Bulundukları ortam bir hastane odası olsa da sohbet gayet iyi gidiyordu. Tony arada çaktırmadan Steve'i süzüyor, kim olduğunu ilmek ilmek öğreniyordu. Steve ise Pepper ve Tony' nin sevgili olmadığını öğrendiğine sevinsemiydi yoksa üzülsemiydi bilmiyordu.
"Pepper, Bay Stark, gerçekten sohbetinize doyum olmuyor, fakat evde beni bekliyen bişey var, gitmem gerek."
Tony duyduğu şeyle birlikte aklına gelen milyonlarca sorudan birini açığa kavuşturmak için konuştu. "Seni bekleyen şey?"
Steve gözlerini devirdi. "Komşumun biricik köpeği Sharon ve ondan nefret ediyorum."
Tony aldığı cevaptan gayet memnun bir şekilde gülümsedi. Tek kaşını kaldırıp soruyla karışık cümlesini söyledi. "Sharon diye köpek ismi hiç duymamıştım doğrusu."
Steve ve Pepper aynı anda kahkaha attı. "Evet, aslında Sharon eski sevgilimin ismi."
Tony bu cevaptan daha da memnun olmuştu. Daha daha iyisi umduğu gibi sanırsa Steve'in şuan bi sevgilisi yoktu.
"Ah peki, partiye geliyorsun değil mi?"
"Ne partisi?"
Pepper doğrulmaya çalışırken cevap verdi."Benim muhteşem geçmiş olsun partim."
Steve hafifçe sırıttı. Davetin bizzat Tony Stark' dan gelmesi hoşuna gitmişti. "Tabi gelirim, ne zaman?"
"Yarın kuzen."
Steve sanki yarın çok işi varmış gibi bir an durup düşündü. "Ah evet sanırım gelebilirim."
Esmer adam içinden sevinç naraları atarken aynı zamanda Steve'i uğurlamak için hastane çıkışına kadar ona eşlik etti.
"Ya şimdi sen beni özlersin böyle gözyaşları filan."
Steve elini ensesine götürüp kaşıdı. "Evet Bay Stark, sizi özleyeceğim."
Tony bu ciddiyetten hoşlanmamıştı bunu belli ederek yüzünü buruşturdu. "E artık şu siz biz olayını boşverelim, sadece Tony de. Sonuçta sen benim-" ağzından birşeyler kaçırma ihtimaline karşı durup devam etti"- sen benim en yakın dostumun kuzenisin."
Steve de ondan tam böyle bir cümle beklemişti zaten. "Seni özleyeceğim Tony." Gülümsedi.
Steve, arabasına atlayarak yarının heyecanı içinde evine doğru yola koyuldu.
∆∆∆
Bugün Tony 'ye yeni birşeyler hissettiriyordu. Daha önce yaşamadığı taptaze şeyler.
Parti hazırdı. Sayamadığı kadar çok kişi kulenin bahçesinde toplanmış heyecanla olacakları bekliyordu. Son kez papyonunu ve saçlarını düzelterek Pepper'a hazırlandığı odaya doğru yöneldi.
İçeri girdiğinde Pepper çoktan hazırlanmış yeni asistan Hill ile konuşuyordu.
"Hillary, saç rengin gerçekten çok güzel."
Hillary utangaç bir tavırla elini saçlarına götürerek cevap verdi. "Ah Bayan Potts, çok teşekkür ederim."
Tony konuşmayı bölerek lafa atladı. "Hanımlar, hazırsanız aşağı inelim."
Pep ve Hill aynı anda cevap verdi. "Tamam inelim."
Tony, Pep'i sağ, Hill'i de sol koluna takıp aşağı indi. Tüm gözler, kameralar ve flaşları anında onlara yöneldi. Hill bu duruma pek alışık olmadığı için rahatsızca yerinde kıpırdandı. Tony kulağına eğilerek; "Tatlım sakin ve rahat ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Liar // Stony au (askıda)
Fanfiction"Tony Stark yalan söylemeyi becerirdi aslında, sadece bu adama bakınca dürüst olması gerektiğini düşünüyordu." Tüm Hakları, Jarvis 'te.