•Alex-domnișoara ! Unde ai fost pana la ora asta?!?!
•Eu-ce-ai bro? Ai tras pe nas?
•Alex-nu vorbi cu mine asea ,zi unde ai fost
•Eu-pai... Azi eu si Gașca am fost pedepsite sa stam dupa ore la scoala si sa spălam pereți scoli, si dupa ne-am întâlnit cu o Gașca de baieti si am vorbit puțin.
•Alex-si de ce erați pedepsite?
•Eu-hai ma bro ce sunt cu întrebările astea ?de parca nu mai cunoaște ...
•Alex-deci iar te-ai luat de profesori hum?
•Eu-DAP...
•Eu-pot sa știu si eu de ce ?
•Eu-pentru ca nu ne-a motivat de la ora
•Alex-de ce trebuiau sa fiți motivate ma rog ...?
•Eu-ca nu am fost la prima ora , nu aveam chef sa învățam asea ca ne-am dus la locul nostru
•Alex-si ți-ai facut pedeapsa?
•Eu-normal ca nu , ma STI tu pe mine ca ascult de profesoare ?
•Alex-of of of .... Beleaua vieți mele ...*vine si ma îmbrățișezi *
•Eu-Alex ?ce au fost cu întrebările astea ? Pe tine de obicei nu te interesa
•Alex-Luiza trebuie să-ți spun ceva , ia loc .*iau loc pe canapea*
•Alex-noi ...noi mai avem o sora ...
•Eu-hai mai Alex nu mai glumi cu mine si spune odată ce aveai ce spus!
•Alex-vorbesc foarte serios , noi mai avem o sora ...o sora mai mare , ea a fost in Anglia tot acest timp cu afaceri, peste o săptămana o sa vina la noi si vreau sa știu tot ceia ce faci ca atunci cand ma întreaba de tine sa știu unde esti , ea are ...are degand sa te ia cu ea ...
•Eu-CE!!!!*sar ca si arsa * daca femeia aia pe care o numești tu ,,sora noastră * crede ca ma poate îndepărta de tine si de gasca se Înșeală amarnic!
•Alex- știu asta si de aceia trebuie sa facem tot ce putem ca sa creadă ca esti in siguranța la mine , ca înveți bine , ca esti fata de casa , si ...si ca respecți oameni..
•Eu-Alex te rog STI ca imi ceri imposibilul ,nu?
•Alex- știu , si ar mai fi ceva ... Fără baieti o perioada ...*se uita in jos*
•Eu- CE!? Deci din cauza lui ...AIA! Eu nu mai am voie sa fiu ...Eu!?
•Alex-doar pentru o perioada , atâta tot, dupa ce o sa plece poți sa faci tot ce vrei tu , ca de pana acum
•Eu- Alex, mai am 2 luni si împlinesc 18 anii , practic sunt majora si stau cu cine vreu eu , fac ce vreau eu si eu decid daca vreau sa merg in Anglia cu aia sau nu , si răspunsul meu este evindet NU!
*ma ridic de pe canapea agitata si imi pun mâna dupa ceafa*
•Alex-da ai dreptate dar inca ai 17 anii deci....
•Eu- Nu Alex nu o sa-mi schimb viata dintr-o data din cauza unei femei pe care nu am cunoscut-o niciodata si de care nu am stiut pana acum ca exista, am si eu o reputație aici tu nu crezi ? Daca plec toti o sa ma uita si nimănui nu o sa-i mai fie frica de mine , si cu gasca cum rămâne hum? Eu nu-mi las gasca pentru nimic in lume!!
•Alex-Luiza...
•Eu- stai stai stai stai stai !!!....
•Alex- ce?
•Eu-ce ar fi daca am face-o sa ma urască si sa nu se mai apropie de mine ?
•Alex-bun si cum facem asta ?
•Eu- o torturam logic!!! Cum presupun ca e o ,,printesica" nu o sa reziste nici o zi cu mine si gasca mea , si plus mai am si întăriri ...
•Alex-merita încercat,dar sa nu o torturează prea rau , totuși e sora noastră.
•Eu- o sora care vrea sa ne despartă Alex!
•Alex-Luiza!
•Eu-cum spui tu , eu ma duc in camera mea
•Alex-stai nu mănânci ?
•Eu- ce avem de mâncare?
•Alex-spagete.
•Eu-tu le-ai facut ?
•Alex-normal !!!
•Eu-atunci mănânc !
Ma duc spre Alex iar acesta ma ia dupa gât si imi ciufulește parul.Dupa ce am terminat , ii mulțumesc lui Alex pentru masa,il aju sa strângă si ma îndrept spre camera mea, ma trântesc repede pe pat si imediat încep sa adorm.
YOU ARE READING
Doi perverși
Teen FictionLuyza este o fata de 17 anii independenta care face numai ce vrea ea si împreuna cu Gașca ei de fete Elena ,Ema, Simona , Rebeca ,Ioana si Alexandra fac numai năzbâtii si crează numai probleme,Toate fetele din grup si mai alea Luiza sunt foarte atr...