Co!? On mi dal pusu?! Jak se opovažuje?! Nejsem ničí věc, nebudu lítat jak on píská, to po mě nikdo nechtějte. Jsem celý rudý po tom jak mě políbil, dal mi totiž moji úplně první pusu. Podívám se na ten jeho ušklíbený ksicht a jednu bu vrazím. ,,JSI TOTÁLNÍ MAGOR...JSI TEN NEJHORŠÍ.." uteču ze záchodků a rovnou si to zamířím za jeho milosrdným fotříkem. Rozvalím dveře, přijdu k jeho stolu a bouchnu do něj. ,,Čeho je moc toho je příliš! Naučte svého syna chování a potom ho budu doučovat!" Bouchnu dveřmi a v tu ránu jsem pryč. Uchyl jeden! To víš, že jo bude se před tebou plazit, jak před nějakou královnou ne, šišku borovou na tebe!
C-Co to bylo?! On mi opravdu jednu vlepil tak tohle jsem fakt nečekal. Vypadal docela vykolejeně a pak ten jeho chladný pohled...Hmmm... Je opravdu zajímavý. ,,Ihned se do ředitelny dostaví Kaede Sumizone!" Ježiš marja co zase chce, vypadá to na perný den a já to měl tak hezky promyšlený. Achhh joooo. Zase nic no. Pomalu si to nakráčím do ředitelny, kde už nedočkavě čeká tatík a sednu si na pohodlné křesílko, který tam mám. ,,Cos po mě chtěl." dám si nohy na stůl a jen čekám co z něj vypadne.
,,Jseš ty úplně blbej?!" ,,Ja...Počkat COŽE!!!" ,,Slyšel jsi dobře ty jsi fakt nevychovanej fracek! Jsi přišel o doučovatele a já zřejmě přijdu o vysoce kvalitního studenta." Počkat, takže je to kvůli Mizunovy...Jsem to, ale kokot. Zvednu se z křesla a jdu zpět do třídy. Na své půlce lavice sedí Mizuno a něco si čmárá do sešitu. Přisednu si k němu a podívám se na ně. ,,To s tou fotkou byl vtip." ,,Jdi do háje!" Takže je vytočený... To bude na dlouho.
Si jako myslí co. Budu ho ignorovat, tak to bude lepší, aspoň budu moc být zase sám, ale to nevím jak zrealizuju, pač se na mě furt civí s těma jeho psíma očima. ,,Dej mi pokoj." syknu na něj, ale on si nedá říct. ,,Chci se s tebou udobřit.." ,,Ale já ne! Řekl jsem ti ať jdeš do háje!" Jen klid jeho to přejde... Musím zůstat v klidu....Ale to nejde! Stále mě propaluje pohledem, jako nějaký robot. Musím to vydrže ještě dvě hodiny, pak máme dvouhodinovku těláku tak to bude sakra velká úleva.
,,Tak třído dejte si dvě kolečka." řekl jsem úleva? Vážně? Tohle je TYRANIE!!! stále mi čumí na zadek, i když sedí na té své podělané prdeli a já si tu cvičím jak oteklej. Horší to být nemůže. ,,Uděláme si rozcvičku...Tak dneska ji udělá...Mizuno.." Kecám může! Jak já tenhle život nenávidím. Proč jsem musel potkat takovýho smrada?! Začnu s rozcvičkou a cítím, jak mi očima projíždí celý tělo. Samozřejmě, že když zvednu ruce tak mi mé neposedné triko odhaluje kousek břicha, toho on ovšem využije a zaměří se na ně. Bože ať už to skončí!!! Bohužel pro mě to byl jen začátek rozcvičky.
Jako další musím udělat cvik na protažení nohou. Když se skloním je mi vidět polovina zad, jak já nenávidím tělocvik.
Mmmm...Jeho tělo je docela hezké. Má dosti hubené břicho a když se ohl směrem k nohám, tak mi byl dopřán pohled na jeho úchvatná záda. Je dost hubený a jeho záda o tom svědčí. Jeho křivky jsou vynikající, páteř se mu krásně zobrazuje na jeho zádech, nemohu od toho odvrátit pohled. Nejsem gay nebo tak něco, jen se mi líbí je tělo toď vše. Chci si s ním jen pohrát a pak ho jednoduše odkopnout. ,,Nazdar brácho jak se vede!" ozve se od plotu a je se tam vydám. Stojí tam moje stará banda ze základky. ,,Ty vole, to je let."
Dáme se do řeči a Mizuno na nás obrátí pohled. ,,Ty vole si děláš prdel. Kdo je ten ubožáček s těma očima." ,,To je můj spolužák Mizuno." ,,Vypadá jak nějaká děvka." Tohle docela přehnal. Otočím se směrem k Mizunovy. ,,Už budu muset jít, zatím zdare." Zamávám jim a odejdu. Bastardi jedni, prej děvka. Tak teda bude moje.
,,Jdeme hodina skončila." pobízím ho s gentelmanským úsměvem, ale on mě jen obejde. Takže ignor jo. To si vypiješ, ale až se s tebou usmířím." Následuji ho k šatně, kde znovu vysype rýsováčky z bot a pak jde domu. ,,A co doučování." ,,Trhni si!" řekne chladně a ukáže na mě prostředníček. Smrad jeden a to ještě neví, že si pro něj přijdu. JInáč mám moc hezké fotky jeho tělíčka z těláku. Podplatil jsem jednoho kluka, aby mi jich pár pořídil a docela se mu vydařily. Jen si s ním užiju trošku legrace a pak a odkopnu, alternativní řešení. Začnu se trošku víc učit a uvidí se no...
ČTEŠ
I am Who i am
RomanceNikdo mě nebude odsuzovat za to jak vypadám!... Školní problémář a rváč se dostane pod křídlo tichému a hodnému klučinovy, kterého za jeho vzhled šikanují...