Spaiki

376 4 1
                                    

Toti-ROZĂTORUL VORBEȘTE?????!!!!!!
•Spaiki-voi sunteți surzi sau ce?! Tocmai acum am vorbit iar voi ma întrebați daca vorbesc,normal ca vorbesc ! Datorită scumpei mele Luyza.
•Leon-cum ai facut asta?*fata speriata,socata*
•Eu-poi....e destul de ușor având in vedere ca l-am crescut eu,am vorbit cu el in fiecare zi,si am exersat cu el ca cu un copil mic ca sa vorbească.
•Nicolas-ESTI NEBUNA FEMEIE!!!!!
•Spaiki-Ai grija cum vorbești cu Luyza mea idiotule!!
•Leon-ho ho ho ! Ce ai spus ?*Luyza mea*?Rozătorule,EA E A MEA!
•Eu-STI ca te cerți cu un șobolan pe tema asta,nu?*pufnesc in ras*
•Leon-da ai dreptate*rade si el*se pare ca cat am stat langa tine am luat si eu din nebunia ta .
•Eu-*il pun pe Spaiki jos* STI...imi place cand esti nebun*zambet pervers*
•Leon-iar mie cand imi arati toata nebunia ta.
•Giordan-Tu chear ai degand sa pui mana pe Leon dupa ce ai luat in brate rozătorul?
•Eu-hmmm...ai dreptate ma duc sa ma spăl.
In casa era o tragere de apa pe care am făcut-o eu si fetele acum ceva timp,nu va închipuiți ca noi bem apa aia ,o folosim doar pentru Spaiki si sa ne sparam pe mâini ,dupa ce am terminat m-am întors la gasca dar Spaiki nu mai era acolo.
•Eu-unde este Spaiki?*spun eu nedumerita*
•Erik-Ni-a spus,,nu merita sa stau cu voi nătărăilor" apoi a plecat
•Antoni-imi place rozătorul....
Toti se uita la el (in afara de mine)cu o privire de aia gen,,ba esti prost?"
•Eu-In fine...mergem? Ma așteaptă fratele meu ,nu am mai fost demult pe acasa ,probabil ca isi face griji.
•Fetele-sa mergem!
•Eu-SPAIKI!!!???AM PLECAT!!!
•Spaiki-paaa Luyza!!!
•Eu-Leon?vi la mine acasa?
•Leon-hmmm...pentru?
•Eu-am...nu știu ...poate pentru ca...VREAU SA TE CUNOASCĂ FRATE-MIU!!
•Leon-asea repede?
•Eu-Normal!mereu ii prezint fratelui meu noi mei iubiți!
•Leon-bine,cum vrei tu iubito!*ma saruta pe frunte si plecam acasa la mine*
•Eu-Daca ma gândesc mai bine,ce ar fi daca ati veni toti la mine?ne uitam la un film,vreți?
•Toti-normal!!
•Eu-Atunci haideți!!!
Ajungi la mine*
•Leon-Asta e casa ta?
•Eu-DAP!
•Antoni-WOW*se uita in sus*
•Eu-intram azi?
•Erik-eu deja m-am plictisit ,vreau un film horor(nu știu cum se scrie:-))))) nu ma judecați ! Imi e prea lene sa caut pe google sau să-l întreb pe frate-miu:-)))) )
Intram in casa*
•Eu-Alex!!!! Am ajuns!!!!!
•Alex-unde ai fost pitico!!!???? Mi-am facut griji!!*ma imbratiseaza*
•Eu-Stai linistit frățioare!am fost cu gasca!
•Alex-salut fetelor! Luyza?cine sunt baieti?
•Eu-A,poi el e:Anton,Antoni,Erik,Giordan,Nicolas, Giordan iar el este Leon ,iubitul meu.
•Alex-deci ți-ai facut un nou iubit nu-i asea puștoaico? *zambet dragut*buna !eu sunt Alex fratele ei*intinde mana*deci sper ca STI ca daca ii faci ceva lui sora-mea esti mort ,nu?
•Leon-Da,stai linistit frate ,nu as putea sa-i fac vriodata rau Luyzei.
•Alex-sper si eu ...Bun eu va las porumbeilor ,trebuie sa plec am niște treaba!
•Eu-ce fel de treaba?
•Alex-nu e treaba ta puștoaico !
•Eu-strălucirea aceia din ochii tai imi amintește de ceva...
•Alex-ce strălucire? Despre ce vorbești ?
•Eu-hmmm...FRATELE MEU E INDROGOSTIT !!!!*fatuca de copilaș"
•Alex-ceeeeee!!!!???Eu!!???? Pfffff neahhhhhhhh!
•Eu-Alex încerci cumva sa ma păcălești ?!*ma apropri spre el si stau cu mâinile in san*
•Alex-ce ?nu?!...... Bine poate doar putin*ii arunc o privire directa in ochii lui* bine poate mai mult...
•Eu-știam eu !!!!! Baieti ! Puteți merge pe canapea si luați un film de pe raft ,eu si fetele il aranjam putin pe Romeo asta!
•Baieti-nu stați mult!o sa ratați tot filmul!
•Eu-in 5minute suntem gata!
•Alex-ce vreți sa-mi faceți ?!sunt bine si asea ,nu am nevoie de schimbări.
•Eu-taci si hai cu mine!
Mergem in camera mea si il îmbrăcăm pe Alex in cele mai sexy haine ale lui ,un tricou mulat care ii scoate pectorali in evidentă , o pereche de blugi negri cu fermoare si cu o curea neagra cu ,,țepi" auri,in picioare o pereche de gete negre si o geaca de piele tot neagra,o eșarfa albă ii facem freza si voala! Era perfect!
fetele se holbeau la el si spuneau cu aerul ala de indrogostit:
•Alexandra-e atat de perfect!
•Ema-ochilor mei le place ce vad
•Rebecca-daca nu era fratele celei mai bune prietene ale mele a-și sari pe el
•Eu-gata gata fetelor!! Întârzie baiatul la întâlnire *il iau pe Alex de spate si coboram scările iute* si sa nu uiți de flori ! De preferat trandafiri! Si nu unu sau doi ,ii iei din fiecare culoare câte 2 ,capisi?!
•Alex-înțeles surioaro!! Mersi mult ! Mersi si vouă fetelor !
•Eu-hai hai hai !! O sa intârzi !! Il dau afara si închid usa.

Doi perverși Where stories live. Discover now