ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8

23 2 1
                                    

Ο Μαλίκ ανέβαινε με γρήγορο βηματισμό το μονοπάτι προς το φρούριο.Είχε σκοπό να ειδοποιούσε το θείο και τους υπόλοιπους,όταν πρόσεξε ότι οι πύλες ήταν ανοιχτές και δεν υπήρχε κανένα φρουρός στις επάλξεις.Το ένστικτο του τον προειδοποιούσε ότι πρόκειται για παγίδα.Αίλεξε στα γρήγορα τις λεπίδες του και τα σπαθιά του.Όταν μπήκε μέσα τοξότες εμφανίστικαν από κάθε πλευρά των επάλξεων,ενώ μια ντουζίνα Ασασίνοι τον περικύκλωσαν με τις λεπίδες των σπαθιών τους να δείχνουν απειλιτικά προς τον Μαλίκ.

"Μείνε ακίνητος προδότη"τον διέταξε μια φωνή.Ο Μαλίκ κοίταξε προς την μεριά που ακούστηκε η φωνή και είδε τον άνθρωπο που τον είχε διατάξει πάνω στις επάλξεις.Ήταν ο Αμπάς!

Ο Μαλίκ σάστυσε για λίγο.Πως γίνονταν ο Αμπάς να είχε μάθει για την συνάντησή του με τον Αλταϊρ;

"Ώστε Ταζίμ αποφάσισες να συμμαχήσειςμε αυτόν τον προδότη τον Αλταϊρ;Ντροπή σου!Με πρόδοσες Ταζίμ.Πρόδοσε την Αδελφότητα!"

"Άλλος είναι ο προδότης Αμπάς."του αντιμήλισε ο Μαλίκ.Μέσα του ήταν εξοργισμένος.Πως τολμούσε αυτός ο προδότης να λέει ότι εκείνος και η Αδελφότητα των Ασασίνων ήταν το ίδιο πράγμα;Και με ποιό δικαίωμα αποκαλούσε τον Αλταϊρ προδότη;

"Άντρες ποιάστε αυτόν τον προδότη"ούρλιαξε ο Αμπάς

Ήταν ηλίθιοι.Και πάνω απ΄όλα ήταν ανίκανοι.Πως μπορούσαν να σκεφτούν ότι αυτοί ,μια χούφτα άντρες που μόνο στο όνομα ήταν  Ασασίνοι,μπορούσαν να τα βάλουν με αυτόν,έναν ειδικό στις τέχνες των Ασασίνων. Οι πρώτοι δυο που του επιτέθηκαν είδαν αστεράκια χωρίς να το πάρουν χαμπάρι.Ο επόμενος του όρμησε με το σπαθί υψωμένο και τελείως ακάλυπτο όλο του το σώμα.Ο Μαλίκ με μια μπουνιά τον έβγαλε εκτός μάχης.Οι υπόλοιποι βγήκαν το ίδιο γρήγορα εκτός μάχης.Μόνο ο τελευταίος ήταν ένας άξιος αντίπαλος.Τα σπαθιά του συγκρούστηκαν αρκετές φορές,ώσπου ο Μαλίκ αποκρούοντας το σπαθί με το περιβραχιόνιο του τον χτύπησε στο κεφάλι με τη λαβή του σπαθιού του.

Ξαφνικά όμως,ένα χτύπημα στο πίσω μέρος του κρανίου τον έριξε κάτω.Ήταν ένα δειλό χτύπημα.Δύο Ασασίνοι τον σήκωσαν και του έδεσαν τα χέρια.

"Είδες τι παθαίνουν στο τέλος οι προδότες,Ταζίμ;"του είπε ο Αμπάς. Τώρα που ο Μαλίκ ήταν δεμένος ο Αμπάς τον είχε πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής.

"Σκάσε."του απάντησε ο Μαλίκ. Μια μπουνιά που δέχτηκε από τον έναν δεσμοφύλακα του,τον έκανε να ξανασκεφτεί.

"Σκάσε;...Σκάσε;...ΣΚΑΣΕ????Πως τολμάς να μου μιλάς έτσι;Σε καλωσόρισα στην Αδελφότητα" μπουνιά"σου έδωσα ένα σπίτι"και άλλη μπουνιά"ανέχτηκα το γεγονός ότι παράκουσες τις εντολές μου"και άλλη μπουνιά,κάθε του λέξη τονιζόταν  με μια μπουνιά."Και εσύ έτσι μου το ξεπληρώνεις; Θυμάσαι μήπως Ταζίμ ποιος είμαι;"

"Είσαι ένας προδότης. Σφετερίστηκες τη θέση του Αλταϊρ,σκότωσες την Μαρία σκότωσες τον Σεφ και το ποιο σημαντικό:σκότωσες τον ΠΑΤΈΡΑ ΜΟΥ!!!!!!Τι είναι όλα αυτά αν όχι προδοσία;" του απάντησε ο Μαλίκ.

Τα μάτια του Αμπάς άστραφταν από οργή και οι κινήσεις του έδειχναν ότι συγκρατούσε τον εαυτό του να μην ξεσπάσει.

"Εκδίκηση"ήταν απάντηση του Αμπάς."Όταν ήμουν μικρός ο πατέρας μου εγκατέλειψε την αδελφότητα επειδή ένιωθε ενοχές για τον θάνατο του πατέρα του Αλταϊρ. Ο Αλταϊρ και εγώ για αρκετό καιρό μεγαλώναμε σαν αδέλφια.Ώσπου μια μέρα ο Αλταϊρ,προκειμένου να με ντροπιάσει μου είπε ότι δήθεν ο πατέρας μου είχε αυτοκτονήσει μπροστά στα μάτια του.Από την οργή μου προσπάθησα να τον σκοτώσω.Και για να με τιμωρήσουν επέκτειναν την εκπαίδευση μου για έναν χρόνο.Τώρα ίσως καταλαβαίνεις γιατί τα έκανα όλα αυτά"τα τελευταία λόγια ο Αμπάς τα είχε πει ψιθυριστά στο αυτί, για να τα ακούσει μόνο ο Μαλίκ.

"Κλειδώστε τον στη φυλακή με τους υπόλοιπους"διέταξε ο Αμπάς. Ύστερα από ένα δυνατό χτύπημα ο Μαλίκ έχασε τις αισθήσεις του.


Ύστερα από αρκετή ώρα ο Μαλίκ ξύπνησε μέσα στις φυλακές.Μέσα στα κελιά βρίσκονταν ο θείος του,η Άννα και όλοι η Ασασίνοι που εκπαίδευαν. Έλειπε μόνο ο Σαλάι. Μήπως ο Σαλάι τους είχε προδώσει;Ο Μαλίκ δεν μπόρεσε να το  πολυσκευτεί γιατί με το που συνήλθε ο θείος του έτρεξε κοντά του και τον ρώτησε:

"Μαλίκ είσαι καλά;"

"Μην ανησυχείς θείε,θα ζήσω.Που είναι ο Σαλάι;"

"Μόλις έφυγες για να συναντήσεις τον Αλταϊρ,έτρεξε να σε προλάβει.Είπε ότι είχε κάτι σημαντικό να σου πει."

"Πως κατάφεραν να σας βρουν;"ρώτησε ο Μαλίκ

"Δεν ξέρω.Μάλλον κάποιος μας πρόδωσε στον Αμπάς.  Εκεί που δεν το περιμέναμε,μας επιτέθηκαν.Αντισταθήκαμε,αλλά ήταν πάρα πολλοί.Μας πιάσανε όλους."

Για αρκετή ώρα υπήρχε απόλυτη ησυχία.Ο Μαλίκ ήταν μπερδεμένος.Αν όντος ο Σαλάι είχε πάει να τον βρει, ποιος τους είχε καταδώσει στον Αμπάς;Και καθώς ήταν απορροφημένος στις σκέψεις του ακούστηκε ένας ήχος.Έμοιαζε με τον ήχο που κάνει μια κλειδαριά όταν προσπαθούν να την παραβιάσουν με μαχαίρι.Ο Μαλίκ κοίταξε προς το μέρος που ακουγόταν ο ήχος και είδε.....                  

                     

                     

ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονοςWhere stories live. Discover now