Ο Μαλίκ κοίταξε προς τα πάνω. Μπροστά του ορθώνονταν το κάστρο του Μασγιάφ, το μέρος στο οποίο εκπαιδεύονταν οι ασασίνοι. Το μέρος που όταν ζούσε ο πατέρας του, ήταν ένα μέρος προστασίας για το χωριό του Μασγιάφ. Όμως τώρα, υπό την αρχηγία του Αμπάς, ήταν ένα μέρος τυραννίας και καταπίεσης. Ξαφνικά, πάνω στις επάλξεις εμφανίστηκε,ένας φρουρός.Ήταν γύρω στην ηλικία του Μαλίκ και φορούσε τον μανδύα των Ασασίνων. Στα χέρια του κρατούσε μια βαλλίστρα, στη οποία είχε τοποθετημένο ήδη ένα βέλος.Με αυτήν βαλλίστρα ο φρουρός σημάδευε τον Μαλίκ.
"Ποιος είσαι και τι θέλεις εδώ" τον ρώτησε ο φρουρός. "Ονομάζομαι Μαλίκ Αλ Σαϊφ και θέλω να δω τον αρχηγό σου τον Αμπάς. Πρέπει να του μιλήσω για ένα πολύ σημαντικό θέμα". Ο Ασασινός εξαφανίστηκε και ύστερα από λίγα λεπτά εμφανίστηκε ξανά. "Ο αφέντης Αμπάς δεν μπορεί να σου μιλήσει σήμερα.Αν όντως έχεις να του πεις κάτι σημαντικό έλα εδώ πάλι αύριο.Και τώρα φύγε, προτού σου φυτέψω κανένα βέλος στο κεφάλι".Τα τελευταία λόγια ο Ασασινός τα είπε με έναν τόνο χλευασμού.Ο Μαλίκ αναγκάστηκε να φύγει. Δεν τον πείραζε που τον είχαν διώξει και ήταν αναγκασμένος να ψάχνει για προσωρινό κατάλυμα.Με λίγα χρήματα οποιοσδήποτε στο χωριό μπορούσε να τον "φιλοξενήσει".Περισσότερο τον πείραξε που κάποιος το χλεύαζε.Ποτέ στη ζωή του δεν είχε επιτρέψει κάποιον να τον κοροϊδέψει.Όμως,δεν είχε χρόνο για να ασχολείται με τέτοια θέματα. Έπρεπε να βρει ένα μέρος για να μείνει, έστω για προσωρινά.Τελικά κατάφερε να νοικιάσει ένα δωμάτιο στο σπίτι ενός από τους τόσους φτωχούς του χωριού που ονομαζόταν Μουχλίς, οποίος με μερικά ακόμα χρήματα δέχτηκε να φροντίσει και το άλογο του Μαλίκ. Όταν έμεινε μόνος του στο δωμάτιο, άρχισε να βγάζει από τον σάκο του ένα ένα τα λιγοστά υπάρχοντά του.Πρώτα έβγαλε έναν μανδύα των Ασασίνων,οποίος άνηκε κάποτε στον πατέρα του.Ύστερα έβγαλε ένα σπαθί και ένα μικρό σπαθί.Πρώτα φόρεσε το μανδύα και στη συνέχεια τοποθέτησε στο αριστερό μέρος της μέσης του το σπαθί του,ενώ το μικρό σπαθί του το τοποθέτησε πίσω στην πλάτη του.Στη συνέχεια τράβηξε προς τα κάτω την κουκούλα του.Στη συνέχεια κοιτάχτηκε στον καθρέφτη (αν μπορεί να πει κανείς καθρέφτη ένα κομμάτι γυαλί ).Έμοιαζε πάρα πολύ με Ασασίνο. Ένας Ασασινός μόλις 18 χρονών,χωρίς κρυφή λεπίδα,με μαύρα μαλλιά και μαύρο μούσι και καστανά μάτια.Έτσι όπως ήταν ντυμένος έπεσε ανάσκελα στο κρεβάτι του και κοιμήθηκε.Στον ύπνο του,ονειρεύτηκε εικόνες από το παρελθόν.
YOU ARE READING
ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονος
Adventure"Θα πάρω εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα μου.Ο Αμπάς, ο αφέντης των ασασίνων , θα βρει τον θάνατο από τα δικά μου χέρια. Είμαι ο Μαλίκ Αλ Σαϊφ και είμαι ένας Ασασινός." Οδηγούμενος από την δίψα του για εκδίκηση, ο Μαλίκ θα καταταχθεί στο τάγμα τ...