Autor: xsnookix
Tytuł: Growing Pains
Status Książki: W trakcie
Opis:
Gdy wszystkie drogi prowadzą do wojny, nie ma czasu na ucieczkę ani strach. Za to jest czas na znalezienie sposobu pokonania wroga, który wydaje się niesamowicie silny.Recenzja:
Książka - moim zdaniem - nie ma żadnych złych stron. Jest w niej dosłownie wszytko, co wydaje mi się potrzebne do tego, aby zainteresować czytelnika i sprawić, żeby czytał wszystko z zapartym tchem.
Opisy mają idealną długość. Sprawiają, że wiesz dokładnie w jakim położeniu jest bohater, a przede wszystkim - to co jest najważniejsze - nie zniechęcają. Są wplecione w akcję, która również jest dobrze rozplanowana. Nic nie dzieje się za szybko, mamy czas, aby oswoić się ze zdarzeniem, które nastąpiło. A dzieje się naprawdę dużo.Bohaterowie są od siebie różni, każdy ma swoją własną osobowość, która nijak podąża za nudnymi już schematami. Główna bohaterka jest błyskotliwa, a chwila, w której ją poznajemy, sprawia, że nie wiemy, czy mamy jej współczuć, a może śmiać się z zaistniałego wydarzenia.
Najważniejszą cechą książkowych bohaterów nie jest jednak pokazanie, że ze wszystkim sobie poradzą, że są pełni emocji, dzięki czemu wydają się żyć. Najważniejszym jest sprawić, że każdy - dziewczyna czy chłopak, którzy czytają tę książkę, mogą stać się głównymi bohaterami. Utożsamić się z nimi. Być kimś innym.Świat, który zbudowała autorka, pokochałam od samego początku. Dzieciaki z mocami. Szkoła, która pozwala czuć się im bezpiecznie. Tajemniczy chłopak, który stracił pamięć i organizacja, której wszyscy wierzą, że zrobi z nich żołnierzy idealnych.
To są zdecydowanie moje klimaty. Chęć dowiedzenia się wszystkiego, sprawiła, że nawet nie wiedziałam kiedy przeczytałam wszystkie rozdziały.Podsumowując, jeśli szukasz dobrej książki, ta zdecydowanie się pod nie zalicza. Ja sama nie znalazłam praktycznie żadnych minusów. Jedynym, jaki rzucił mi się w oczy to wyświetlenia. Przy tak świetnej książce nie powinno być ich trzy tysiące, a sto razy więcej.
~Strażnik Wymiarów
CZYTASZ
Recenzje Strażników Wattpada
RandomZnajdziesz tu recenzje książek z każdej kategorii. Szukasz czegoś na wattpadzie i nie wiesz co wybrać? Zajrzyj do nas. Nie obędzie się tutaj także, od krytyki konstruktywnej.