Leges legjobbak#YoonMin

1.1K 67 24
                                    

Ez az OS számomra nagyon különleges ugyanis kérésre írtam! MinZsani köszi, hogy érdekel annyira, hogy kértél nagyon jól esik!! Megpróbáltam magamhoz képest a legjobbat kihozni...de nyugodtan mondd meg kérlek ha nem így képzelted vagy más történetet akartál velük és akkor újraírom! Köszönöm ,hogy mindig kommentelsz ,szörnyen jól esik😁😻❤❤❤



BTS NEWS!!

Ma 21:52-kor Min Yoon Gi-t a Bangtan Boys világhírű rapperét csokolózni látták csapattársával Park Ji Min-nel!! Mi lehet ez?? Csak egy részegség bíztatta tett, vagy a két tagot valóban szerelmi szálak fűzik össze??! Képek mellékelve vannak lent!!!!

Egy héttel korábban

Yoongi hyungommal mindig is kiváló volt a kapcsolatunk. Ő a folyton morcos rapper és én az angyali mini Jiminnie csodásan kiegészítettük egymást. Gyakran vígasztaltam éjjeleken át, ha elméje felett átvette az irányítást depressziója, cserébe pedig ő is szavakat nem sajnálva bókolt mikor én kezdtem szinte undorodni magamtól.

Ez így remekül hangzik nem? A BTS egyik legshippeltebb párosa ennyire jó viszonyt ápolnak egymással, soha semmit nem tennének ami esetleg kedves társuknak ártana...most azonban hadd meséljek el egy történetet amely alapján, mindenki betekintést nyerhet a dolgok valódi kimenetelére, hogy hogy keveredtünk a fent olvasott szituációba..egyáltalán igaz-e.

Aznap este mikor ez a dráma elkezdődött a fáradság ólom súlyként nehezedett testemre , így szinte hallottam ahogy az ágyam édes szavakkal csábított magába. Az egész napos táncpróbák és az új szám felvétele rengeteg erőmbe került , így nem is terveztem ellenállni, szinte beestem a takaróim közé ,ahol azonnal el is aludtam gyanútlanul az éjszka többi részét illetően.

Olyan hajnali 3-4 fele lehetett az idő, mikor az ajtóm nyikorogva kinyílt egy Yoongi buksit felfedve. Jó, persze èn ilyenkor még aludtam, de gondolom valahogy így lehetett.
Arra viszont már megébredtem mikor az ágyam nyikorogva besüppedt és érdes kezeket éreztem meg levándorolni testemen. Mi a halál??!

Azonnal megfordultam ,miközben lefogtam magamon a másik kutakodó kezeit...viszont szörnyen meglepett,hogy nem mást mint Yoongi hyungot láttam meg felettem támaszkodni vágyittas tekintettel meredve rám.

-Yoongi?? Mit csinálsz??!
Tekintete ellágyult,kezeit kiszabadította mancsaim közül és ráfektette arcomra
-Jiminnie...tudod, hogy milyen sokat jelentesz nekem igaz?? Hogy mennyire hálás vagyok amiért mindig mellettem vagy-szóhoz sem jutottam a hirtelen vallomásától..ez sokat jelent nekem, de ezzel hova is akar kilyukadni pontosan..?

-Hyung! Ittál valamit?? Részeg vagy??
-Dehogy. Erre a pillanatra tisztán akarok emlékezni. Tudod akkor fogalmazódott meg bennem ez a gondolat mikor láttam , hogy te is hasonló próblémákkal küzködsz mint én..-vezette lefele kezeit , egészen be a pólóm alá

-Miről beszélsz hyung..??!
-Mikor reggelente láttam, hogy neked is kéne valaki aki kielégít..így arra gondoltam mi lenne ha én lennék az a valaki?? Mit szólsz hozzá Jiminie?? Természetesen szigorúan csak ennyi. Esténként nekem adod magad de nap közben ugyanolyan legjobb barátok leszünk mint eddig. A leges legjobbak.

Mondanom sem kell majdnem lefordultam az ágyról. Ez...ezt most komolyan gondolja??! Mármint...oké néhányszor megfordult a fejemben, hogy esetleg más ez mint aminek látszik de...Mégis miért gondolod állandóan túl a dolgokat pabo Jimin! Ő is boldog lesz ,neked sem lesz többet gondod ilyenekkel sőt ha hyung boldog akkor megy neki a dalszerzés így hosszútávon a csapatnak is jót tennél....

BTS Yaoi  OneshotsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang