Egy pár hónapja olvastam egy ficit amiben sminkeltek és megtetszett a téma ,így gondoltam írok vele😊 tehát hogyha valaki szörnyen taszítónak találja amikor egy fiú sminkel akkor ez nem egy nekivaló OS ,de szívesen várom a következőn! Köszi😁😻🙈❤❤
Jimin szerette a sminket. Lehet furcsának gondolta az iskola, lehet barátai elhagyták mikor elkezdte előszőr csak a szájfényt használni mégis...ő úgy érezte ezek mind nem számítanak amíg hibátlannak tűnik a bőre, vagy épp cseresznye színben tündökölnek az ajkai. Nem érezte úgy, hogy ez nem neki való, csak a lányok sminkelhetnek, hiszen ő így érezte magát szépnek.
És Jimin mást sem akart minthogy szépnek találják Őt. Azt akarta, hogy mikor ránéznek egy tündöklő szépséget lássanak,ne azt, hogy ő fiú és mégis sminkeli magát. Bár...már rég lemondott arról, hogy az iskolában a társaival ez megtörténhet. Az ő fejében egy biztos meggyöződés volt az, hogy társai nem szeretik. Hiszen nem barátkoztak vele,nem hívták el őt soha bulikba ,vagy egyszerűen csak az étkezdében magukhoz egy asztalhoz. Nem köszöntek neki reggel, sőt mikor Park Jimin ment el mellettük a folyosón fejüket lehajtva sunnyogtak odébb ,rá nem emelve tekintetüket. Jimin ezért végtelenül szomorú volt. Azt hitte, vele van a baj, talán gusztustalannak tartják, hogy olyan vékony és szép vonásokkal rendelkezik...
Az persze meg sem fordult a fejében, hogy a sminkkel van a baj. Hiszen a smink ő maga volt. Ő szerette ezt csinálni ,szépnek érezte magát és ettől pedig boldognak, apja pedig mindig azt tanította neki:mindegy mi az, ha boldoggá tesz viseld büszkén és ne változz meg senki kedvéért!
Arról viszont Jimin nem tudott, hogy az ok ami miatt ránézni sem mernek a diákok közel sem az aminek ő hiszi. Sőt pont az ellenkezője. Társai túl szépnek találták a fiút.
Hiszen ,ha egy csak fiú iskolába bekerül egy ennyire széparcú és finom vonásokkal remdelkező egyén, nem csoda, ha a sok növésben lévő férfiú alig bírja tűrtőztetni magát. Ezért nem néztek rá Park Jiminre. Mert valósággal féltek a gyönyörűségétől.
Elvégre ők, mint heteró fiatalok, nem kellene így reagáljanak egy velük azonos nemüre. De mit tehettek volna, ha egyszerűen Jimin megjelenése ennyire piszkosul megtévesztő volt? Mikor ránéztek arra az ártatlanságról árulkodó arcra másra sem tudtak gondolni , mint nem nekik való tervekre,ezektől pedig rettegtek.
Barátai is ezért hagyták el. Mert amint a közelébe értek megcsapta őket az az ízletes virágillat amit Jimin haja árasztott magából és ez ellenállhatatlannak bizonyult. Az pedig lehetetlennek, hogy ne menjenek a közelébe sem, mikor egyszer barátoknak vallják egymást...
Mikor az első verset megkapta ugyanolyan nap volt mint a többi. Felkelt, felöltözött egy szép ruhába, az utolsó őszi napoknak örvendve pedig egy aranyos térdzoknit is felvett. Szokás szerint tükre elé leülve vette kezébe elöszőr az alapozót, majd a szájfényt és végül az összes többi kelléket.