A trecut o luna dar Alex inca nu sa trezit ceia ce ma facea sa ma simt îngrozitor,si daca nu isi mai revine? Sigur o sa mor... Cei doi ,,porumbei" sunt si ei la spital dar nu la ala unde este Alex, am aflat ca sunt in coma de gradul5 ceia ce ma satisfăcut foarte tare.
Imi suna telefonul ,era Leon...
•Eu-Leon?Ce sa întâmplat ?!
•Leon-Vino repede la spital!!
•Eu-Dar ce sa întâmplat ?Leon !*mia închis* Leon cand ajung la spital esti ca si mort !!
Fug într-un suflet la spital si ma îndrept spre camera unde este stabilit Alex dar observ ca nu mai e acolo si incep sa ma panichez foarte tare si sa tip.
•Eu-ALEX!!!UNDE ESTE ALEX!!!??CE ARI FACUT CU FRATELE MEU ?!ALEX!!!??*pufnesc in plâns si cad in genunchi dar se aproprie Leon de mine*
•Leon-Luyza calmeaza-te !Luyza!
•Eu-UNDE E ALEX ?!CE AU FACUT CU EL ?!
•Leon-nu-ți face griji ! Alex e bine ,Vino sa te duc la el.
Leon ca duce in alta camera iar acolo il vad pe Alex treaz si imi zambeste.
•Eu-Alex!! Frățiorul meu scump si drag ,te-ai trezit !!*ma apropri de el si il îmbrățișez*
•Alex-hey surioaro! *ma imbratiseaza si el si imi zambeste*
•Eu-daca ma părăseai ma sinucidem si ma duceam dupa tine sa te omor eu in lumea aia !!
•Alex-cum a-și putea sa-mi las eu cea mai buna sora din lume ?!
•Eu-ce bine ca esti bine !!...nu pot sa zic asta si despre cei care ți-au facut asta...
•Alex-Luyza?....ce ai facut?...*spuse el cu o fata interogatoare*
•Eu-Pai...e posibil-oare cum -probabil ca au si nu spun cine *tuse *Leon*tuse tuse* sa le fi băgat in coma de gradul5...
•Alex-ce ai facut Luyza?!
•Eu-Hey ! Ei au încercat sa-mi ia fratele de langa mine , crezi ca scapa ei asea ușor ?!
•Alex-Luyza...
Eu ii zâmbesc si ii îmbrățișez
•Eu-Te iubesc frățioare!
•Alex-Si eu te iubesc beleaua vieți mele!
•Eu-Si..Cat o sa mai stai aici?!
•Leon-Doctorul a spus ca peste o săptămana poate sa plece acasa ,Apropo Alex STI ca sora ta a vrut sa il ia pe Doctor la bataie ?!*fața amuzata*
•Alex-CE A FACUT ??!!!
•Eu-Nimic!....*ii arunc o privire lui Leon gen,,esti ca si mort!"
Alex incepe sa rada si dupa am ras si noi.
•Doctorul-Deci?cum se simte pacientul nostru?
•Alex-ca si nou!
•Doctorul-super ,arunci presupun ca puteți pleca acasa si mai repede.
•Eu-Domnule doctor ,va mulțumesc foarte mult ca mi-ați însănătoșit fratele si...imi cer scuze pentru dara trecută.
•Doctorul-nu face nimic Draga mea,mi se întâmpla des,ai fost speriata e normal sa reacționezi asea...Sa STI ca sora ta te iubeste foarte mult *se uita in spre Alex*
•Alex-da știu ,si eu o iubesc pe puștoaica asta mică *imi ciufulește parul*
•Eu-Hey!!
Incepe sa rada.
*************************************
Peste o săptămana.
Dupa ce Alex a scapat de spital si a revenit acasa a revenit totul la normal.
Era noapte,Alex dormea in camera lui iar eu i-am facut un dus lung...!
Dupa ce am terminat de facut duc in camera mea era destul de cald asea ca am descis sa ma pun in pat doar in lenjerie intimă si sutien( lenjerie si sutien roșu) Leon era la el acasa iar eu m-am pus sa dorm.
P.O.V Leon*
Offff,era atat de plictisitor acasa!!! M-am decis sa merg acasa la dulceața mea sa vad ce face,mi-a spus ca pot veni la ea cand vreau si mi-a dat si o cheie de la usa, ies din casa si ma duc la mașina mea si ma îndrept spre casa iubitei mele ,o iubesc atat de mult pe fata asta,nu știu cum am putut trai fara ia atâta timp ,ea nu e ca toate celelalte e diferită...nu e materialista,ma iubeste doar pe mine si simt ca pot avea încredere in ea. Ajunsa acasa la ea deschid usa si observ ca nu e nimeni la parter asea ca ma îndrept spre camera ei,deschid usa si o vad pe dulceața mea doar in lenjerie intimă si sutien,Imi venea sa strig in gura mare de fericire ,nu imi vine sa cred ca fata asta este a mea!!Doamne cum arata ! Pot sa vad asea ceva zilnic in fiecare secunda si tot nu ma-si satura,ma apropri de ea si incep S-o sarut pe umeri pe gât si pe fața dar scurt si lent ,imi dau tricoul jos si ma pun langa ea in pat.
P.O.V Luyza *
Simt o caldura langa mine si ma aproprie de ea,din obișnuința il strâng pe cel care este canga mine in brate tare si zâmbesc ,dupa cateva secunde imi deschid ochii si ma uit sa vad cine era,Normal ca era Leon.
•Leon-buna iubire,te-am trezit?
•Eu-Da,se ce bine ca ai făcut-o ,imi era atat de dor de tine!
•Leon-Si mie imi era dor de tine prințesa mea, sa STI ca-ti sta foarte bine in roșu *mic zambet pervers*
•Eu-hum?...*ma uit in jos ,a da...eram doar in lenjerie intimă si chiloți* immm.Motanelul sa încins?*zambet pervers ,ma pun peste el si imi mușc buza de jos*
•Leon-Da...si se pare ca si pisicuța.
•Eu-Hmm...in cazul asta eu zic sa-i dam drumul la treaba,ce zici?*ii zâmbesc pervers si incep să-l sarut lent*
•Leon-Imi arati cat esti de rea?
•Eu-Daca asta vrei...
Incep să-l sarut pasional dar lent ,ii mușc buza de jos făcând ca aseară sa sângereze iar sângele lui incepe sa se scurga pe abdomenul lui perfect ,ii ling sângele de pe abdomen si buza apoi incep să-l sarut pe gat iar acesta geme de plăcere (logic) incep sai fac semne pe gat si el la fel mie ,el pe pune pente mine si între picioarele mele ,incepe sa ma saruta din ce-n ce mai repede (si știți voi ce mai face repede ca dara neah😂 astea fac sex nu doar se saruta😂) se apleca mai jos sarutandu-mi burta si ,jucându-se cu sânii mei( mai exact le pipăie😂)imi saruta burta făcându-mi cateva semne si facandu-ma sa gem, se aproprie si de gâtul meu iar eu imi încolăcesc picioarele in juru taliei lui si il Zgârii pe spate (probabil ca unii dintre voi o sa-mi Spune-ți ,,nu te mai uita la filme porno" dar eu nu ma uit la asea ceva,sunt eu mai nebuna cand scriu capitolul asta😂) il zgri atat de tare încât acolo unde l-am zgâriat au rămas urme,*nu va gânduri ca l-am zgâriat pana la sange pentru ca nu am ungi mari* el se uita unpic la mine cu un zambet pervers si respira greu si dupa incepe iar sa ma sărute dar de data asta de buze,limbile noastre au început un vazboi in care vroiau sa vadă cine găsită gura celuilalt ,eu incep sa-i mușc limba lui Leon.(țin sa Menționez ca sunt goi amândoi ,si cand spun goi ma refer la nud!)
•Leon-Arrrr...pisicuța e rea?
•Eu-Pisicuța nici n-a început sa fie rea*zambet pervers*
•Leon-Hmm...atunci cat de rea poate fii pisicuța mea?
•Eu-Cand e cu motanul ei e cea mai rea!
•Leon-Rrrrrooooo,ia sa o vad!
Eu il trântesc pe spate făcând ca eu sa fiu deasupra ,il sarut mai pasional ca niciodata ,ii pun mana in par iar el in al meu si începem sa facem toate nebuniile din lume (știți la ce ma refer?😂) am continuat asea inca nu știu câte ore pana am obosit si ne-a luat somnul pe amândoi.Gata si capitolul asta !! Acesta a fost un capitol specilal pentru ca am observat ca le si ce trece am mai multi cititori ,ieiiiii!!! Va mulțumesc mult si sper ca va placut acest capitol ,pwp:-*
YOU ARE READING
Doi perverși
Teen FictionLuyza este o fata de 17 anii independenta care face numai ce vrea ea si împreuna cu Gașca ei de fete Elena ,Ema, Simona , Rebeca ,Ioana si Alexandra fac numai năzbâtii si crează numai probleme,Toate fetele din grup si mai alea Luiza sunt foarte atr...