jsem začala otevírat oči. Seděl vedle mě. Polekala jsem se, ale nemohla jsem se hnout. Stále jsem byla přivázaná. "Kdopak se to probudil? Hele, nechtěl jsem tě přivazovat, ale jinak to nešlo." Začala jsem sebou škubat. " Zkus mě prosím pochopit" řekla a já sebou přestala škubat. "Tak to promiň, ale nedokážu si představit, jak bych udělala to, co ty. Vždyť si mě unesl a znásilnil. Jak bych mohla pochopit někoho takového-" V ten okamžik mi přiložil prst na rty. " Pssst! Vím, že mi moc nevěříš, ale opravdu mi na tobě záleží. Jsi jenom moje. Nikdo jiný se tě ani nedotkne je ti to jasné?" řekl a já ho kousla do prstu. Škubl sebou a usmál se. "Jsi opravdu temperamentní, jak jsem očekával. Vůbec ses nezměnila. "Řekl a políbil mě. Mé zorničky se rozšířily. Až po polibku jsem si uvědomila, co se vlastně stalo. Začala jsem tahat za provazy, kterými jsem byla přivázaná. On se jenom usmál a začal mě hladit po tváři. Potom pokračoval níž a níž. " přestaň" řekla jsem a snažila jsem se mu nedívat do tváře. Nepřestal. "pro-sím, pro-sím. Bille, přes-taň" řekla jsem a on se odtáhl. Sundal ze mě své ruce a odešel z místnosti. Dívala jsem se na ruce, které jsem měla stále přivázané k posteli. Musím se z toho nějak dostat. Pomyslela jsem si a snažila se ze všech sil. Nešlo to. Čím víc jsem škubala, tím víc se utahovala smyčka kolem mého těla. Mé ruce byly spálené. Mé nohy mírně krvácely a mé oči už neudrželi nátlak kladený slzami. Prostě jsem se rozbrečela. Dveře se otevřeli. stál tam nějaký cizí muž. Podíval se na mě. Prohlédl si mě a přišel ke mě. Pak se vrátil ke dveřím, které za sebou zavřel. Pak zrychlil svůj krok a už byl na posteli nade mnou. Strhl ze mě oblečení, až jsem skončila ve spodním prádle. Ležela jsem tam téměř nahá a zcela bezmocná. Sahal mi na prsa. Poté si svlékl triko i kalhoty a sundal mi spodní prádlo. Brečela jsem. On mi strčil do pusy své triko a tím vytvořil roubík. Začal mě líbat. Snažila jsem se vyprostit. Bylo to marné. V ten okamžik se otevřely dveře. Stál v nich on. Doběhl k polonahému útočníkovi a srazil ho ze mě. Začali se rvát.
ČTEŠ
kill me please
RomanceProžili jste někdy kyberšikanu? Pocítili jste ten strach? Možná je vaše odpověď ano. Pojďte se ponořit do role mladé dívky, která si tím vším prošla. Stala se hračkou, která měla splňovat jen jediné. Stát se otrokyní svého stalkra. Jak to dopadne?