six

538 42 156
                                    


Tony, dün gecenin vermiş olduğu mutluluk ve karmaşık duygularla hafif bir sevinçle uyandı. Bunun yanında mutfaktan gelen mis gibi omlet kokusu da cabasıydı. Gülümseyerek esnedi ve bu şaheser kokuyu kimin yarattığını öğrenmek için yavaş adımlarla mutfağa indi.

Sırtı dönük biri vardı. Gördüğü şey ise sarı saç, bembeyaz bir ten ve mükemmel bir popo olmuştu. Ama Tony işin popo kısmında kalmış sürekli oraya bakıyordu.

Aksilik çıkmazsa olayın tadı kalmaz diyerek dengesini kaybetti ve masadaki sürahiye çarptı ve sürahi kırıldı. Gelen ani sesle arkasını döndü sarışın adam.

"Tony, günaydın!" Yerdeki cam kırıklarına baktı. "Ah önemli değil toplarız."

Steve poşete uzanıp yerdeki cam kırıklarını toplamaya başladı. Tony ise put gibi durup onu izliyordu. Sarışın adam birden acı içinde inledi.

Anında olayın şokuyla daldığı rüyadan uyandı Tony ve yerdeki adamın yanına indi. "S-Steve,canın çok yanıyor mu?"

Sarışın adam elini sallamaya başladı."Biraz."

"Gel bi suya tut." Esmer adam sarışının kalkmasına yardım ederken bir yandan da musluğu açmaya çalıştı, aynı anda da yerdeki kırıklara basmamaya özen gösteriyorlardı.

Tony, Steve'in elini iki elinin arasına alarak yıkadı. "Şimdi nasılsın?"

Sarışın adam kendini tutamayarak güldü. "Çok iyiyim Tony."

Esmer adam tek kaşını kaldırdı ve cevap verdi. "Komik olan ne koca adam?"

Steve gülmesini bastırarak Tony'nin gözlerinin içine odaklandı. "Böyle ilgilenmen hoşuma gitti de."

"İnan bana, daha farklı bir şekilde de seninle ilgilenebilirim." Steve'in gözleri büyüdü, hafifçe kırpıştırdı ve büyükçe bir yutkundu. "Sa-sanırım a-nladım."

Bu sefer de Tony hafif hafif sırıtıyordu. "Sevindim, Stevie."

Yine aynısı olmuştu. Yine birbirlerine bakıp kalmışlardı, ayrılamıyorlardı.

İçeri birden Natasha daldı. Bakışan iki aşk böceğinden önce dikkatini yerdeki kırık cam parçaları çekmişti neyse ki. "Burada noldu böyle?"

Tony aniden modunu değiştirerek boğazını temizledi. "Steve, sana daha dikkatli olmanı söylemiştim, bak sürahiyi parçaladın."

Steve Tony'nin suratına 'wtf?' der gibi bir bakış attı, sonra çaktırmaması gerektiğini anladı ve yanıtını verdi. "Ah evet, Tony. Bundan sonra daha dikkatli olacağım."

"İyi."

Natasha olanları gözleri kısık bir şekilde izledi. "Çok şüpheli davranıyorsunuz?"

"Cidden mi ya?" Bu sorunun ardından Steve Tony'e susmasını işaret eden bakışlar attı. "Ne şüphesi, Nat. Sadece sürahi kırıldı, suç işlemedik."

Tony ağızında geveleyerek konuştu. "Senin açıklaman daha hoş oldu cidden."

"Ne diyorsun Tony?"

"Diyorum ki, aynen."

Kızıl kadın gözlerini devirdi. "Pekala, hemen toplayın şuraları. Bu arada, omlet nefis kokuyor." Sırıtıp mutfağı terk etti.

Ortamda bir sessizlik oluştu. Ortamı bozan Tony'nin sorusu oldu. "Bir suç işlemediğine emin misin?"

"Stark, sürahiyi ben kırmadım?"

"Hayır hırsızlık suçu. Kalbimi çaldın."

Steve kocaman gülümsedi. "İşini de iyi biliyorsun doğrusu."

Bad Liar // Stony au (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin