08 Chwiejnie

385 37 3
                                    


13 lutego 2017

- Myślisz, że mogłabyś usiąść? - zapytałem - Zaraz zrobi ci się lepiej, zobaczysz.

Oparła się na rękach i spiorunowała mnie wzrokiem. Nie wiedziałem, że w takim stanie umie zachować swój temperament.

Podałem jej otwartą butelkę, z której po chwili zaczęła łapczywie pić. Nie spuszczałem z niej wzroku, kiedy podjęła pierwszą próbę podniesienia się z ziemi.

- Co ty właściwie zamierzasz?

- Już mi lepiej. Pójdę do domu - odpowiedziała i uniosła się lekko.

Widziałem jednak, że nie ma siły się podnieść, a jej nogi nieźle się chwieją.

- Pozwól mi pomóc.

- Daj mi spokój palancie - wymamrotała - Dam radę.

Zrobiła jedynie mały ruch dłonią i wylądowała z powrotem na betonie.

- Właśnie widzę.

Bez proszenia o pozwolenie podniosłem ją. Nic nie odpowiedziała, więc zacząłem się zastanawiać czy dobrze zrobiłem. Może tak sobie u niej nagrabiłem, że nie miała już na mnie słów?

- Mój samochód stoi tam - powiedziałem, kiedy przeszliśmy kilka metrów i wskazałem na parking przy szkole - Najlepiej, będzie jeśli odwiozę cię do domu.

Wzruszyła ramionami.

- Moja propozycja jest aktualna tylko przez dwie minuty od... teraz - powiedziałem po chwili.

- Śnij dalej. Już i tak bezwstydnie wykorzystujesz sytuację - odparła.

- Uwierz mi, gdybym naprawdę chciał wykorzystać tę sytuację, zacząłbym od założenia ci knebla.

- Nie zmuszam Cię do rozmowy ze mną - stwierdziła i odepchnęła mnie, próbując zejść stopami na ziemię. Oparła się o mój bark i próbowała nie chwiać.

- Co ty wyprawiasz? - zapytałem zdezorientowany.

- Daj mi spokój.

Sięgnęła do torebki po telefon i wybiła czyjś numer na wyświetlaczu.

- Aha, no to cześć - puściłem ją i odwróciłem się na pięcie, nie mając na nią sił. A myślałem, że to ja jestem najbardziej denerwującym człowiekiem na tej planecie.

- Chris! - krzyknęła i kurczowo złapała się moich pleców - Ja nie..

- Co? - odwróciłem się do niej i złapałem za jej ręce, aby się nie przewróciła.

- Nie wiem - szepnęła.

____________________________________________________________________________

20 gwiazdek - kolejny rozdział
Napisz, co sądzisz o tej części w komentarzu albo na twitterze używając #rideordiewithmeff

Eva & Chris - Ride Or Die With MeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz