Jsem přimáčklý na zdi a má ústa plení kaedeův jazyk.,,C...Co to děláš...?" zrychleně dýchám. Náhle mi zajede pod triko a začne mnout bradavky. Neslyšně vzdychám. Co je to se mnou? Proč je to tak příjemné? V životě jsem nic tak příjemného necítil.
,,No..tak... Kaede..." zkouším ho od sebe odstrčit, ale nejde to, je příliš silný. Náhle mi zajede pod kalhoty a přejede mi po mém vzrušeném mužství. Nedobrovolně začnu vzdychat. ,, P.. Prosím... Necht... Toho.. " ,, Ale notak kocourku necukej se. Pokud se budeš cukat tak to bude bolet. " jak se opovažuje... Začne mi drsně ale i slastně honit mé mužství.
Co mám dělat? Nechci aby mě tu takto... Ne opovaž se to říct! Koušu se do ruky, aby neslyšel mé sténání a hlavně nikdo z ulice.
,, Ale no tak kocourku nekousej si tu ručku, budeš tam mít škaredé kousance a modřiny. Chci slyšet tvé sténání." Dostal jsem na něj sakra chuť. Ty jeho oči, vlasy, výška a tělo... To vše mě na něm tak přitahuje. Zřejmě nechce, aby nás slyšel někdo z ulice. Hmmm. Vytáhnu ruku z jeho boxerek a chytím ho za ruku. ,, Jdeme k vám. Doufám, že doma nikdo není!" začnu ho vláčet za sebou. Asi se ptáte jak vím kde bydlí, věci se mají takto. Já si dokážu najít cokoli a kdykoli.
Dojdeme k němu domů, nechám mu prostor, aby mohl odemčít. Odemče a já se šibalsky ušklíbnu. Teď už neuteče... Mám v plánu se s ním dnes vyspat, i kdyby to byla ta poslední věc, kterou udělám. Vysvléknu si svůj školní kabát a pověsím ho slušně na věšák. Přeci jen jsme vychovaný... No aspoň trošičku.
Odloží svůj kabát a pověsí ho na věšák je docela slušný, od něj bych čekal něco jako,, Je mi to totálně jedno kam to pohodím,, Dojdu do kuchyně a stoupnu si před dřez. ,, Dáš si něco?"moje máma mě vždy učila čestnému chování. Přijde ke mě a lehce mi zmáčkne boky, svojí vztyčenou chloubou se o mě opírá. Do tváří se mi nahrne červeň. ,, Dal bych si tebe... " Na sucho polknu a pomaličku se otočím čelem k němu. ,, Um... Nechceš spíš něco k pití?... He he.. " přitáhne si mě do dravého polibku a já se nechám vést. Přeci jen jsem se ještě s nikým nelíbal.
,, Kae...de... " vzdychám mu do polibků a on mezi tím mne můj zadek. Docela mě to rajcuje. Vysadí si mě na kuchyňskou linku a nepřestává mě líbat. Odtrhneme naše rty ve chvíli, kdy se oba potřebujeme nadechnout.
,, Strašně tě chci... Prosím Mizuno... " podívám se na něj prosebně, on se podívá na můj stan co mám v kalhotách a na sucho znovu polkne. Tentokrát si srandu nedělám, opravdu se ho toužím dotknout. Nic neříká, jen mlčí a svůj pohled upřel někam do prázdná. Narudlé tváře, modro zlaté oči ve kterých je vidět vzrušení. Přitáhnu si jeho narudlý obličej k sobě a jemně ho políbím.
Nedokážu nic říct. Moje hlasivky vypověděli službu. Nevím jak na tohle mám reagovat nebo co mám dělat. Nikdy jsem v této situací nebyl. Podívám se do jeho krásných oči. Najednou mu dojde trpělivost a vezme mě do náruče. ,, Kam... To... Jdeme?" vykoktám ze sebe těžce. Když si všimnu, že míříme po chodbě, kde mám pokoj na sucho polknu. Opravdu se chce se mnou pomilovat? Otevře dveře, opatrně položí na moji postel a vášnivě začal líbat.
Chci se ho dotýkat. Podaruji ho vášnivým polibkem a opatrně mu vysvléknu tričko. Trošku cuká, ale to je normální. Přeci jen se ho nikdy nikdo nedotýkal. Tedy aspoň myslím. ,, Pomiluješ se se mnou?" zeptám se pro jistotu. Najednou mám pocit, že ho do toho nechci nutit možná je to proto,jaký hází obličej. V jeho očích je vidět chtíč ale i nejistota a strach. Kývne na znamení souhlasu. ,, Mamka dnes nepřijde domů, takže... " nakousl to, takže to znamená, že to myslí vážně. Lehce mi roztáhne své nožky. Tenhle kluk mě nepřestává udivovat.
Začnu ho líbat na krku a přesouvám se dolů až k bradavkám. Ty jemně mnu a jednu z nich začnu sát. Krásně se prohýbá v zádech a slastně vzdychá. Radost jej poslouchat.
Každičký kousek mého těla hoří při jeho dotyku. Je to strašně intenzivní. Když mi začne sát bradavku slastně se prohnu v zádech. Něco takového... Jak to že jsem jak nějaká vlhká třináctka? Najednou přestane opečovávat bradavky a s polibky se přesouvá dolů až k mému podbřišku, kde už může vidět mě postavené mužství.
Zakreji si obličej plný rozpaků. ,, Mizuno... " vydechne mé jméno a lehce mi položí své ruce na obličej. ,, Prosím... " odkreji si obličej a on mě začne líbat. Strašně moc se stydím. Odtrhne se od polibku a jemnými polibky míří až k mé chloubě, kterou nakonec vezme celou do svých úst. Jazykem si pohrává s mým penisem a já nedokážu potlačit své stény.
Začnu mu kouřit jeho chloubu a mezi tím mu i do jeho nádherného zadečku pro zatím strčím jeden prst. Pak přidám i druhý, ale to už se do mých úst s hlasitým sténem udělá. Nemám mu to za zlé, kdo by se neudělal za tak profesionálního jednání. Najednou mě pozvalí na postel a zaujme dominantní pozici. ,, Teď je řada na tobě." lehce rozklepaně se vydá k mému vztyčenému mužstvý. ,, Počkej! Jestli nechceš tak nemusíš." Ale ani tohle ho nezastavilo. Stále pokračoval dál až se dostal k mému rozkroku. Vytáhl si moji chloubu a začal mě kouřit. Ty vole ten to umí líp než holka a to jich bylo. Zajedu mu prsty do vlasů a určuji si své tempo. Ty vole, já z něj za chvilku asi budu. Zakloním hlavu a tiše vzdychám. Neříkejte mi, že tenhle borec to nikomu nikdy nedělal. S tlumený stenem se mu udělám do úst. Povalím ho pod sebe a pohladím po tváři. ,, Budeme pokračovat... "
Tak lidičky zde je další kapitola snad se líbila 😀😀😀
ČTEŠ
I am Who i am
RomanceNikdo mě nebude odsuzovat za to jak vypadám!... Školní problémář a rváč se dostane pod křídlo tichému a hodnému klučinovy, kterého za jeho vzhled šikanují...