Β΄ ΜΕΡΟΣ:ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

26 1 0
                                    

Είχαν περάσει τρία χρόνια από τότε που ο Αλταϊρ ξαναπήρε την αρχηγεία των Ασασίνων. Πολά πράγματα είχαν συμβεί από τότε,άλλα ευχάριστα άλλα δυσάρεστα.

Ο Αλταϊρ είχε πεθάνει.Η μεγάλη ηλικία του,τον είχε κάνει ευάλωτο για οποιαδήποτε αρρώστια και όταν αρρώστησε από πυρετό πέθανε καθώς κοιμόταν.Μετά τον θάνατό του δεν είχε ξεκαθαριστεί το ποιος θα έπαιρνε τη θέση του ως ηγέτης των Ασασίνων. Όμως κάποια στιγμή θα έπρεπε να πάρουν την απόφαση.

Αυτά σκεπτόταν ο Μαλίκ πάνω στην σκεπή ενός σπιτιού στη Ιερουσαλήμ.Όμως γρήγορα επανήλθε στην πραγματικότητα.Ακριβώς από κάτω του βρίσκονταν ένα από τα ποιο σημαντικά τσιράκια των Ναϊτών,ο έμπορος Μπαχίρ Αλ Τζαϊλ. Ο Μαλίκ γνώριζε πολλά πράγμα για αυτόν. Προμήθευε τους Ναΐτες με όπλα που έφτιαχναν οι δικοί του άνθρωποι και με σκλάβους οι οποίοι κατέληγαν τσιράκια των Ναϊτών,νομίζοντας ότι είχαν σωθεί και ότι υπηρετούσαν έναν ανώτερο σκοπό.

Και ο άνθρωπος που ευθύνονταν για όλα αυτά βρίσκονταν κάτω από τον Μαλίκ.  Κοντόχοντρος,με κοντά μαλλιά που καλύπτονταν από ένα τουρμπάνι,με μακριά γένια.Και ολομόναχος.Οι σωματοφύλακες του έλειπαν,καθώς είχαν πάει να σταματήσουν έναν καυγά που εξελισσόταν λίγα μέτρα πιο κάτω.Έναν ψευτοκαυγά σκηνοθετημένο από τον Σαλάι με σκοπό να απομακρυνθούν οι φρουροί από τον Μπαχίρ προκειμένου να μπορέσει ο Μαλίκ να τον σκοτώσει με την ησυχία του.Και αν εμφανίζονταν από το πουθενά οι φρουροί,τότε θα εμφανίζονταν η Άννα και με τη βοήθειά της θα πετσόκοβαν τους φρουρούς σε λίγα λεπτά.

Μέσα σε λίγα λεπτά ο Μαλίκ  πήδηξε από την σκεπή και έμπηξε την Κρυφή Λεπίδα του στο λαιμό του Μπαχίρ. Αίμα έβγαινε από το στόμα του εμπόρου καθώς προσπαθούσε να μιλήσει.

"Χα,μην νομίζεις ότι σκοτώνοντας με,θα μας σταματήσεις Ασασίνε. Οι Ναΐτες θα σας σκοτώσουν όλους κάποια μέρα και τότε ο κόσμος θα απαλλαχτεί από εσάς."κατάφερε να πει προτού ξεψυχήσει.

