Λεμεσός Κύπρου,1 εβδομάδα αργότερα.
"Και να θυμάστε άντρες:ο μόνος δρόμος προς την σωτηρία του κόσμου είναι η τάξη και η πειθαρχία.Και για να μπορέσει ο κόσμος μας να ζήσει έχοντας για αρχές του αυτές τις δυο αρετές,έχει δημιουργηθεί το Τάγμα των Ναϊτών. Σκοπός αυτού του Τάγματος είναι να βοηθήσει στην εξάπλωση και στην διατήρησης της τάξης στον κόσμο.Και για να συμβεί αυτό πρέπει να εξολοθρευτούν οι δημιουργεί του χάους και της καταστροφής,οι Ασασίνοι. Και αυτός είναι ο ρόλος σας στο Τάγμα άντρες.Ο σημαντικότερος μα και ο ποιο επικίνδυνος.Θα τον δεχτείτε άντρες;"
"Ναι κύριε"φώναξαν οι στρατιώτες.Πάνω στις επάλξεις του κάστρου της Λεμεσού στέκονταν ο Γουόλτερ Ντε Βαλεντέρ. Ένας άντρας γύρω στα 50,με ξυρισμένο μαλλί,καστανά μάτια και μαύρα γένια ενώ στο πρόσωπό του υπήρχαν 3-4 ουλές,σημάδια που του άφησαν οι μάχες που είχε δώσει είτε με Σαρακηνούς είτε με Ασασίνους. Φορούσε μια βαριά πανοπλία με τον σταυρό των Ναϊτών στο κέντρο ενώ ένα σπαθί κρέμονταν από την ζώνη του.
Μετά από την ομιλία του στους στρατιώτες του ο Ντε Βαλεντέρ αποσύρθηκε στο γραφείο του.Εδώ και μέρες οι Ναΐτες του είχαν αναθέσει μια έρευνα σχετικά με ένα από τα κομμάτια της Εδέμ.Αυτός και άλλοι τρεις Ναΐτες είχαν αναλάβει αυτή την έρευνα.Ο δικός του ρόλος ήταν να στέλνει άντρες και εργαλεία στους άλλους δύο Ναΐτες και εκείνοι του έστελναν τα αποτελέσματα των ερευνών τους τα οποία έπρεπε να στείλει στον Μέγα Μάγιστρο των Ναϊτών.
Τις σκέψεις του τις διέκοψε ένα πόνος στο στομάχι.Δεν ήταν ο πρώτος.Από την στιγμή που ήπιε το κρασί που του έφερε ο υπηρέτης του,ένιωθε συνεχώς πόνους στο στομάχι,τον έναν ποιο δυνατό από τον άλλον.
"Σου αρέσει ο πόνος που προκαλεί το δηλητήριο,Γουόλτερ Ντε Βαλεντέρ;"ακούστηκε μια φωνή από πίσω του.Όταν γύρισε το κεφάλι του για να δει σε ποιόν άνηκε η φωνή,είδε έναν Ασασίνο.
"Ώστε εσύ ευθύνεσαι για αυτό Ασασίνε;Γιατί μου το έκανες αυτό;"ρώτησε με φωνή που μετά βίας ακουγόταν ο Ντε Βαλεντέρ.
"Πάρτω περισσότερο ως τιμωρία για την δολοφονία του προκατόχου σου του Ντε Κίλερ,την οποία εσύ διέπραξες."
"Μην μου λες ψέματα Ασασίνε. Το έκανες για αυτά"είπε δείχνοντας τα χαρτιά πάνω στο γραφείο"και για να σιγουρευτείς ότι δεν θα συνέχιζα τις έρευνες για το κομμάτι της Εδέμ.Όμως να ξέρεις ότι υπάρχουν άλλοι που θα το κάνουν αυτό στη θέση μου."
"Και αυτοί θα πεθάνουν."
"Πρέπει πρώτα να του βρεις."
"Θα τους βρω."
"Ακούγεσαι ποιο σίγουρος από ότι είσαι πραγματικά.Όμως θα έρθει η στιγμή που θα καταλάβεις ότι όταν προσποιείσαι τότε και οι υπόλοιποι γύρω σου θα προσποιούνται."
"Reqiuescat in Pace.*"
"Τελείωσες;" τον ρώτησε ο Μαλίκ.Στην άλλη πλευρά της πόρτας οι δύο φρουροί είχαν πεθάνει από τα χέρια του Μαλίκ και της Άννας.
"Ναι"απάντησε ο Σαλάι.
"Τότε ας φύγουμε από εδώ"είπε η Άννα
Καθώς όμως έφευγαν ο Σαλάι σκεφτόταν τα τελευταία λόγια του Ντε Βαλεντέρ: "θα έρθει η στιγμή που θα καταλάβεις ότι όταν προσποιείσαι τότε και οι υπόλοιποι γύρω σου θα προσποιούνται."
"Θα το δούμε αυτό" είπε από μέσα του ο Σαλάι.
Γεια σας,εδώ ξανά booksmaniakos.Θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη που άργησα να γράψω καινούργιο κεφάλαιο.Απλώς εξαιτίας του περιορισμένου χρόνου μου (κυρίως από το σχολείο) αναγκάστηκα να αλλάξω το πρόγραμμα μου.Από δω και στο εξής θα γράφω καινούργιο κεφάλαιο κάθε Σάββατο στο "Assassin's creed:Ο απόγονος" και κάθε Κυριακή στο "Παραμύθι Αλλιώς".Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την υποστήριξή σας.
-booksmaniakos
CZYTASZ
ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονος
Przygodowe"Θα πάρω εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα μου.Ο Αμπάς, ο αφέντης των ασασίνων , θα βρει τον θάνατο από τα δικά μου χέρια. Είμαι ο Μαλίκ Αλ Σαϊφ και είμαι ένας Ασασινός." Οδηγούμενος από την δίψα του για εκδίκηση, ο Μαλίκ θα καταταχθεί στο τάγμα τ...