Fikcyjny Narzeczony

95 7 0
                                    

Kilka słów o osobie recenzującej, czyli o mnie, o BetsuJestem fanką każdego możliwego gatunku literatury, filmów i seriali.  Dużo czasu spędzam ze znajomymi. Będę odpowiedzialna za romanse.

Autor: KarolinaSzmuc
Gatunek: Romans

Opis: Cassandra rok temu skończyła studia i od pięciu miesięcy pracuje jako asystentka Ferdka Simsona - preze sa jednej z najlepszych firm informatycznych USA. Wszystkie kobiety w biurze mdleją na sam jego widok, uważają to za wcielenie męskości i chodzący doskonałość.  Wszyscy, z wyjątkiem Cassandry. Ona uważa swojego szefa za aroganckiego i egoistycznego dupka, który zmienia dziewczyny częściej niż ona ubrania.
Jednak, gdyż Cassandra potrzebuje fikcyjnego narzeczonego to Derek przychodzi jej z pomocą...

Recenzja: Czytając książkę ciągle miałam na uwadze że jest to romans, więc w niektórych momentach będzie słodko, ale jak dla mnie za słodko. Z tego co zrozumiałam udawali parę miesiąc, po czym ona nagle się w nim zakochała. Wcześniej wręcz go nienawidziła, ale wystarczyło kilka czułych słówek, kilka  uśmiechów oraz kwiaty, a ona już "wpadła". Tempo opowiadania jest też drażniące, ponieważ nie można na niczym sie skupić ani nawet przetrawić coś, bo już zmienia się pogląd bohaterki. W książce znajduje sie dużo sprzeczności, które kolizują z poprzednimi faktami. Przez całą książkę Derek udaje narzeczonego Cassy, więc jej rodzice myślą, że są zaręczeni. W jednym z ostatnich rozdziałów, jednak pojawia się sytuacja gdzie cała rodzina siedzi w restauracji, a mężczyzna oświadcza się jej. Jakby zostało wcześniej napisane, że np. Rozmawiał z rodzicami i chciał w gronie rodziny się oświadczyć, ale nic takiego nie było, wiec dla czytelnika to jest straszny błąd, który pominęła autorka, można się zniechęcić od takiego niedopatrzenia.
Z drugiej strony jest to właśnie taki gatunek lekki  i przyjemny do czytania. Można odprężyć się czytając itp ale z błędami, które wymieniłam wyżej trudno się zrelaksować. Nie zauważyłam rażących błędów ortograficznych i interpunkcyjnych więc to plus dla książki. Autorka książki ma smykałkę do pisania, ale musi jeszcze trochę poćwiczyć. Ma duże szanse na to by w przyszłości zabłysnąć.

~~Betsu

Recenzje Strażników Wattpada  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz