Dupa ce ma trezesc (adică ma trezesc din cauza alarmei ) ma îndrept spre baie imi fac rutina zilnică si ma îmbrac in ceva sexy dar decent,o rochie mini neagra,o cămașă albă ,o pereche de șosete pana la genunchi si o pereche de tenici. Ajunsă la liceu fetele stăteau de vorba cu baieti de ieri , știți voi...Leon si restul....
Ma apropri spre ei si toti se uita la mine
•Eu-buna fetelor ! Baieti !...
•Leon-ce face pisicuța mea ?!
in gândul meu ma gândeam sai răspund cu ,,le dau muie la curioși " dar nu am zis pentru ca....chear nu știu de ce ....
•Eu-pe aici doar ....voi?
•Toti-bine!
•Simona-Luyza, astazi este ziua de naștere a lui Leon si...
•Eu-si...?
•Leon-si ma întrebam daca vreți sa veniți ?
•Eu-pfff,da sigur....
•Rebecca-Hai Luyza!! Eu ma plictisesc acasa ! Nu am mai fost la o petrecere de o săptămana !
•Eu-nu știu ce sa zic fetelor ....
•Leon- O haide!!! Iti promit ca ne vom distra!
Ma uit spre fete iar ele imi zic:
•Toate-te rugam !!!!!! *fata de catelus*
•Eu-of bine!!
•Leon-atunci va aștept prințeselor, nu uitați ca petrecerea începe la 18:00
•Eu-Rlly? Asea repede?
•Leon-desigur prințesa, vreau sa petrecem cat mai mult! Si poate....
•Eu-poate ce ...
El se uita cu o privire perversa la mine
•Eu-pfff,da sigur ,ți-am mai spus ca doar in visele tale.
•Leon-de parca tu nu visezi in fiecare noapte ca esti cu mine si ne ,,jucam"
Bai sa STI ca am visat o data asta, dar prefer sa arunc visul asta unde am aruncat si acelea cu balerine ( ca sa fie clar, acela a fost un coșmar)
•Eu-eu nu am nevoie sa visez chesti de astea , daca vreau pot sa fac cand vreau ,unde vreu , cum vreu si cu CINE vrea ! Capisi ?
•Leon-uuuu ,imi place cum suna , si ...nu vrei sa o faci si cu mine ?*zambet pervers*
•Eu-Daca as fi vrut , as fi făcut-o deja ,nu crezi ?
Ne uitam unul la altul in ochii fără sa mai spunem nimic.
•Eu-sa mergem fetelor, am sa va spun ceva.
•Ema-E important ? Eu una as mai vrea sa stam puțin.
•Antoan-uuuu, se pare ca cineva sa cam Atașat de noi,hum....?
•Ema- nu e asta .... Doar ca ... Sunteți singuri baieti din scoala asta care nu sunteți chear asea ,,papa lapte"
•Antoni-Mersi....cred.
•Eu-FETELOR!!!!ACUM!!!!*strig la ele *
•Nicolas- ho ho ho , care-i problema pisi? Te enervezi cam repede nu crezi ?
•Eu-asea si? Ce te doare pe tine pula de asta ?
•Toti-uuuuuu
•Leonardo-Auchi, pisicuța sa enervat!
•Eu-fetelor!?
•Toate-acum!!
Cand ne îndepărtăm un pic de baieti le spun fetelor:
•Eu- fetelor e groasa rau!
•Alexandra-CE!!??? Adică voi chear ati....
•Eu-NUUUUU!!! *o intrerup* vorbeam despre situație !
•Alexandra-Aaaa...
•Eu-cum spuneam ... Am aflat ceva foarte important si trebuie sa ne ocupam de asta in mod special
•Toate-ce ai aflat ?
•Eu-am aflat ...am aflat....AM AFLAT CA MAI AM O SORA ...
•Toate-CE!!!!???
•Eu-mdea, si e mai in vârsta decât mine , si decât Alex,are 22de anii.,si peste o săptămana o sa vina sa ma ia si sa ma ducă cu ea in Anglia daca nu ii demonstrez ca eu cu Alex avem totul sub control si sa suntem cel puțin ,,bine" împreuna , si mai trebuie sa ma comport frumos cu toată lumea , sa am numai note bune , sa ma îmbrac decent...
•Elena-adică tot ce nu esti tu ?
•Eu- exact
•Ioana-si tu chear ai de gând sa faci toate astea ?
•Eu-iti dai seama ca nu ... de asta am un plan , deci...cand vine.....
<<hey toată lumea ! Știu ca partea asta e cam plictisitoare si nu tocmai reușită dar spe sa va placa ,pwp:-* :-* >>
YOU ARE READING
Doi perverși
Teen FictionLuyza este o fata de 17 anii independenta care face numai ce vrea ea si împreuna cu Gașca ei de fete Elena ,Ema, Simona , Rebeca ,Ioana si Alexandra fac numai năzbâtii si crează numai probleme,Toate fetele din grup si mai alea Luiza sunt foarte atr...