ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

20 1 0
                                    

Τον Σαλάι. Αλλά αυτό που τράβηξε την προσοχή του Μαλίκ ήταν αυτό που έκανε ο Σαλάι. Προσπαθούσε να παραβιάσει την κλειδαριά....με μια κρυφή λεπίδα.Και με όχι οποιαδήποτε λεπίδα.Η συγκεκριμένη ήταν μια από εκείνες που του είχε δείξει ο Αλταϊρ. Που στο καλό την είχε βρει ο Σαλάι;

"Σαλάι;Πως στο διάολο βρέθηκες εσύ εδώ;"τον ρώτησε ο Μαλίκ.

"Πίστεψες ότι σας πρόδωσα στον Αμπάς,έτσι δεν είναι;"

"Είχα μια υποψία..."όταν ο Μαλίκ πλησίασε τον Σαλάι τότε είδε και την δεύτερη λεπίδα"Και που τις βρήκες αυτές τις δύο κρυφές λεπίδες;"

"Ο Αλταϊρ είναι πολύ γενναιόδωρος τύπος"

"Συνάντησες τον Αλταϊρ;"

"Προσπάθησα να σε προειδοποιήσω αλλά είχες ήδη φύγει.Και όταν σε έψαξα στο χωριό είχες επιστρέψει στο φρούριο.Έτσι μου είπε ο Αλταϊρ. Αφού του είπα τι συνέβαινε μου έδωσε αυτές τις δυο κρυφές λεπίδες και μου ευχήθηκε καλή τύχη."

"Είπες ότι ήθελες να με προειδοποιήσεις.Τι εννοούσες;"

"Γνωρίζω ποιος μας πρόδωσε Μαλίκ. Είναι ένας νεαρός από το χωριό ονόματι Ιακώβ.Τον είχα δει να έρχεται στο φρούριο αρκετές φορές και την τελευταία φορά που ήρθε, έφυγε με ένα σακούλι το οποίο ήταν αρκετά φουσκωμένο.Και είχε ένα ύφος που έμοιαζε σαν να φοβόταν ότι από στιγμή σε στιγμή κάποιος θα του επιτεθεί για να τον σκοτώσει .Μαλίκ,παρακολουθώ αυτόν τον τύπο εδώ και χρόνια.Κάθε φορά που έρχεται στο φρούριο κάποιος από τους δικούς μας εκτελείται από τον Αμπάς. Είμαι σίγουρος 100% ότι αυτός είναι ο προδότης."

"Μα πως γίνεται αυτός ο άνθρωπος να  μαθαίνει τα μυστικά των Ασασίνων;"

"Τον έχω δει να μπεκρολογάει με πολλούς Ασασίνους στην ταβέρνα του χωριού. Σίγουρα μέσα στην μέθη τους οι Ασασίνοι να του λένε τα μυστικά τους.Και σένα πρέπει να σε είδε με τον Αλταϊρ και σε πρόδωσε στον Αμπάς."

Όση ώρα μιλούσαν,ο Σαλάι προσπαθούσε να παραβιάσει την κλειδαριά.Στο τέλος το κατάφερε. Όταν όλοι βγήκαν έξω ο Σαλάι πέταξε έναν μακρόστενο μπόγο στα χέρια του Μαλίκ. Όταν ο τελευταίος ξετύλιξε τον μπόγο βρήκε μέσα του τα όπλα του:τα δύο σπαθιά του και τις κρυφές του λεπίδες.

"Σου οφείλω μια συγνώμη,ξάδερφε"του είπε ο Μαλίκ. Ο Σαλάι είχε διακινδυνεύσει την ζωή του για να τον προειδοποιήσει και για να του φέρει πίσω τα όπλα του και εκείνος τον είχε κατηγορήσει για προδοσία.

"Σε συγχωρώ ξάδερφε"του απάντησε ο Σαλάι."Και τώρα πρέπει να φύγουμε προς το χωριό.Ο Αλταϊρ θα έχει ήδη μαζέψει τους χωρικούς και θα μας περιμένει για να ξεκινήσει την επίθεση."

Ύστερα από μια πορεία, που τους φάνηκε ότι κράτησε αιώνας,οι Ασασίνοι κατάφεραν να βγουν από το φρούριο αν και στην πορεία χρειάστηκε να εξουδετερώσουν μερικούς φρουρούς.Όταν οι Ασασίνοι βρέθηκαν στο μέρος όπου είχε συγκεντρωθεί το πλήθος,διασκορπίστηκαν και έγιναν ένα με το πλήθος.Όταν ο Μαλίκ προχώρησε προς το μέρος που στεκόταν ο Αλταϊρ, πρόσεξε ότι ο τελευταίος τον κοίταζε με ένα ύφος χαράς και ικανοποίησης.

"Ανακαλώ"του είπε ο Αλταϊρ"εσύ και οι σύντροφοί σου ξέρετε να κρύβεστε μέσα στο πλήθος."

"Πρέπει όμως να βιαστούμε πριν καταλάβει την απουσία μας ο Αμπάς."

"Φίλοι μου μέχρι σήμερα το φρούριο των Ασασίνων ήταν ένας τόπος τρόμου και διαφθοράς. Ελπίζω να καταφέρω να το αλλάξω προς το καλύτερο."Μόλις τελείωσε τον λόγο του ο Αλταϊρ το πλήθος άρχισε να ανηφορίζει προς το φρούριο.

Εκείνη την στιγμή ο Μαλίκ σταμάτησε για να σκεφτεί λίγο.Περίμενε αυτήν την στιγμή εδώ και πολλά χρόνια.Επιτέλους είχε έρθει η ώρα να πάρει εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα του."Θα πάρω εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα μου.Ο Αμπάς ο αφέντης των Ασασίνων θα βρει τον θάνατο από τα δικά μου χέρια.Είμαι ο Μαλίκ Αλ Σαϊφ και είμαι ένα Ασασίνος"μονολόγησε. Στην συνέχεια άρχισε να ανηφορίζει για μια ακόμη φορά τον λόφο που οδηγούσε στο φρούριο των Ασασίνων.                                            

ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονοςOnde histórias criam vida. Descubra agora