A pap megcsap #Yoonseok

580 24 14
                                    

Csak mert anyám, a suliban  az új vallástanár egy dögös félisten, aki nem tudom miért, de  meghozta a világ  legtragikusabb döntését: katolikus  lelkész  lett:((

Oh Szűz Mária. Tőlem  ő nem kéne kétszer  kérje, hogy elvegye.

Hoseok állát leejtve bámulta az iskolába érkezett sápadtarcú álompasit. Az egyszerű  ruházat  tökéletesen  kiemelte testének minden  alaposan  megformált  vonalát, a kék ingtől  kezve, mely csak úgy feszült  azokon a karizmokon, a fekete  vászonnadrágig, ami pont arra  fektette  a hangsúlyt  amire kellett. Az az istenek  által  megformált  arc, markáns  állvonal  és igéző  szemek.... az  egész  srácon  egyetlen  egy apró  hiba  szerepelt. Az  a rakoncátlan  kis fehér  jelzés  a nyaka  körül, mely szimbolizálta: ez a félisten  nem Hoseokot  fogja rendíthetetlenül lökni  esténként, hanem az imádság  szövegét, melyet  Istennek  szán. A kápolnába!

Ő  maga  éppen  a könyvtár  előtt  állt, füzetével  és a Bibliájával  a kezében, arra számítva, hogy majd megint megérkezik  az a besavanyodott  40-es  pasi, és egy órán keresztül néznek majd valami dokumentumfilmet a nemi  élet  kiélvezése  miatt megszállt  fiatalokról. Nos... ez minden bizonnyal  sokkal szemrevalóbb  volt annál.

-Dícsértessék, fiatalok. A nevem Min Yoongi. Én fogom nektek tartani a hittan  órákat  ebben  az évben. Remélem jól fogunk együtt  dolgozni a Szentírás  mélységeit  boncolgatva, hogy azáltal  Isten való igaz utjára  tereljen  bennünket.

Jézus... borogass

Átverteleekkkekkeke  muhahah. Na jó na, igazából  nem. Arra gondoltam egy könyvecskét  írnék  ebből, van elég khm... ihletem.  Mit szóltok  a kis ízelítőmhöz?? 😏😏


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BTS Yaoi  OneshotsWhere stories live. Discover now