"Over and over... (AoKaga)"

226 19 4
                                    

Zacznę witając się więc jestem Lexi i podejmę się tutaj recenzowania wszelakich opowiadań o tematyce homoseksualnej. Także ten zapraszam na moją pierwszą recenzje 😄

Tytuł: "Over and over... (AoKaga)
Autor: BlackBullet1

  Opowiadanie jest tak zwanym one shotem, czyli jednopartówką, która nie ma rozbudowanych wątków pobocznych, tylko skupia się na jednym głównym.

AoKaga w tytule oznacza nazwę przez fandom pary w tym przypadku jest ona z anime Kuroko No Basket - Aomine Daiki x Kagami Taiga.

Historia przedstawiona przez autora ukazuje nam parę homoseksualną, dwóch mężczyzn Aomine Daikiego wielkiej gwiazdy muzyki oraz Kagamiego Taigę jego chorującego chłopaka. Historia nie należy do tych z zakończeniem „i żyli długo i szczęśliwie", ale porusza do głębi.
Retrospekcje Aomine jak poznał Kagamiego są pięknie, przeplatane wraz z dziejącą się na naszych oczach tragedią.

BlakBullet1 nie robi jakiś wielkich błędów interpunkcyjnych, ortograficznych czy składniowych w tej pracy.

Pamiętam, że jedna z moich znajomych kiedyś mi powiedziała:
„Nie ważna jest fabuła, postacie czy wszystko inne. W każdej historii liczy się emocja, którą chcesz przekazać."

Sądzę, że autor świetnie przekazał w tej krótkiej historii smutek i ból Aomine, gdy jego ukochany chorował.
Jeśli ktoś będzie czytał, to polecam włączyć z piosenką, którą BlackBullet1 dodał, gdyż powoduje lepszy efekt.  

~Lexi

Recenzje Strażników Wattpada  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz