Recenzja z polecenia.

191 13 9
                                    

Witam wszystkich ! Jestem Toucia. Zajmuje się główną organizacją tego profilu. W moje łapki wpadają książki z polecenia. Można pisać w wiadomości tytuły z podpisem ,,Dla Touci" . Dziękuje za uwagę! 

Tytuł pracy : Żołnierz Doskonały 

Autor: natka116

Opis autorki : Strach. Ból. Cierpienie. Śmierć.

  Tymi słowami można przedstawić dziewczynę, na której sam dźwięk imienia wszyscy padają na kolana w obawie przed jej gniewem. Sabriela to nie typ grzecznej dziewczynki, którą interesują zakupy, moda i celebryci. Dla niej liczy się tylko bezlitosne wypełnianie rozkazów ojca. Lojalna aż do bólu, nieznająca wyrzutów sumienia, zabijająca wrogów bez wahania. W skrócie żołnierz doskonały.

Otóż, o co chodzi w całym opowiadaniu ? Walka między złem a dobrem. Demony kontra Anioły. Jednak książka jest zupełni inna. Kryje ona w sobie magie, coś, co przyciąga naszą uwagę i zachęca do czytania. Kiedy przeczytałam pierwszy rozdział, stwierdziła, że będzie to kolejna opowieść typu ,, Aniołek kontra Demonek ". Akcje, kiedy główna bohaterka zabija ,,Niewinne istoty'', są opisane niesamowicie. Urzekł mnie dar pisania autorki. Jednak jest coś, czego nie mogę pominąć. Może autorka lubi pisać wyrazy z zakończeniem na ,,-łszy" lub ,,-wszy", jednak mi to strasznie przeszkadzało w czytaniu.  Np:

  Nie łatwiej byłoby napisać: ,, Dotarłam wreszcie pod klasę" lub ,, Dając "

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Nie łatwiej byłoby napisać: ,, Dotarłam wreszcie pod klasę" lub ,, Dając ". Tak po prostu łatwiej się czyta. Może i uznacie, że czepiam się o byle co, jednak nie dało się tego pominąć podczas recenzji. Co mogę powiedzieć o bohaterach? Sabriela jest niezwykłym bohaterem, jednak ma ten status ,,Idealnej " jak w wielu książkach. Jest kobietą o nieskazitelnej urodzie i za taką też się uważa. Głównie wszytko na niej się opiera, są dobrze opisane jej emocje i uczucia. Jednak czasami stanowią ona zbyt długi tekst na cały rozdział. Podsumowując autorka tego opowiadania, ma wielki talent do pisania. Nie popełnia, żadnych błędów. Mimo, że walka zła z dobrem to oklepany temat, autorka potrafi zainteresować swoim opowiadaniem. Polecam serdecznie to opowiadanie i zachęcam do czytania.  

Dziękuje osobie, która zachęciła mnie do przeczytania tego opowiadania, nie był to zmarnowany czas.  

~~Wasza Toucia 









Recenzje Strażników Wattpada  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz