Probleme in paradis?

392 3 2
                                    

Dimineata ma trezesc cum am adormit ,in brațele lui Leon,Doamne era asea de dragut cand doarme,ma uit la el cateva minute apoi se trezește si el.
•Eu-Neața!
•Leon-Neața! Te holbai cumva la mine în timp ce dormeam?
•Eu-nu...bine poate doar putin!
•Leon-ceilalți sau trezit?
•Eu-nu știu,abea ce m-am trezit si eu.
Dintr-o data auzim zgomote pe coridor,erau Erik si Rebecca.
•Leon-probleme in paradis?
•Eu-Asea se pare...
Ieșim din camera ca sa vedem ce se întâmpla.
•Erik-Dar ce ți-am facut?! de ce nu ma placi???!!!
•Rebecca-pentru ca....pentru ca !!! Uhhhh *se enerveaza si coboară jos*
•Erik-Nu sunt destul de bun pentru tine!!?? Spunem asta si o sa te las in pace...
•Rebecca-taci o data din gura!!!
•Erik-fama!
•Rebecca-Erik daca nu taci te bat de-ti sare sângele din nas!!
•Erik-aproprie-te sa vad !!
•Rebecca-Luyza te rog spune-i sa ma lase in pace ! Te rog!!!
•Leon-probleme-n paradis?
•Erik-i-am spus ca o iubesc  si ca vreau sa fiu cu ea,ca ma gândesc zi si noapte le ea si ca o vreau ,iar ea sa enervat!!!
•Leonardo-Cine mai înțelege fetele?!
•Eu-Erik putem vorbi putin te rog?!
•Erik-sigur*spuse el un pic nervos,istram in camera mea ,el ,eu si bine-n teles ca Leon nu a putut sa stea afara ca neah! Despre ce vrei sa vorbim?!
•Eu-tu o iubești pe Rebecca ,nu?
•Erik-asta am spus  acum cateva minute ,nu?
•Eu-Bun in cazul asta trebuie sa STI cum este Rebecca si cum ar trebui S-o cucerești .
•Erik-te ascult...
•Eu-mai bine iti dau o lista ,așteaptă putin...
•Erik-O LISTA???!!!!
•Eu-vrei S-o impresionezi?nu?
•Erik-normal!
•Eu-Arunci ia*ii dau lista*
•Erik-dar aici scrie ,,fii tu însuți*
•Eu-Exact!nu o mai face pe baiatul rau, e bine sa ai încredere in tine dar înainte sa zici ceva te gândești in nainte,Daca esti un pic mai romantic sigur o dai pe spate.
•Erik-cred ca înțeleg ce vrei sa spui,adica vrei sa spui ca in loc sa ii spun ca o iubesc trebuie sa-i arat asta?
•Eu-Bingo!
•Erik-o sa incerc...mersi!
•Eu-pentru nimic Romeo!*iese din camera*
•Eu-deci...ce facem azi?
•Leon-habar n-am.
•Eu-ce ai zice de o cursa cu mașina?
•Leon-hmm... Sigur,de ce nu,o sa-mi facă plăcere sa te vad cum pierzi!
•Eu-Eu nu pierd niciodata baby!
•Leon-Atunci trebuie să-ți arat cum e cand pierzi!
•Eu-daca STI cum se simte înseamnă ca pierzi cam des!
•Leon-O sa vezi tu...
•Eu-abia aștept!
Dintr-o data aud cum suna cineva la usa ,ma duc jos si deschid iar in fata mea apare o femeie inalta cu parul lung si de un negru strălucitor.
•Eu-Da?!Ce doriți?
•???-Buna Luyza!!! Eu sunt Natașa ! sora ta mai mare!!!*spune ea foarte entuziasmata*
Mintea mea*futu dracu am uitat complet de ea!!!!!,si presupun ca si Alex având in vedere ca nu e acasa*
•Eu-O buna!...* entuziasm fals iar ea ma ea in brate*
•Leon-Luyza! Cine e la usa?!*ni se alătura si el*
•Natașa-Da...el cine e ?si unde e Alex?
•Leon-Eu sunt Leon încântat *ii saruta mana*
•Eu-Iubitul meu! Iubitul meu Leon*ma uit la el zâmbind dar si cu o fata de aia ,,vezi tu ce Primești dupa ce scap de cucoana* o Invit înăuntru.
•Natașa-Cum adica e iubitul tau?ai doar 17 anii!
•Eu-Peste 2 luni o sa fac 18 deci tot aia...
•Natașa-dar esti prea tânara pentru un iubit! Sti ce înseamnă sa ai iubit nu?
•Eu-dap,Bun venit in 2017  ,acum fetele nu mai sunt ce au fost si nu se mai mărita virgine.
•Natașa-adica...voi chear ati...*nu o las sa termine ce avea de spus si ii spun:*
•Eu-LOGIC!!!
Leon sa rușinat putin si sa facut roșu in obrăjori.
•Natașa-Alex știe de asta?!
•Eu-Presupun,doar ca Leon nu e primul meu iubit,am mai avut o relație care a ținut 2 anii deci ...STI ce zic?
•Natașa-CE FACE!!!???asea educație iti da nerodul ala de Alex!!??? GATA M-AM DECIS!! VI CU MINE IN ANGLIA SI POATE ACOLO O SA ITI SCHIMBI ACEST COMPORTAMENT !
•Eu-Asta S-o crezi tu ca vin cu tine!.....

Doi perverși Where stories live. Discover now