Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Bu müzik kavga fonu olacak yani her kavgalı sahnede koymayı planlıyorum. Düşüncem hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Hayırlı ramazanlar iyi okumalar.
*********
13.11.2013..
Telefonumun çalmasıyla irkildim.
Arayan...(Beyinsiz kardeşim.)
"Alo kimsiniz?"
"Abla saçmalama gelirken çekirdek al bizim parka gel." dedi
"Bekle çıkıyorum işten."
Telefonu kapatıp çantamı aldım. Cumartesi olduğu için kuzenime işlerde yardım ediyordum. Cafeden çıkıp biraz bekledim Alp gözükünce hemen yanına gidip koluna girdim.
"Kuzen hava buz gibi lan." daha Alp gülerek
"Olum bende dondum ama çekirdek alıp parka gitmemiz gerekiyor." dedim gülümseyerek
"Tamam hadi o zaman." deyip yürümeye başladı.
Konuşa konuşa yolda yürürken bir bakkalın önüne geldik. Alp bana sen Gide dur ben geliyorum işareti yapınca yürümeye başladım. Tam sağımdaki ara sokakta kavga vardı. Duvarın kenarına geçip kavgayı izlemeye başladım. Adamı vurduklarını görünce çığlık patlattım. Dört kişi bana dönünce koşmaya başladım. Arkamdan geldiklerini görünce hızımı biraz daha arttırdım. Önümde biri belirince şirince gülümsedim. Yüzü belli olmuyordu. Siyah bir şapka, gözlük ve maske vardı. Sağımda, solumda ve arkamda ki kişileri farkedince çığlık attım. Öndeki, bileğimi tutunca erkekliğine tekme geçirdim fakat işe yaramamıştı. Attığı tokatla her yer karanlığa bürünmüştü.
******
23.06.2017Dört yılı geride bırakmıştık. Beni kaçıranların kim olduklarını bilmiyordum. Sadece bir depoda bağlı bir şekilde duruyordum. Kaç kişinin cinayetine tanık olmuştum. Beni öldüremezlermiş bir nedeni falan varmış. Bütün başımda duran kişilere lakap takmıştım. Beni öldüremezler nede olsa. Depoya genç uzun boylu olan girince sırıtmaya başladım.
"Zürafa kılıklı sonunda ölüyor muyum?"
"Yok daha değil fakat gerçekten ölmek isteyeceksin. Kavga da gördüğün kişiler yurt dışından geldi 2 saate burada olurlar. Bu arada şimdiden geçmiş olsun." daha
"Siz bana hiç dokunmadınız. Neden o dokunsun ki?" dedim
"Kızım gerçekten malsın. Bize kalsa şu an çoktan mezardaydın. Kuzey ve arkadaşları senin her gün ölmek isteyeceğin tiplerden dua et sen hemen öldürsünler."
Kapıdan çıkmasını bekledim. Kapıdan çıkınca kendime küfürler yağdırdım. Ne vardı ki kavgayı izleyecek kadar. Malım birde çığlık atmıştım. 18 yaşından beri bu depoda kalmıştım. Kapıdan sesler gelince susup kapıyı dinledim.
"Hoş geldiniz kuzey bey. Hani iki saate gelirdiniz?" Bu ses orangutan kılıklı'nın sesiydi. Yaşlı olduğu için böyle diyordum
"Kendi mekanıma gelirkende mi size sorcağım kız nerede?"
"İçeride." dedi orangutan kılıklı
Kapı açılınca dört kişi aynı anda içeriye girdi. Hepsi siyah giyinmişti. Birisi karşıma sandalye çekip oturdu. Bana bakıp sırıtmaya başladı.
"Bakıyorum da baya değişmişsin. Kaç sene olmuştu? ımmm dört değil mi? Şimdi gideceğiz ." dedi "Ha bu arada adım kuzey kaya." diye de ekledi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ#wattys2017 (TAMAMLANDI)
General FictionBazen hayatında her şey istediğin gibi gitmez, yalnız hissedersin, gülmek bile zor gelir bazen işte bir hayat bunun üzerine nasıl ilerleyebilir? Hiç düşündün mü mesela dört adam gelip seni kaçıracak ve hayatın karanlıklar ardına kurulacak, ya da hiç...