Youtube! au-JiKook

601 43 9
                                    



-ÉÉÉS BAAAM! Láttátok ezt, srácok? Huhuh, meg is van az új rekordom! Na várjatok csak amíg ezt elmondom Taenak!

Jeon Jungkook hangosan kiáltva emelte a tekintetét az őt vevő kamerába. Arcán egy tipikus  büszke mosoly villogott, szemeiből tisztán kilehetett olvasni mennyire is élvezi amit csinál. Lehet ezért is nyerte el olyan könnyen Korea szimpátiáját, így válva az egyik leghíresebb gamerré az országban. Videói milliónyi nézettségnek örvendenek, a különböző csatornák csak úgy versengenek egy vele való interjú lehetőségéért, s néhány videós akármire képes lenne, hogy  közösen alkothasson a "GoldenGamer"-el. Sőt mi több, könnyen lehet, hogy ebben a millió nézőbe nem csak tanulni vágyó férfiúk meg játékosok tartoznak... Na jó, igazából nyílt titok, hogy a fiatal youtuber nem egy s kettő lány rajongóra tett szert édes mosolyával, szemrevaló izmaival és kellemes természetével. Ahány megjegyzést írnak a játékával kapcsolatosan, legalább annyi érkezik "Oppa, milyen jóképű vagy!" "Őszintén, ki tud a játékra figyelni, mikor itt van ez a félisten?" meg ezekhez hasonló zavarbaejtő kijelentésekkel díszítve. 

-Egyébként, ha van ötletetek vagy bármi kérésetek, hogy melyik játékot próbáljam ki legközelebb nyugodtan írjátok meg nekem! Megpróbálok a lehető legtöbbre válaszolni, úgyhogy ne féljetek, mert nem harapok... legalábbis az ágyon kívül nem.-vetett be egy újabb csábos mosolyt a kamerába nézve. Szinte biztos lehetett benne, hogy néhány nézője pirongva fogja újra játszani ezt a néhány másodpercet, hogy utána "felháborodva" írják meg neki: ilyen aljas módon nem játszadozhat az érzelmeikkel.

Bzzzz. Bzzzzz.

-Komolyan mondom, hogy Tae zavart meg megint a játékban...

ParkChimChim új videót töltött fel!

-Oh. Nos, srácok, úgy néz ki sajnos ez lesz ma az utolsó meccsem. Hozzuk ki belőle a legtöbbet! -Jungkook most elszántan vette kezébe a kontrollert, ha már véget vet a mai videónak, legalább egy felejthetetlen befejezést biztosítson nekik. Igazából még legalább  egy órányi  felvéte lt tervezett  mára, azonban Park Jimin úgy  látszik  megzavarta  terveit.

ParkChimChim. Korea  leghíresebb  koreográfusa. A fiatal híresség időről  időre  feltölt  egy-egy (Jungkooktól idézem) lélegzetelállítóan fenséges tánc videót, mely azon nyomban a legnézettebbek közé emelkedik a közösségi oldalon. Amennyi sikerre tett szert Jungkook a játék videóival, legalább annyit ért el Park Jimin is saját maga által kidolgozott táncmozdulataival. 

Jungkookot azonban nem csak a csábos mozdulatai és lányokat megszégyenítő spárgája vette le a lábáról. Tudni illik időnként a táncos fiú kamerára veszi versenyélményeit, vlog stílusban összevágva, a világ elé tárva azokat. Érdekes módon Jungkook egy ilyen felvételre kattintott rá először, röpke fél éve, és rögtön csapdába csalták azok a szemek és a csilingelő nevetés. Aznap éjszaka Jeon Jungkook nem aludt egy szemhunyásnyit sem, muszáj volt végignéznie a másik fiú összes internetre feltöltött videóját, meghallgassa a "Tag"-ekben önmagáról elmesélt információkat, hogy azokat jó mélyen az emlékezetébe áshassa. Egyszerűen lehengerlőnek találta a szőke hajú srácot, és hálát adhatott volna Szent Imrének, hiszen ugyanabban a csónakban eveztek; mindketten a Youtubra készítettek felvételeket, nézettségük is nagyjából egyforma volt, ergo az eme oldal által megszervezett rendezvényeken hatalmas esélye volt a jóképű gamernek találkozni a lehengerlő táncossal és reményei szerint el is csábítani azt.

Jungkooknak viszont csak egyetlen egy aprócska problémája volt a dologgal. Bármennyien is írták meg mi mindent meg nem tennének, hogy párkapcsolatba kerüljenek vele, akármennyire is azt mutatta ő egy igazi nőcsábász és a flörtölés mestere, az alig 20 éves férfiúnak soha nem lett volna elég bátorsága beszélgetést kezdeményezni a kiszemeltjével. Hogyan is lehetne, hiszen amikor csak felhívja a kínai éttermet dadogva mondja bele rendelését. Nem, Jungkook ennek soha nem fogja kitenni magát. Nem fog hülyét csinálni szerény személyéből egy olyan félisten mellett mint amilyen Park Jimin. 

BTS Yaoi  OneshotsWhere stories live. Discover now