Όταν ο Μαλίκ κατάφερε να φτάσει το κορίτσι,το άρπαξε από το χέρι προκειμένου να το αναγκάσει να σταματήσει να τρέχει.
"Τι συμβαίνει μικρή;Γιατί με του που με είδες άρχισες να τρέχεις και να φωνάζεις;"το ρώτησε. "Σε παρακαλώ Ασασίνε μην μας κάνεις κακό.Ο πατέρας τους πλήρωσε τους φόρους στον Αφέντη Αμπάς."του απάντησε το κορίτσι. "Προφανώς δεν κατάλαβες καλά μικρή.Δεν είμαι Ασασινός. Όχι ακόμα τουλάχιστον.Απλώς επειδή αύριο θα καταταγώ στο Τάγμα φοράω αυτά τα ρούχα."της εξήγησε ο Μαλίκ.
Στη συνέχεια ο Μαλίκ άφησε ελεύθερο το κορίτσι και γύρισε στο δωμάτιο του.Η αυριανή μέρα ήταν πολύ σημαντική και έπρεπε να έχει δυνάμεις.Έτσι κι αλλιώς είχε πια νυχτώσει.
Την επόμενη μέρα ο Μαλίκ ξεκίνησε ξανά για το φρούριο.Αυτή τη φορά τον άφησαν να μπει μέσα στο φρούριο.Του είπαν ότι ο Αφέντης Αμπάς βρίσκονταν στον πύργο του.Δεν δυσκολεύτηκε να το βρει.Ήταν ένα από τα ποιο συντηρημένα κτήρια του οχυρού και σε ατό ανέμιζε η σημαία των Ασασίνων. Όταν μπήκε μέσα και ανέβηκε στον τελευταίο όροφο συνάντησε έναν άντρα γύρω στα 80 με λευκά και κοντά μαλλιά και μούσι.Αυτός ο γέρος έπρεπε να ήταν ο Αμπάς.
"Λοιπόν Μαλίκ Αλ Σαϊφ,τι είναι αυτό το σημαντικό θέμα για το οποίο θέλεις να μου μιλήσεις;"τον ρώτησε ο Αμπάς. "Θέλω να καταταγώ στο τάγμα των Ασασίνων προκειμένου να ξαναδώσω πίσω στην οικογένεια μου την τιμή που της αξίζει" του απάντησε ο Μαλίκ. "Αυτό ήταν μόνο;Εντάξει Μαλίκ. Αφού το θέλεις, θα καταταγείς στο τάγμα.Όμως υπό όρους.Πρώτον θα είσαι πιστός σε εμένα και στο τάγμα.Κυρίως σε εμένα.Δεύτερον δε θα έχεις ούτε πολεμική εκπαίδευση ούτε θα σου δοθεί ποτέ κρυφή λεπίδα.Είναι κρίμα να χάσεις το δάχτυλό σου για έναν τόσο χαζό λόγο.Και τρίτον νομίζω ότι πρέπει να αλλάξεις όνομα,για μην σε μπερδεύουμε με τον πατέρα σου.Από εδώ και στο εξής θα ονομάζεσαι Ταζίμ .Και τώρα αν δε σε πειράζει,άδειασέ μου τη γωνιά".
Ο Μαλίκ έφυγε από τον πύργο θυμωμένος και αηδιασμένος.Τώρα καταλάβαινε τι εννοούσε η μητέρα του για παραμέληση της πολεμικής εκπαίδευσης.Πως ήταν δυνατόν ο Αμπάς να θεωρούσε ότι η δυνατότητα να χρησιμοποιείς την κρυφή λεπίδα,ήταν χαζός λόγος για να χάσει κανείς το δάκτυλό του;Η κρυφή λεπίδα δεν ήταν μόνο ένα από τα βασικότερα όπλα των Ασασίνων,αλλά και σύμβολο της αδελφότητας.Αλλά αυτό που τον εξόργισε περισσότερο ήταν ότι ο Αμπάς τον ανάγκαζε να αλλάξει όνομα.Αν ο Μαλίκ ήταν περήφανος για κάτι,αυτό ήταν το όνομά του.Αυτό το όνομα ήταν από τα ελάχιστα πράγματα που είχε κληρονομήσει από τον πατέρα του.
"Καταραμένε Αμπάς. Σιγά μην αξίζεις να αποκαλείσαι Αφέντης των Ασασίνων. Να αποκαλείσαι ηλίθιος σου αξίζει." μουρμούρισε ο Μαλίκ" "Συμφωνώ μαζί σου μικρέ"του απάντησε μια φωνή.Ο Μαλίκ κοίταξε προς την κατεύθυνση που ακούστηκε η φωνή.Είδε ένα γέρο περίπου στην ηλικία των 70.Είχε γκρίζα μαλλιά και μουστάκι.
"Ποιος είσαι εσύ;"τον ρώτησε ο Μαλίκ "Δεν έχει σημασία ποιος είμαι εγώ, αλλά τι θέλεις εσύ εδώ πέρα Μαλίκ Αλ Σαϊφ." "Πως ξέρεις το όνομά μου;" "Άκουσα τυχαία τη συζήτησή σου με τον Αμπάς."Στη συνέχεια ο γέρος τον τράβηξε παραπέρα για να μην τους ακούσει κανείς.
"Κοίτα Μαλίκ,γνωρίζω ότι δεν ήρθες στο τάγμα απλά για να καταταγείς.Θέλεις να πάρεις εκδίκηση για το θάνατο του πατέρα σου σωστά;Κοίτα,αν θες μπορώ να σε εκπαιδεύσω εγώ ο ίδιος στις πολεμικές τέχνες των Ασασίνων. Αλλά δυστυχώς δε μπορώ να σου δώσω καμιά κρυφή λεπίδα.Ο Αμπάς έχει κατασχέσει όλες τις κρυφές λεπίδες.Όμως αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα" "Αλήθεια;Δηλαδή θα με εκπαιδεύσεις;"τον ρώτησε έκπληκτος ο Μαλίκ. Δεν μπορούσε να το πιστεύσει ότι έτσι από το πουθενά του δίνονταν η ευκαιρία να εκπαιδευτεί στις πολεμικές τέχνες των Ασασίνων. "Αυτό δε σου είπα μόλις τώρα;Τώρα όσον αφορά για του που θα γίνεται η εκπαίδευση σου να με συναντήσεις το βράδυ στο πηγάδι που βρίσκεται έξω από το φρούριο.Μην ανησυχείς.Είναι το μοναδικό πηγάδι της περιοχής."του απάντησε ο γέρος.Στη συνέχεια ο γέρος έκανε να φύγει.
"Γέρο περίμενε.Δεν μου είπες το όνομά σου"του είπε ο Μαλίκ. "Στο τάγμα με αποκαλούν ο τρελός.Αλλά εσύ να με αποκαλείς με το πραγματικό μου όνομα.Το όνομά μου είναι Καντάρ."
YOU ARE READING
ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονος
Adventure"Θα πάρω εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα μου.Ο Αμπάς, ο αφέντης των ασασίνων , θα βρει τον θάνατο από τα δικά μου χέρια. Είμαι ο Μαλίκ Αλ Σαϊφ και είμαι ένας Ασασινός." Οδηγούμενος από την δίψα του για εκδίκηση, ο Μαλίκ θα καταταχθεί στο τάγμα τ...