ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6

37 2 1
                                    

Ο Μαλίκ πλησίασε τον Αλταϊρ. Σίγουρα ο τελευταίος θα νόμιζε ότι ο Μαλίκ είχε σταλθεί από τον Αμπάς με σκοπό να σκοτώσει τον Αλταϊρ. Και θα είχε δίκιο.Αλλά αυτό που σίγουρα δεν θα γνώριζε ο Αλταϊρ ήταν ο αληθινός σκοπός του Μαλίκ.

"Και θα με άφηνες έτσι απλά να το κάνω;"τον ρώτησε ο Μαλίκ.

"Δεν ξόδεψα όλο μου το βίο ζώντας τον δρόμο του πολεμιστή,για να αφήσω ένα κουτάβι να μου πάρει τη ζωή δίπλα σε μια κρήνη."του απάντησε ο Αλταϊρ.

"Ώστε με κατάλαβες;"

"Φυσικά και σε κατάλαβα.Σε άκουσα να έρχεσαι τόσο αθόρυβα όσο ένας ελέφαντας.Και μάλιστα κατάλαβα ότι η καλή σου πλευρά είναι η αριστερή.Αν μου ορμούσες θα είχα κινηθεί δεξιά ώστε να σου επιτεθώ από την αδύναμη πλευρά σου."

"Δε θα το περίμενα αυτό;"τον ρώτησε ο Μαλίκ.

"Αυτό εξαρτάτε από τον στόχο σου.Φυσικά θα ήξερες καλά τον στόχο ώστε να γνωρίζεις τις πολεμικές του ικανότητες."

"Γνωρίζω πως αυτός εδώ έχει ασυναγώνιστες ικανότητες,Αλταϊρ Ιμπν-Λα' Αχάντ."

"Αλήθεια;Θα έπρεπε να ήσουν μικρός όταν αποκαλούσα για τελευταία φορά το Μασγιάφ δικό μου."

Όταν το είπε αυτό ο Αλταϊρ γύρισε προς τη μεριά του Μαλίκ. Ο τελευταίος έβγαλε την κουκούλα του.Όταν το έκανε,πρόσεξε ότι ο Αλταϊρ τον κοιτούσε με ένα ερευνητικό ύφος.

"Ήμουν νεογέννητος."του είπε ο Μαλίκ.

"Και πως δε σε κατήχησαν εναντίον μου;".Ο Μαλίκ κατάλαβε τι εννοούσε ο Αλταϊρ. Όσο καιρό βρίσκονταν στο τάγμα, διάφοροι  Ασασίνοι πληρωμένοι από τον Αμπάς προσπαθούσαν να πείσουν τους Ασασίνους για την "προδοσία" του Αλταϊρ προς το τάγμα.

"Μερικοί δέχονται την κατήχηση ποιο δύσκολα από τους άλλους.Άλλοι πάλι μένουν ακόμα πιστοί στο δόγμα και ο αριθμός τους όλο και μεγαλώνει.Εγώ όμως έχω έναν λόγο παραπάνω για να μείνω πιστός στο δόγμα."

Για λίγο οι δύο Ασασίνοι κοιτούσαν ο ένας τον άλλο.Ο Μαλίκ πρόσεξε ότι ο Αλταϊρ ήταν έτοιμος να λιποθυμήσει.

"Πως σε λένε;" τον ρώτησε ο Αλταϊρ.

"Στο τάγμα είμαι γνωστός με το όνομα Ταζίμ,αλλά το πραγματικό μου όνομα είναι...."

"Μαλίκ"τον διέκοψε ο Αλταϊρ. Στη συνέχεια τον αγκάλιασε με δάκρυα στα μάτια."Έπρεπε να το είχα καταλάβει.Έχεις τα μάτια του πατέρα σου.Δεν...ήξερα...ποτέ δεν έμαθα ότι είχε γιο."

Ο Μαλίκ του διηγήθηκε ότι είχε συμβεί σε εκείνων και τη μητέρα του,πως έφτασε στο Μασγιάφ και πως εκπαιδεύτηκε.Τέλος είπε στον Αλταϊρ την αλήθεια για τον θείο του τον Καντάρ. Αν και στην αρχή ο Αλταϊρ έμεινε έκπληκτος,στη συνέχεια χάρηκε που ο Καντάρ ήταν ζωντανός.Καθώς συζητούσαν οι δύο Ασασίνοι έφτασαν έξω από την πόρτα του σιδηρουργού του χωριού.Όταν μπήκαν μέσα, ο Μαλίκ έμεινε έκπληκτος από αυτά που έβλεπε.Νέα είδει κρυφών λεπίδων,καινούργιες στρατηγικές μάχης και άλλα πολλά ήταν λίγες μόνο από τις ανακαλύψεις του Αλταϊρ.

"Πάρε"του είπε ο Αλταϊρ δίνοντας του δυο κρυφές λεπίδες"και μην ανησυχείς για τα δάκτυλα σου.Ο μηχανισμός τους είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να μην χρειάζεται να κόψεις το δάκτυλο σου."

Ο Μαλίκ δοκίμασε τις κρυφές λεπίδες του.Η μια,που την έβαλε στο δεξί του χέρι,ήταν από τις συνηθισμένες λεπίδες των Ασασίνων ενώ η δεύτερη,που την έβαλε στο αριστερό του χέρι,είχε δυο μικρές λεπίδες αντί για μια και το περικάρπιο του ήταν φτιαγμένο από ένα σκληρό μέταλλο που κανένα σπαθί δε μπορούσε να το κόψει.Έτσι μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως αμυντικό όπλο.Ο Μαλίκ ήταν πανευτυχής με τα καινούργια του όπλα,παρόλα αυτά έπρεπε να ρωτήσει τον Αλταϊρ αυτό που ήθελε περισσότερο από οποιαδήποτε λεπίδα.Απαντήσεις για τη ζωή του πατέρα του.

"Αλταϊρ...θέλω να σε ρωτήσω κάτι ακόμα."του είπε δισταχτικά.

"Τι Μαλίκ;"

"Θέλω να μου πεις την αλήθεια σχετικά με τον πατέρα μου"

"Δε σου είπε η μητέρα σου;"τον ρώτησε ο Αλταϊρ

"Ελάχιστα και αυτά μόνο όταν έγινα 15 χρονών"

Ο Αλταϊρ έμεινε σκεπτικός για λίγο.

"Εντάξει.Τι θέλεις να μάθεις;"

"Τα πάντα"του απάντησε ο Μαλίκ.

"Η ιστορία της ζωής του πατέρα σου είναι βαθιά δεμένη με τη δικιά μου...οπότε καλύτερα να σου πω τη δικιά μου.Όμως να ξέρεις ότι θα σου την πω περιληπτικά.Τις λεπτομέρειες θα σου τις πω άλλη φορά."

Και τότε ο Αλταϊρ άρχισε να λέει στον Μαλίκ την ιστορία της ζωής του.....                                              

ASSASSIN'S CREED : Ο απόγονοςWhere stories live. Discover now