NIEUCHWYTNY

36 3 0
                                    

Autor: LeAmarante
Opis:
Gdy paryskie latarnie powoli przestają świecić, a policyjne światła rozpraszają się po budynkach natarczywie, nadchodzi czas ucieczki nieuchwytnego. A któż by pomyślał, że jego zycie zmieni się pewnej zimowej nocy, dzięki słabemu promykowi światła?
Recenzja:
"Nikt go nie gonił a nawet jeśli -nikt nie mógł go dogonić. Eren byl teraz silny, najsilniejszy, z konkretnym celem. Nikt nie mógł mu go odebrać, ani złapać chłopaka. Nic nie było w stanie go zatrzymać. On był NIEUCHWYTNY"
Skoro tytuł mamy już wyjaśniony, przejdźmy do recenzji.
Opowiadanie jest bardzo dobrze napisane. Zawiera mało błędów, zarówno interpunkcyjnych, jak i ortograficznych. Podoba mi się w nim to, że ta historia nie dzieje się w takim "oklepanym" kraju, jak Anglia czy Japonia. Myślę, że to, iż akcja rozgrywa się właśnie we Francji bardzo wpływa na nastrój opowieści.
Można wczuć się w ten romantyczny, francuski klimat. No bo kto z nas nie chciałby by tam spędzić choć walentynek? Nie mówiąc już o zamieszkaniu tam na stałe.
Autorka bardzo dobrze dobrała miejsca takie jak urocza kawiarenka, lub nostalgiczny, przepełniony ciepłem antykwariat.
W historii naszych bohaterów występują zarówne te dobre chwile jak i te tragiczne.
To także od razu zwróciło moją uwagę, że ich życie nie jest wyidealizowane, nie jest pięknym "true love" bez przeszkód.
Podsumowując, opowiadanie bardzo polecam. Potrafi wzruszyć jak i rozśmieszyć.
Recenzje napisała: tanajgorsza225

Recenzje Strażników Wattpada  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz