Razbunarea.

311 5 2
                                    

•Eu-Nu,eu nu pot sa stau asea cand știu ca cel care ia facut asta fratelui meu sta bine mersi iar fratele meu se zbate între viata si moarte!*ma ridic de pe scaun si ma duc sa iau telefonul lui Alex*
•Leon-ce ai de gând sa faci?
•Eu-sigur o are pe fata aceia la contacte si poze cu ea,vreau S-o găsesc si S-o pun in spital si pe ia si pe iubitul sau,dar nu cum l-au pus ei si Alex ,o sa le pun in coma de gradul 5 de unde  nici dracu nu le mai scoate.
•Leon-Luyza e prea periculos nu te las sa faci asta!
•Eu-nu ți-am cerut permisiunea Leon!* am găsit numele si poza ei *BINGO!
•Leon-ce bingo ? Ai găsit ceva ?
•Eu-DAP,am aflat si unde sta, eu am plecat daca vrei vi cu mine daca nu ,nu.
•Leon-Ai inebunit la cap?! Cum sa nu vin cu tine?!
•Eu-Atunci nu mai sta acolo si grăbește-te , ne oprim la un magazin de sport pentru niște bâte de beizbool(nu știu cum se scrie 😂)
•Leon-bate de beizbool?!
•Eu-Da hai o data!!
Am mers la magazin am cumpărat 2 bate mari si groase si am plecat la adresa trage-i alteia ,ii știu adresa pentru ca am văzut poza ei si am avut-o la prieteni pe Facebook asea ca era foarte ușor S-o găsesc.
Ajunși la blocul ei o vad cum iese la brățara cu un baiat, sigur el e iubitul ei.
•Eu-Sa înceapă distraxie zic eu!!
•Leon-nu ar fi mai bine sa așteptam un pic?!
•Eu-Off pisica fricoasa !! Mișcați fundul si nu mai comenta.
•Leon-gata șefa.
Eu ma apropri de aia cu un mers de smekera (gândiți-vă la mersul lui Harrly Quinn si cum învârtea ea bată ei si cu guma de mestecat in gura si face un balon mare😂😂)
•Eu-Hey fraierilor,Am venit sa va facem o mică surpriza)
•???-Imm...cine esti tu ?!
•???-Sora lui Alex,Apropo...va trimite Salutari!
Incep sa-i dau o bată in moaca matahalei aluia el care jos,fata incearca sa ma lovească dar nu o lasa Leon.
•Leon-no no no no...nici sa nu te gândești pisy!
Leon ii da si ei o bată in cap făcând-o sa cada jos si scuipând sange ,baiatul se ridica si incearca sa ma lovească dar eu ii dau o bată in burta apoi in spate si in fata ,il lovesc peste picioare iar Leon o lovește pe tipa dar nu chear asea de tare ,ei incearca sa se apere dar noi dot ii lovim si mai facem cu schimbul ,eu cand pe fata cand pe baiat ,Leon cand pe fata cand pe baiat ,dupa cam 30 de minute ma dureau pe mine mâinile la CATA bataie le-am dat la aia ,astea stăteau pe jos leșinați si plini de sange.
•Eu-sper sa muriți!!*spun eu cu multă dezgustate* hai baby mi-am potolit setea.
Eu si Leon plecam in spre spital ,bâtele le aruncam peste un zid in mare.era cam frigul afara si nimeni nu era afara asea ca nimeni nu o putut sa vadă ce am facut eu cu Leon.
•Leon-Da dai bine cand esti nervoasa nu gluma...
•Eu-Au meritat-o...
•Leon-exact...

Doi perverși Where stories live. Discover now