Lázas levelek #TaeKook

1.1K 93 13
                                    

    "Kopp-kopp" A kilenc  éves Taehyung  apró kezecskéje  lágyan  huppant  vissza  a kemény  diófa  ajtóról. Már lassan egy hete, hogy minden nap eljön a kis kertesházhoz  jobb  híreket  remélve, de legalább  az érzékeny kis szíve  vágyának  kielégítésének  érdekében.
   
    Mert az ő éltető  kis szerve  egyébre  sem vágyott,  mint az emeleti  gyerekszoba  ágyán, lázasan fekvő  ébenfekete  látványára.

      Az érces  ajtó  kinyílt, ezzel felfedve  álmai  szereplőjének  szülőanyját.
      -Jó napot kívánok  Mrs. Jeon! Kookiehoz  jöttem...jobban van már??

    Az anyuka  apró ,de annál  inkább mindenttudó  mosollyal  ajkai szegletében  bólintott  halványan, elállva  az útból,hogy felengedje  az emeletre  a kis Taehyungot , kiért  még láztól  remegve  is könyörgött  kisfia.

     Taehyung sebesen  szedte  apró lábait  a falépcsőkön. Maga a tudat ,hogy újra a fiatalabbal  lehet,beszélhet  hozza és kezei között  szorongathatja  apró  mancsát  remegtető  izgalommal  töltötte  el belsejét.
    
      A gyerekszoba  matricákkal  díszített  ajtaja  előtt  azonban lelasított. Emlékszik  még  együtt  ragasztották  fel azokat  a kisebb hatodik  születésnapján...

     Táskájából  heves mozdulatokkal  kezdte előkotorni  a kis nyúl  plüsst  és  a kézzel  írt  rövid , de annál  több  jelentést  hordozó  levelet. Minden este leírta  a kissé  helytelen, és néhol  nehezen  olvasható  írásával,hogy mi történt  aznap , így a gyengélkedő  kis bajtársa  nem marad le semmiről ,  s mikor majd  meggyógyúl  maradéktalanul folytathatják  együtt töltött  napjaikat ott, ahol abbahagyták. Bár a kis Jungkookie  még nem tud olvasni , az anyukája  örömmel felolvassa  neki ezeket a kis leveleket, ha cserébe  mindig láthatja  azt a felhőtlen  mosolyt  kisfia arcán.
    
       Arcán a szokásos  vigyorral nyitott  be Taehyung  a kis Jungkookie  szobájába. A láztól  fűtött  kisfiú  orcái  vörösrózsaként  virágzottak, melyet  most egy bágyadt  de annál  boldogabb  mosoly  díszített , amit csakis Taehyungnak  szánt.
 
       -Jungkookie! Nézd mit hoztam!- telepedett  le a beteg ágyára  Taehyung, miközben  előpakolta  a plüssjátékot.
       -Bun-bun..-motyogott  örömittasan  Jungkook ahogy apró  kezei közé  fogta a rózsaszín  nyulat.
        -Igen és nézd-kapta  elő  a már hetedik  levelet  is az idősebb.-Újra  írtam neked. Majd kérd meg anyukádat,hogy  olvassa el neked -tette az éjjeliszekrényen  fekvő  kupac  legtetejére  a levelet. Lágyan  mosolyogva  nézte  ahogy Kookie  örömmel  szorongatja  kis testéhez  Bun-bunt  miközben  csillogó  ám már lassan lecsukódó  szemekkel  nézte  az előtte  állót.
  
       -Köszönöm Taehyung!-ásította  el -álmos  vagyok...-motyogta  félig  zárt  íriszekkel 
       -Aludj csak-vette  tenyerei  közé Kookie  kezecskéjét.
       -De ne menj el! Maradj velem...mire felkelek  ne tűnj  el!-szorította  meg  maradék  erejéből  Taehyung  kezét.
        -Nem fogok. Ígérem. Vigyázok  az álmaidra  kis Kookie nyuszim-hintett lágy csókot  a kézfejére , mire ő  apró, nyugodt mosollyal  a szája  sarkában  elaludt.

   Köszönöm , hogy elolvastad! ^,^
  Remélem tetszett!  Mit szóltok  ehhez  a gyerekkorban  játszódó  történethez?? Tetszett  vagy inkább  hanyagoljam?? :')
         
         Mégegyszer  köszönöm! ♡
            
          
     
  
      

BTS Yaoi  OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora