Nu știu de ce am pus poza aia dar neah:-)))
Alex a plecat iar fetele se îndreaptă spre canapea sa se uita la film eu ma duc sa fac popcorn si sa aduc niște băuturi.
Dupa ce am terminat de facut popcornul si l-am pus pe masa din fata celorlalți si m-am dus dupa băuturi.
•Eu-ce am pierdut?
•Leon-o sai taie capul!
Ma așez langa Leon si ne uitam toti la film,cand vine parte unde ii taie capul acelui om eu imi feresc capul si il strâng tare pe Leon in brate.
•Leon-te-ai speriat printesica mea?
•Eu-da,unpic , dar se pare ca nu doar eu m-am speriat*ii fac semn lui Leon sa se uita la ceilalți ,fiecare avea o fata in brate* Leon ma saruta pe frunte si ma inbratiseaza tare,
•Leon-nu-ți fie frica iubito,sunt aici langa tine.
Eu il sarut pe obraz si ma cuibăresc la el in brate. La fiecare parte înfricoșătoare eu si fetele ne ferim fata si ii îmbrățișăm pe baieti ,acestea par foarte satisfăcuți! Dupa ce se termina filmul am propus sa ne uitam si la un film de dragoste iar acestea au acceptat.
•Erik-Rebecca! Daca vrei poți sa ma mai ti in brate ca nu ma supar.
•Rebecca-Ai vrea tu!
•Erik-nu neg!
Noi ne uitam la film si apare o scena de aceia mai ,,fierbinte" între cei doi indrogostiti. Leon imi pune mâinile la ochii si ceilalți baieti la fete.
•Fetele-hey!!!! Ce credeți ca faceți ??!!!
•Baieti-interzis minorilor!!!
•Eu-Pe bune frate?! Ai uitat de seara aia!?*zambet pervers*
•Leon-hmm,asea cred...nu vrei mai bine sa mi-o arati dinou?*zambet pervers si ma saruta lent*
•Erik-frate dar repede te mai excitați *ieonic*
•Eu-tie iti e doar ciuda ca tu nu poți S-o faci cu Rebecca!
•Erik-daca nu o fac cu Rebecca pot S-o fac cu altcineva dar pana la urma tot o fac!
•Eu-nici tu nu crezi ce spui, o iubești prea mult pe Rebecca ca sa faci asta cu altcineva !
El nu mai spune nimic dar Rebecca se înroșește toata.
•Leon-scena asta tot nu dispare odată? Daca vroiam sa ma uit la chesti de astea ma uitam la filme porno direct.
Noi începem sa radem.
•Antoni-care-i problema boss?!
•Leon-eu m-am saturat de filmul asta hai sa facem altceva!ce ziceți de ...7 minute in rai?
•Eu-esti sigur ca nu o sa se lase cu gelozie?
•Leon-este doar un joc!
•Eu-Ok! Ma duc in Bucătărie sa caut o Sticluța si o găsesc ,ne așezăm fiecare in jurul mesei iar Leon întoarce sticla , cade pe Alexandra si Erik.
•Erik-Vino-n coace păpușa!!
Alexandra se aproprie spre el si il saruta , parca simt cum lui Rebe ii explodează capul si se uita urat la Leon,probabil pentru ca el a propus jocul.
Dupa ce au terminat astea doi Erik întoarce sticla ,Cade pe Rebecca si Giordan!!:-)))))
•Giordan-deci...*Rebecca nu-l lase sa spună nimic ca la si sărutat,si se vedea ca cu multă multă pasiune!cred ca a vrut sai dea o lexie lui Erik.
Au trecut 7 minute dar astea tot nu se opreau din sărutat.
•Erik-bai gata sau terminat cele 7 minute!!
•Rebecca-hum?... A deja???!!!
Se ridica si se duce la locul ei , Giordan parca era pe o alta planeta.
•Eu-Yo! Pamântul către Giordan !!
•Giordan-hum?...
Noi începem sa radem.
•Eu-bine hai eu învârt acuma.*incep sa învârt Sticluța si care pe Leon si Simona,joc idiot!*
•ceilalți-oooooo
Simona se ridica si il saruta pe Leon pasional ,un pic prea pasional ,zici ca mai e unpic si se mănâncă între ei.Au trecut cele 7 minute INSFARSIT!! Iar Leon învârte Sticluța ,cade pe mine si pe Leonardo. Iti arat eu tie sarut Leon!!! Leonardo se ridica sine langa mine,se pune stim motan (adica sta pe jos in maini si picioare) si se aproprie spre mine asea ,se aproprie si mai mult si parca este peste mine (aproape)il simt pe Leon cum mai e unpic si ii explodează capul dar chear e zis,,e doar un joc".Leonardo saruta bine ,chear foarte bine dar nu mai bine ca Leon,dupa 7minute ne-am despărțit din sarut si respiram greu,Leonardo se îndepărtează de mine si se aseaza la locul lui ,dupa ceva timp de jucat ne-am plictisit si am decis sa mergem sa dormim.
•Eu-baieti ! Daca vreți puteți dormi aici ,avem destule camere pentru fiecare.
•Leon-eu zic da ,voi?
•Leonardo-Ok
•Antoni Anton-bine!
•Erik-deci fetelor...cine doarme in seara asta langa mine ,Alexandra?Rebecca?
•Rebecca-Alexandra pare disponibilă...*fata nervoasa*
•Erik-Alexandra?
•Alexandra-prefer sa stau cu Giordan...ce spui?*zambet dragut*
•Giordan-de acord!
•Alexandra-atunci a doua camera pe dreapta e a noastră ,sa mergem*il ia pe Giordan de mana si pornesc sus*
YOU ARE READING
Doi perverși
Teen FictionLuyza este o fata de 17 anii independenta care face numai ce vrea ea si împreuna cu Gașca ei de fete Elena ,Ema, Simona , Rebeca ,Ioana si Alexandra fac numai năzbâtii si crează numai probleme,Toate fetele din grup si mai alea Luiza sunt foarte atr...