Szansa

29 5 0
                                    

Autor: yannissonne

Gatunek: Romans

Opis:Dziewczyna, która traci wszystko, przede wszystkim nadzieję. Czy los da jej drugą szansę na szczęście?

Recezja: Książka niby jest zakończona, ale końcówka pozostawia po sobie duży niedosyt. Nie jest wyjaśnione wiele rzeczy, które wpływają a fabułę. Książka ma siedem rozdziałów razem z prologiem i szybko się ją czyta. Ogólny pomysł na książkę mi się bardzo podoba. Przeczytałam książkę w szybkim tempie, ponieważ była wciągająca na swój sposób oraz nie posiadała żadnych błędów interpunkcyjnych i fabularnych. Główna bohaterka zdobyła moją sympatie, nie była młodą, bogatą nastolatką tylko dorosłą kobietą po wielu wzlotach i upadkach. Autorka nie używa wielce wysublimowanego języka, ale też stara się omijać powtarzanie się słów. Opisy robi szczegółowe, ale nie na tyle, żeby aż nudziły ponieważ mają kilka stron. Opowiadanie można przeczytać w każdej wolnej chwili, w tramwaju, busie albo nawet na przerwie w szkole. Osobiście chciałabym jeszcze dwa, trzy rozdziały na rozwiązanie wszystkiego, ale to co dostałam od autorki zadowala mnie. Polecam tą książkę całym sercem ludziom, którym nie przeszkadza tzn. brak zakończenia.

Krótka recenzja, krótka ciekawa książka, ale sami wejdźcie i się przekonajcie.

~Betsu

Recenzje Strażników Wattpada  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz