Mi elég jó neked, hyung?! #YoonMin

2.1K 124 15
                                    

Hajnali három. A sötétség úgy borult le a studiószobába mint egy szomorú lepel, ami egyre inkább átveszi a benne tartozkodó személy érzelmeit.Min Yoongi egyre ingerültebben ütögette le a billentyűket a hatalmas zongorán. A tehetetlenség dühe átjárta a testét, és ettől a tudattól csak még feszültebbé vált mint előtte. Szöveget kellett írjon egy ùj dalhoz, de az ihlet csak nem akarta megszállni az elméjét. A szobában az óra monoton kattogása törte meg a csendet ez pedig csak emlékeztette annak tulajdonosát, hogy most itt a vég, elbukott.Ő,a nagy Min Yoongi, akinek egy szöveg megírása soha nem jelentett nagy gondot most nem tud megírni, pár érzelemtől fűtött sort. Ceruzáját jobban odanyomta a papírhoz, szinte átszakítva ezzel a vékony darabocskát. Körülötte összegyűrt és félredobott papírgalacsinok és jegyzetek voltak, melyeken ott virított pár sor, esetleg egy szakasz amelyeket a művész nem titulált megfelelőnek, hogy az ő becses neve alatt váljanak ismerté. Feje erőtlenül dőlt rá a zongorára, szemeit szorosan összezárta, mintha azzal bármit is segítene vagy enyhíthetné ezt a lelki poklot amin átmegy. Mert számára az, hogy nem tud zenét kovácsolni a legkegyetlenebb poklot jelentette mind közül.

-Hyung!- dugta be a rèsnyire nyitott ajtón a fejét a maknae line legidősebb tagja -Még dolgozol??
-Szerinted mégis minek néz ki Jimin?! -szólt rá a fiatalabbra kissé durván a hyungja. Az enyhén goromba hangnemet ignorálva ment közelebb az angyallelkű egyén Sugához, és ült le mellé nesztelenül a zongoraszékre. Yoongi nem foglalkozott a hirtelen jött társasággal, inkább csak tovább ötletelt számára elfogadható mondatokon,hogy enyhítse feldúlt érzelemvilága kétségbeesését. Jimin a lehető leghalkabban vette el a fèlredobott papírokat és futatta át íriszeit a szavakon. Szívét megmelengették az olvasott sorok és egyre hevesebben mozdulva szedte össze a többi jegyzetet is.

-Hyung!- nézett csodálattal a tekintetében az idősebbre - ezek bámulatosak!! Miért nem fejezed be őket?

A kérdezett e szavak hallatára fel kapta a vizet. Mégis, hogy képzeli Jimin, hogy ezeket a sorokat ő megfelelőnek tartja? Hát ennyire tartja ő Hyungja tehetségét?!

-Jimin...ne bazd fel az agyvizem! Ezek közül egyik sem elég jó!!
A kisebb őszinte döbbenettel az arcán kémlelte a fiút, kinek e szavak elhagyták a száját. Nem tudta felfogni, hogy mi nem tetszik neki az írásaiban. Hiszen mindegyik olyan mély érzelmet közvetít! Annyi szenvedélyt és vágyat sugall az összes,hogy ha nem tudná, hogy társa soha nem volt szerelmes ezeket olvasva biztos lenne benne, hogy már százszor  átélte  ezt a mámorító  érzést.

