Capitol mai pervers:-))))

491 9 0
                                    

Știu ca poza e cam perversa dar asta e si ideea:-)))))))

•Eu-nu faceți nebuni!!!
•Alexandra-nu promit nimic!!
•Eu-Ok...ce a apucat-o ?
•Nicolas-probabil ca nu a vrut ca Giordan sa-si piardă interesul de ea asea ca ...
•Antoni-cum o sa facă alți....*fata trista si ironica*
Auzind spusele lui Antoni Elena sare repede la el si il saruta,el sta unpic șocat dar dupa ii Răspunde la sarut si o ia stil mireasa si urca cu ea sus.
•Eu-in seara asta se pare ca casa mea o sa fie un bordel *radem toti , adica cei rămași* Ema ?Anoan? Voi ce mai așteptați ? Sus!
•Antoan-impreuna?
•Eu-o placi pe Ema ,nu?
•Antoan-Da dar nu vreau sa creadă ca vreau sa profit de ea!
•Ema-serios?*i se înnoiască picioarele*
•Antoan-da,serios,
•Ema-STI...practic noi am mai petrecut o noapte impreuna...era la beție cei drept dar tot am petrecut
•Antoan-deci...
•Ema-vrei sa mergem sus?.
Antoan o ia pe Ema de mana cu un zambet fiecare si urca sus.
Leon se aproprie de urechea mea si imi spune in șoaptă :
•Leon-Sper ca au pliculețe magice la ei...*noi doi pufnit in ras*
•Leonardo-deci Simona....?
•Simona-nici sa nu te gândești ,dorm singura.
•Rebecca-la fel si eu !
•Leon-se pare ca nu prea aveți noroc baieti ...
•L&E-mdea.
Ei urca in camere separate si închid usa ,nu au intrat in camera lui Alex pentru ca au văzut ca scrie mare si frumos pe usa lui ,,Alex" cu mai multe abțibilduri cu crani,chitari,bla bla bla...
•Leon-deci...eu unde dorm?
•Eu-A poi poți dormi in ultima camera pe stânga asta daca...
•Leon-daca ce?
•Eu-daca nu ai vrea sa dormi langa mine...zic si eu.
Se aproprie de mine isi pune mâinile in jurul taliei mele zi face ca corpurile noastră sa fie lipite.
•Leon-imi place mai mult a doua varianta*eu imi înfășor mâinile dupa gâtul lui si incep să-l sarut,el ma ia stil mireasa si urcam scările ,de odată aud ceva ce se sparge,ne oprim din sărutat si ne uitam in spre camera de unde sa auzit zgomotul.
•Alexandra-imm....Luyza!?
•Eu-da!?
•Alexandra-e vrio problema daca sa spart o vaza albastra cu puncte albe?!
•Eu-Nu! Stați liniștiti nu-i nimic!?
•Alexandra-Ok!!!
Eu si Leon ne uitam unul la altul si radem încet dupa el incepe sa ma saruta din nou si ne îndreptam spre camera mea fără sa ne oprim din sărutat nici macar o clipa.leon deschide usa camerei mele ,se aproprie de pat,eu cobor din brațele lui si il împing pe pat iar apoi ma pun peste el si il sarut lent iar el ma strânge de fund,cobor spre gâtul lui si il sarut într-un cat sai las semne.
•Leon-stai ,stai!
Gata si capitolu asta!!!! Imi cer scuze pentru Greșelile de gramatica.

Doi perverși Where stories live. Discover now