Ξαφνικά,εμφανίστηκαν οι φρουροί του Μπαχίρ. Μόλις είδαν τον αφέντη τους νεκρό,όρμηξαν στον Μαλίκ με τις γυμνές  χατζάρες τους.Λογικά τώρα θα ορμούσε η Άννα να τον βοηθήσει.Αλλά αυτό δε έγινε.Τι στο διάολο συνέβαινε;Ο Μαλίκ δεν κάθισε να το μάθει.Ήταν ένας και αυτοί ήταν τέσσερις.Άρχισε να τρέχει ανάμεσα στο πλήθος μπας και τους ξέφευγε.Μα οι φρουροί βρίσκονταν συνεχώς από πίσω του στην προσπάθειά του να τους ξεφύγει έστριψε σε ένα στενό.Και τότε κατάλαβε το λάθος του.Γιατί με το που έστριψε και μπήκε στο στενό βρέθηκε μπροστά σε ένα ψηλό τοίχο που του έφραζε το δρόμο.Και από πίσω του οι φρουροί του μακαρίτη του Μπαχίρ του επιτέθηκαν.Τον ένα τον σκότωσε επιτόπου με την λεπίδα του.Καθώς όμως απέκρουε τους άλλους δύο,τον ένα με το περιβραχιόνιο και τον άλλον με το σπαθί του,ο τέταρτος τον τραυμάτισε με ένα βέλος.Το βέλος τον βρήκε στον ώμο και τον έριξε κάτω.

"Χα,ξόφλησες Ασασίνε,ετοιμάσου να....."δεν πρόλαβε να τελειώσει την φράση του ο φρουρός. Ένα βέλος τον βρήκε στην πλάτη και τον σκότωσε ακαριαία.Και τότε ξαφνικά,ένας Ασασίνος εμφανίστηκε από την είσοδο του στενού και σε κλάσματα δευτερολέπτων,σκότωσε τους δύο τελευταίους φρουρούς με τις δύο κρυφές λεπίδες του.Ύστερα στράφηκε προς τον Μαλίκ.

"Μπορείς να τρέξεις;" τον ρώτησε ο Ασασίνος.

"Δεν το νομίζω,αλλά θα προσπαθήσω."

"Τότε ακολούθησε με."Με το που το είπε ο Ασασίνος σκαρφάλωσε στον ψηλό τοίχο και ο Μαλίκ τον ακολούθησε.Ύστερα από ένα τρέξιμο πάνω στις στέγες των σπιτιών (κάτι που ήταν πολύ δύσκολο για τον Μαλίκ εξαιτίας του τραύματος του)οι δύο Ασασίνοι κατέληξαν στη στέγη ενός σπιτιού έξω από την πόλη.Όταν μπήκαν μέσα σε αυτό,ο Μαλίκ κατάλαβε ότι ήταν το σπίτι του Ασασίνου.

"Κάτσε εκεί πέρα" τον διέταξε ο Ασασίνος δείχνοντας του μια καρέκλα.

"Και γιατί να το κάνω αυτό;"τον ρώτησε ο Μαλίκ

"Πρέπει να εξετάσω την πληγή σου"

"Ποιος είσαι;" τον ρώτησε ο Μαλίκ καθώς ο Ασασίνος του εξέταζε την πληγή.Ο Ασασίνος τράβηξε την κουκούλα του και τότε ο Μαλίκ είδε ότι ο Ασασίνος δεν ήταν άντρας αλλά γυναίκα. Μια γυναίκα που τα χαρακτηριστικά της του φάνηκαν οικία.Ψηλή,με καστανά μάτια και μαύρα μαλλιά.Φορούσε ένα μανδύα των Ασασίνων,αλλά αντί για λευκός ήταν κόκκινος.Είχε περασμένο στον ώμο της ένα τόξο,ενώ στην δεξιά πλευρά της ζώνης της ήταν δεμένη μια φαρέτρα με βέλη και στην αριστερή ένα σπαθί.Στον αριστερό της χέρι ήταν προσαρμοσμένη μια Κρυφή Λεπίδα και στο δεξί της χέρι μια Δηλητηριασμένη Λεπίδα.

"Όχι ποιος,αλλά ποια."απάντησε στον Μαλίκ"Το όνομά μου είναι Μαρία.Και εσύ πρέπει να είσαι ο Μαλίκ,ένας από τους Ανώτερους Ασασίνους."

Και αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Μαλίκ συνάντησε την Μαρία,την εγγονή του Αλταϊρ.            



ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονοςحيث تعيش القصص. اكتشف الآن