A percek csak teltek, Yoongi pedig már a sokadik  papírt  gyűrte  össze  mérgében. Nem értette  miért  nem tud egy egyszerű  dalszöveget  megírni, az álmosság  pedig csak még nyűgösebbé  tette így már egy érzelmei  által   kreált  viharos  tengerben  fulldokolt, és nem tudott tenni ellene  semmit. Ahogy a kisebb  nézte, hogy a hyungja  egyre inkább csak szenved  eszébe  jutott egy számára  megfelelőnek tűnő ötlet amivel segíthetne  csapattársán. El vett egy félredobott  papírt, majd kibontva  azt annak hátára  fogott  neki írni. Egy dalszöveget  próbált  megalkotni, hogy majd azt megmutatva  hyungjának  rájöjjön, hogy bizony  az ő tehetsége  az íráshoz mindent felülmúl  és amit eddig alkotott  az brilliáns, legyen kicsit elfogadóbb  magával  szemben.Mikor kész lett mosolyogva  nyújtotta  át a művét  az idősebbnek, aki furcsállva  vette át az összehajtott  lapot Jimintől. Ahogy olvasta  úgy lett egyre  mélyebb  a szemöldöke  közötti  ránc, ezzel bemocskolva  az amúgy ártatlannak  tűnő  arcát.Villámokat  szóró  szemekkel nézett rá az előtte  ülőre, aki kissé  megijedt  a heves  válasz  reakciótól. Nem erre  számított  az biztos.
-Jimin-ah....ez mégis  mi akar lenni??!-kérdezte  aránylag nyugodt, de vészjósló  hangon
-Hát....gondoltam...
-Mit gondoltál, hm?! Mit Jimin?! Hogy most van időm  a hülyeségeiddel  foglalkozni, mikor írnom  kell? Rendes szöveget  nem ilyen....borzalmat amit te hánytál  fel erre a papírra!!

-Én...én csak segíteni akartam-hajtotta le a fejét a kisebb. Mélybarna szemeit könnyek szúrták melyeknek sehogy sem akart utat engedni. Nem. Ő erős  akart lenni mint a hyngja.
-Hát ez rohadtul nem jött össze!! Ez egy nagy szar! Mégis mit gondoltál, hogy ez majd tetszeni fog?! Pff...szánalmas!-szidta  tovább Jimint rendíthetetlenül  Suga. Sajnos az egèsz napos  feszültség, az ihlet  hiány  miatt érzett  düh  most mind szegény  ártatlan  Jiminen  csattant, aki csak segíteni  akart. Ő soha nem kívánna rosszat a számára  legkedvesebb Hyungjának. Viszont ez már neki is sok volt. Ő is ugyanazon  megy keresztül  mint Yoongi, ugyanazokon  a megpróbáltatásokon lép tovább  mint ő, ès bármennyie  is szereti  őt ezt nem fogja  eltűrni!
-Sajnálom!! Képzeld nem esik jól, hogy így mindennek lehordasz akkor is ha a hyungom vagy, ezt még én sem tűröm el!! Én csak segíteni akartam, nem kell egyből megalázni, ès kiabálni velem!Akármennyire  is vagy feszült  én ezt nem érdemeltem  volna  meg!! Semmi rossz szándék  nem vezérelt, én csak azt akartam, hogy rájöjj, hogy minden amit eddig írtál  az bámulatos   és legyél  egy kicsit engedékenyebb  magaddal-kiabálta Jimin miközben arcán szüntelenül csordogáltak a düh könnyei-mondd Yoongi....számodra mi elég jó??-suttogta a vègèt megtörten Jimin.
Hyngja szíve fájdalmasan összeszorult a kissebbik szavainak hallatán. De hisz ő ezt nem akarta!A bűntudat úgy özönlötte el lelkét  mint ahogy Dongsaengje  arcán  folytak  le gyémánt  cseppek Mégis...ahogy Jimin könnyektől duzzadt arcát nézte csak egyre tudott gondolni.
-Jimin-ah-kezdte elfúló hangon, ahogy felállt a zongoraszékről és a kissebb arca felè nyújtotta a kezét, hogy megérintse azt
-te...gyönyörű vagy
Jimin csak elnyílt ajkakkal figyelte hyungját teljes döbbenettel az arcán és hagyta, hogy a másiknak a meleg tenyere letörölje a könnyeit. Mostmár nem kellenek azok ide.Rájött. Ő elég jó Min Yoonginak.

Ayyoo emberek  ès  űrlények  akik  idetévedtek! Nos bocsi, hogy sokáig  nem volt rész😣e helyett  amúgy egy másikat  akartam kirakni, de ezt hamarabb  befejeztem  és gondoltam mostmár itt az ideje ,hogy újat tegyek  ki és hát...ez lett az. Remélem tetszeeet😁

BTS Yaoi  OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora