Είχαν περάσει δυο χρόνια από τότε που ο Μαλίκ κατατάχτηκε στο τάγμα.Με την βοήθεια των ξαδέρφων του είχε γίνει ένας από τους καλύτερους Ασασίνους,σε πολεμικό επίπεδο τουλάχιστον. Ώσπου μια μέρα τον ειδοποίησαν ότι ήθελε να του μιλήσει ο Αμπάς. Ο Μαλίκ πήγε κατευθείαν στον πύργο του αφέντη.
"Ζητήσατε να με δείτε;"τον ρώτησε ο Μαλίκ,μόλις μπήκε μέσα στο γραφείο του Αμπάς.
"Ναι Μαλίκ. Πρέπει να πας αμέσως στο χωριό.Θέλω να παρακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο άτομο και αν χρειαστεί να το σκοτώσεις."
"Και πως είναι εμφανισιακά;"
"Περίπου στην ηλικία μου,κοντό μαλλί και μακριά γενειάδα,αρκετά λεπτός και ψιλός.Κυκλοφορεί φορώντας τον μανδύα των Ασασίνων. Θα τον βρεις να περιφέρεται στο χωριό παρέα με έναν χωρικό που ονομάζεται Μουχλίς."
Ο Μαλίκ έφυγε αμέσως για το χωρίο.Αλλά όχι για να εκτελέσει τις εντολές του Αμπάς. Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορούσαν φήμες ότι ο Αφέντης Αλταϊρ Ιμπν-Λα Αχάντ είχε επιστρέψει στο Μασγιάφ. Έπρεπε να μάθει αν οι φήμες ήταν αληθινές.Αν ναι,τότε ο Μαλίκ θα έβρισκε έναν τρόπο να εκδικηθεί τον θάνατο του πατέρα του.Όταν έφτασε στο χωριό ανέβηκε σε μια από τις ψηλότερες στέγες προκειμένου να έχει μια ολική εικόνα του τοπίου.Και τότε εντόπισε τον στόχο του.Έτσι κι αλλιώς δεν ήταν δύσκολο.Μπορούσε εύκολα να εντοπίσει τον γέρο.Στην συνέχεια άρχισε να τον παρακολουθεί.Χάρις την ξαδέρφη του την Άννα του ήταν εύκολο να παρακολουθεί τον στόχο του και ταυτόχρονα να είναι κριμένος από τα βλέμματα του κόσμου.
Κατά το τέλος της μέρας ήταν πια σίγουρος.Ο Αφέντης Αλταϊρ είχε επιστέψει.Έπρεπε να ειδοποιήσει τον θείο του αμέσως.Το ίδιος κιόλας βράδυ ο Μαλίκ μίλησε στον Καντάρ για όσα είχε δει.
"Αν αυτά που λες είναι αλήθεια,τότε η τυραννία του Αμπάς θα τελειώσει"του είχε πει ο θείος του."Πρέπει να συνεχίσεις να παρακολουθείς το γέρο και να έρθεις σε επαφή μαζί"
"Ότι πεις θείε'
"Α,Μαλίκ σου έχω άσχημα νέα.Ο ληστής Φαχάντ έχει σκοπό να επιτεθεί στο χωριό.Απ' ότι άκουσα ο Αλταϊρ αναγκάστηκε να σκοτώσει τον γιο του Φαχάντ για να σώσει τη ζωή ενός χωρικού.Ο Φαχάντ ζητάει εκδίκηση και ο Αμπάς του έδωσε την άδεια να επιτεθεί στο χωριό.Οπότε καλύτερα να βιαστείς."
Τις επόμενες τρεις μέρες ο Μαλίκ παρακολουθούσε τον Αλταϊρ. Ώσπου την τέταρτη μέρα βρήκε την ευκαιρία να πλησιάσει τον Αλταϊρ. Τον πέτυχε μόνο σε ένα συντριβάνι να πίνει νερό.Όμως,ήταν ανήσυχος.Τις δυο τελευταίες μέρες είχε γίνει απρόσεχτος.Άραγε ο Αλταϊρ τον είχε καταλάβει ήδη;Δεν θα κέρδιζε την εκτίμηση του Αλταϊρ,αν φαίνονταν τόσο ανίκανος σαν Ασασίνος.
"Μπορείς να πλησιάσεις"του είπε ο Αλταϊρ"Αν είχες σκοπό να με σκοτώσεις θα το είχες κάνει ως τώρα"
Σκατά,σκέφτηκε ο Μαλίκ. Ο Αλταϊρ τον είχε καταλάβει.Του ήταν πια ανώφελο να κρύβεται από τον Αλταϊρ. Αναγκαστικά,άρχισε να πλησιάζει τον Αλταϊρ. Παρόλα αυτά δεν τον πείραζε και τόσο.Ήταν καιρός πια να πάρει κάποιες απαντήσεις από τον Αλταϊρ. Απαντήσεις που θα τον βοηθούσαν να μάθει περισσότερα για τον πατέρα του.
KAMU SEDANG MEMBACA
ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονος
Pertualangan"Θα πάρω εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα μου.Ο Αμπάς, ο αφέντης των ασασίνων , θα βρει τον θάνατο από τα δικά μου χέρια. Είμαι ο Μαλίκ Αλ Σαϊφ και είμαι ένας Ασασινός." Οδηγούμενος από την δίψα του για εκδίκηση, ο Μαλίκ θα καταταχθεί στο τάγμα τ...