Minden megváltozott #Jikook 2/2

1.3K 98 13
                                    

Mikor reggel felkeltem újra lejátszódott  bennem a tegnap éjszakai  beszélgetés  Jiminnel. Őszintén...volt egy kis bűntudatom, de az nem volt  akkora, hogy bocsánat  kérésre  adjam  a fejem. Legalább  megmondtam  neki, hogy már nem vagyok  az a kisgyerek  maknae  mint amikor  debütáltunk és nincs szükségem arra,hogy pesztráljon. Már bő fél  órája  nyomkodom  a telefonom, mikor Rap Mon hyung  felbőszült bika  módjára  feltépte  az ajtóm.

-Maknae! Mégis  mi a fészkes  fenét  csinálsz?! Már rég  a próbán  kéne  legyünk  mindenki rád vár!-kiabálta le a hajat  is a fejemről.

Nem akartam...én tényleg  nem akartam de akaratlanul  is Jimin jutott eszembe, hogy azért  kések  el mert  eddig minden  reggel  hyung  keltett.

Eszembe jutott ahogy minden reggel  rázogatva  keltett  majd a kezembe  adta  a reggelimet  amit rendszerint  ő készített,  mert amikor korán  megyünk  próbálni Jin hyung sem szeret  felkelni csak azért, hogy reggelit  készítsen nekünk, akik amúgy  tudnak maguknak  is.

Megrázva  a fejem  vertem  ki a hülye  gondolatokat  a fejemből. Nem gondolhatok  én ilyenekre!! Elvégre  én mondtam, hogy felnőtt  akarok  lenni és nincs szükségem  a segítségére. Morogva  futottam  le a lépcsőn  majd egy müzliszeletet  lenyúlva  a konyhából pattantam  be a kisbuszba. Mindenkitől  kaptam pár mogorva  szót  ,csak a szokásos  amit máskor  én mondok annak  aki késik  de most...és hibáztam. Szörnyen  éreztem  magam, megalázó  volt a helyzet hiszen pont a tegnap mondtan, hogy felnőttem  erre kevesebb  mint 5 órán  belül  felforgatom  a banda nyugalmát. Gratulálok  Jungkook  most aztán  bizonyítottál! Aishh....

Szerintem még egy próbán  sem szenvedtem  annyit  mint ma. Szörnyű  volt az egész  olyan éhes  voltam , hogy kopogott  a szemem, hiszen nem reggeliztem  ráadásul otthon  hagytam  a csere  cuccom  így jól beleizzadtam  a polómba. Vizet természetesen  nem hoztam  magammal  így  éppen  csak nem haltam  szomjan és mégis...ami a legjobban  szúrta  a szemem  az Jimin  volt.

Nem történt  vele semmi különös , ugyanúgy  viselkedett  mint mindig, ugyanolyan  kedves  volt mindenkivel,ugyanúgy  megkínálta  a hyungokat  a vizéből ,ugyanúgy  felajánlotta  a segítségét  annak  aki  nem tudta  a táncot...egyedül  nekem nem. Ezelőtt  mindig  én voltam  a figyelme  középpontjában ,mindig  nekem próbált  segíteni  és vigyázni  rám...Nem is érdekel! Nincs szükségem  rá!! El tudom  én magamat  rendezni  nem kell nekem az aranyos  mosolya, meg a csimpazkodása  de még  csak az ölelése  sem hiányzik!! Nem is értem  mi volt ez az elgyengülés hiszen már megőrjített  a gondoskodásával...

-Mára  elég  lesz! Menjünk  haza  nem vagytok  formában  így felesleges  kínozni-morgolódott Hoseok. Úgy látszik  ezt is eltanulta  Yoongitól. Szegény  csak be akarta  tanítani  a koreot , mi meg elcsesszük  az egészet  ezzel  a feszült  aurával. Aigoo  ez is Jimin hibája!

-Taehyungie! Akarsz ma velem animezni?? Beszereztem  a legújabb  részeit  a kedvencednek!-mosolygott  kedvesen  legkisebb  hyungomra  Jimin. Hát hogyne  szerezte  volna! Ő az angyali  mini Jiminnie  aki mindenkit  szeret  és boldoggá  tesz! Persze egy napja  még engem  kérdezgetett  a közös  programokról...a kis kétszínű  dög!

Zsörtölődve  és teljesen  átizzadva vágódtam  be  a dorm ajtaján. Egész úton unatkoztam  mivel  a fülhallgatómat  sem vittem  magammal. Ilyenkor hyung  mindig  megosztja  velem  az övét majd a fejét  a vállamra  hajtva  szundikál. A fenébe  már, hogy erről  is ő  jut eszembe!

Ezek  után más sem történt  csak, hogy hyung a kis Taehyungocska  minden  kis kívánságát  leste , bármit  kiejtett  a száján  Jimin ott volt és  konkrétan  itta  minden  szavát. Persze ha nincs ló  jó a szamár  is mi?! Mikor nekem elegem  lett akkor már  fut máshoz , ezesetben  a kis Taehyungocskájához  és már őt  szereti?!

BTS Yaoi  OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora