ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

12 0 0
                                    

"Αυτό δεν είναι σωστό"είπε ο Μαλίκ στον Σαλάι που βρίσκονταν μαζί του,πάνω στις στέγες των σπιτιών της Δαμασκού.Από κάτω τους απλωνόταν η αγορά της πόλης,στην οποία ο Τζαφάρ Αλ Σαούλ ήταν ο κυριότερος έμπορος.Ο Μαλίκ τον φανταζόταν ως έναν κοντόχοντρο κοιλιόδουλο και αλαζονικό τέρας που συμπεριφερόταν στους υπόλοιπους λες και ήταν δούλοι του.Μόλις τον είδε,τότε κατάλαβε πόσο μεγάλο λάθος είχε κάνει.

Ο Τζαφάρ ήταν ένα νεαρός (γύρω στα 25) ψηλόλιγνος άντρας,με καστανά μαλλιά και μάτια και με ένα λεπτό μουστάκι κάτω από τη μύτη του.Από τη συμπεριφορά του έμοιαζε με άνθρωπο διστακτικό,που έδειχνε σεβασμό στους υπόλοιπους.Δεν γινόταν,σκέφτηκε ο Μαλίκ αυτός ο άνθρωπος να ήταν Ναϊτης.

"Ποίο πράγμα;"η ερώτηση του Σαλάι διέκοψε τον Μαλίκ από τις σκέψεις του.

"Αυτός ο άνθρωπος δεν αξίζει να πεθάνει."

"Για το όνομα του Θεού,Μαλίκ αυτός ο άντρας είναι Ναϊτης,ψάχνει για το Κομμάτι της Εδέμ και αν το βρει θα το δώσει στους Ναΐτες,οι οποίοι θα το χρησιμοποιήσουν για να επιβάλουν τη δύναμη τους στους ανθρώπους.Πίστεψε με Μαλίκ,αυτός ο άντρας ΠΡΈΠΕΙ να πεθάνει."

"Σου μοιάζει αυτός ο άνθρωπος για Ναϊτης;"τον ρώτησε ο Μαλίκ. Η φωνή του είχε έναν τόνο αποδοκιμασίας.

Ο Σαλάι δεν του απάντησε.Ο Μαλίκ δεν ήξερε τι να κάνει.Δε μπορούσε να επιτρέψει τον θάνατο αυτού του ανθρώπου άσχετα με το τι ήταν.Από την άλλη αν εμπόδιζε τη δολοφονία του θα διέπραττε ένα τεράστιο σφάλμα για την Αδελφότητα τον Ασασινών. Χωρίς να το πολυσκεφτεί,ο Μαλίκ πήδηξε από την σκεπή στην οποία βρισκόταν και προσγειώθηκε στο έδαφος με τον τρόπο που μόνο οι Ασασινοί ξέρουν.Οι άνθρωποι που βρίσκονταν γύρω από το σημείο που προσγειώθηκε ξαφνιάστηκαν,αλλά ο Μαλίκ δεν τους έδωσε σημασία.Αυτό που τον ένοιαζε ήταν να προλάβει την Άννα η οποία προχωρούσε απειλητικά προς το μέρος όπου βρίσκονταν ο Τζαφάρ.

Τελικά αφού κατάφερε να περάσει διακριτικά ανάμεσα από τον κόσμο που βρίσκονταν στην αγορά,ο Μαλίκ την πρόλαβε.Την άρπαξε από τους ώμους και την τράβηξε  μέσα στο στενό που ήταν δίπλα τους. Δυστυχώς όμως η όλη προσπάθεια του τράβηξε την προσοχή των φρουρών του Τζαφάρ,οι οποίοι μόλις είδαν του δυο Ασασίνους όρμισαν να τους επιτεθούν.Όμως ο Μαλίκ και η Άννα είχαν σκαρφαλώσει ήδη πάνω από τον τοίχο και άρχισαν να τρέχουν πάνω στις σκεπές των σπιτιών κατευθυνόμενοι προς το αρχηγείο των Ασασινών.

                                                                           ***********

Ο Μαλίκ γνώριζε πως μετά από αυτή του την πράξη,είχε διαπράξει προδοσία απέναντι στην Αδελφότητα,απέναντι στα ξαδέρφια του,απέναντι στον  Αλταϊρ τον άνθρωπο που αυτά τα τρία τελευταία χρόνια του είχε διδάξει τους νόμους της Αδελφότητας.

Όταν έφτασαν στο αρχηγείο ο Σαλάι βρισκόταν ήδη εκεί και,απ' ότι έβλεπε ο Μαλίκ,ήταν έξω φρενών.Με το που ο Σαλάι είδε τον Μαλίκ ξέσπασε πάνω του όλο του τον θυμό.

"Στη στην ευχή σε έπιασε και τον έσωσες;Αυτός ο άνθρωπος Μαλίκ,είναι Ναϊτης και τώρα που ξέρει ότι βρισκόμαστε εδώ θα κάνει το παν για να μας ανακαλύψει.Τα κατέστρεψες όλα Μαλίκ!"

"Αυτός ο άνθρωπος δεν άξιζε να πεθάνει."απάντησε ο Μαλίκ. Δεν τον ένοιαζε τι έλεγε ο Σαλάι. Είχε κάνει αυτό που θεωρούσε σωστό και δεν δεχόταν να τον κατακρίνουν οι άλλοι για τις αποφάσεις του.

"Μπα,και ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις ποιος αξίζει να πεθάνει και ποιος όχι;"του απάντησε ο Σαλάι,υψώνοντας κι άλλο τον τόνο της φωνής του."Είναι ΝΑΪΤΗΣ Μαλίκ και αν δεν το θυμάσαι οι Ναΐτες είναι εχθροί μας."

"Τον είδες να βασανίζει ή να σκοτώνει κανέναν αθώο άνθρωπο;Ακόμα και να ήταν όμως δεν έμοιαζε να συμπεριφέρεται σαν τους άλλους Ναΐτες."

Πάνω που όλα έδειχναν ότι οι δυο τους θα πιάνονταν στα χέρια,ξαφνικά έπεσαν κάτω με τα σαγόνια τους να πονάνε και τις μύτες τους να τρέχουν αίμα.Η Άννα τους είχε χτυπήσει και τους δυο.Δεν άντεχε να τους βλέπει να τσακώνονται,ενώ είχαν σοβαρότερα προβλήματα να ασχοληθούν.Επιπλέον ο Μαλίκ είχε δίκιο.Ούτε εκείνη ήθελε τον θάνατο του Ναϊτη. Ακόμα και να μην την είχε εμποδίσει ο Μαλίκ,δεν θα το έκανε.

"ΣΚΆΣΤΕ"τους φώναξε καθώς εκείνοι  βρίσκονταν ακόμα πεσμένοι στο πάτωμα."Αν δε το έχετε καταλάβει έχουμε χειρότερα προβλήματα να ασχοληθούμε.Οι Ναΐτες μπορεί να βρουν και να μας επιτεθούν από στιγμή σε στιγμή.Πρέπει να φύγουμε από την πόλη τώρα."

"Μα..."άρχισε να λέει ο Σαλάι.

"Τώρα"τον διέκοψε η Άννα.Καθώς τους βοηθούσε να σηκωθούν ψιθύρισε στο αυτί του Μαλίκ: "Σ'ευχαριστώ που με εμπόδισες να κάνω κάτι για το οποίο θα μετάνιωνα για το υπόλοιπο ζωή μου."                             


ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονοςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant