•Eu-iti dai seama ca nu , de asta am un plan , deci...cand vine , noi 7 o sai facem viata un calvar sai arătam de ce suntem in stare, nimeni nu încearcă sa ne despartă gasca si scapă nepedepsit!
•Ele-Exact soro !!!!
Lucye-Hey Luyza !!! Ce faci pacoste mică ? *ma întorc in spate si vad o scorpie ,un jeg de om*
•Eu-pe cine faci tu pacoste mică proasto?
•Lucye-ce nu esti ?!*incerc sa sar la gâtul ei dar nu ma lasa fetele*
•Rebecca-Luyza calmeazate , aceasta vipera cu eșarfa nu merita sa iti consumi energia pe ea!
•Lucye-exact Luyza! Fi si tu mai buna , nu fi ca fratele tău,un măscărici *zambet*
•Eu-curva dracu ce esti !!!*scap din mâinile fetelor si ma îndrept spre ea * dar cineva nu ma lasa , era Leon , baiatul asta nu are ce face in afara sa stea toată ziua dupa mine ??!
•Leon-hopa hopa!... Ce se întâmpla aici ?
•Eu-nu e treaba ta, acum carate !
•Lucye-Hello frumosule! Cred ca nu m-am prezentat , eu sunt Lucye ,Lucye Ortega*intinde mâna*
•Leon-oh buna si tie *zambet* eu sunt Leon ,Leon Berry*in loc sa dea mâna cu ea ia sărutat-o*.
Ce p*** masi încearcă sa facă c***a asta !? Iar b*******l asta de ce p**a mea ia sărutat mâna ?!?!
ma zbat si mai tare si ma arunc peste ea făcând ca aceasta sa cada jos pe podea ,îi dau un pumn zdravăn in ,,parbriz"si ii curge sânge din nas
•Eu-DACA O DATA IN VIATA TA IMI MAI INSULȚI FRATELE TE IAU PE TINE SI PE TOATĂ FAMILIA TA SI VA OMOR CU MÂINILE GOALE !!AI ÎNȚELES!?BA AI ÎNȚELES !!!????*da din cap speriata *
•Leon-Luyza ce naiba te-a apucat?
•Eu-iar tu taci din gura! Sa mergem fetelor! Am alte lucruri mult mai bune de facut decât sa stau de vorba cu astea!*plecam*
Si drept răzbunare pentru faza anterioară .... Vine un baiat dragut , in iau de cămașă si il sărut cu pasiune timp de cateva secunde .
Nu știu de ce am facut asta dar am simțit nevoia sa ma descarc sau pur si simplu sa fiu chit cu Leon , daca el a sărutat mâna viperei cu eșarfa , eu de ce nu as săruta un baiat dragut ? Doar nu suntem împreuna deci amândoi putem face ce vrem ....mdea.
P.O.V Leon*
Ce naiba a mai fost si asta ? De ce Luyza la sărutat pe acel tip? Daca a ajuns un idiot ca ala sa o săruta mai repede ca mine atunci chear sunt cel mai prost om din lume, dar totuși ... De ce Luyza la sărutat ? Stai puțin .... Nu cumva era geloasa pentru ca am sărutat mâna lui Lucye? Știam eu ... Știam eu ca ma place , sper doar sa vina in seara asta , am planuri mari cu ea , de data asta nu o sa imi mai scape , cat despre idiotul ala , o sa am grija si de el.
P.O.V. lui Leon terminată *
P.O.V Luyza
Eu si fetele am intrat la ora, dupa ce am terminat toate orele cam pe la 17:30 am decis sa mergem acasa si sa ne pregătim pentru petrecerea lui Leon, credeați ca nu o sa mai merg nu-i asea ? Ei bine asea am crezut si eu dar dupa aceia m-am gândit sa merg doar să-l pun un pic pe jar .
Am ajuns acasa,am mers la baie am facut un dus rapid si m-am îmbrăcat asea;Doar Vi-am spus ca vreau să-l pun pe jar! Ma uit la ceas si vad a sa facut deja 18:10 super , pana ajungem acasa la fraierul ala o sa mai dureze jumătate de ora deci o sa fie 18:40, asta e .... Unei fete ii trebuie mult timp sa se pregătească si mai ales cand vrea sa impresioneze pe cineva.le sun pe fete si imi spun ca sunt in fata casei mele , iau mașina lui frate-miu dine-n tiles dupa ce io cer, si el cum e cel mai marfa frate din toată galaxia imi da mașina lui noua , nu am stiut ca are o noua mașina , merg in garaj si observ o Lamborghini roșie ca focul si parca imi dau lacrimile de la atâta frumusețe , acum pot muri in pace , am văzut cel mai frumos lucru existent vriodata , am admirato cateva minute , dupa m-am urcat in ea si am apăsat accelerația , mașina asta este super mega tare !!! De unde are frate-miu atâția banii frate sa-si cumpara atâtea mașini ?!
In fine ajunsă langa fete claxonez cu un zanbet pe buze si spun :
•Eu-sunteți gata fetelor ?
•toate-ce beton e mașina !!!
•Simona-WOW Luyza ce tare arati ! Presupun ca vrei sa impresionezi pe cineva in seara asta *zambet*
•Eu-urcați o data ? O sa întârziem si mai mult !
Fetele au intrat in mașina si am ajuns chear foarte repede la petrecere , erau o grămada de oameni si afara si înăuntru,coboram din mașina si toti sunt cu ochii pe noi si pe mașina , Leon ne observase (logic) si se aproprie spre noi:
•Leon-WOW ....
YOU ARE READING
Doi perverși
Roman pour AdolescentsLuyza este o fata de 17 anii independenta care face numai ce vrea ea si împreuna cu Gașca ei de fete Elena ,Ema, Simona , Rebeca ,Ioana si Alexandra fac numai năzbâtii si crează numai probleme,Toate fetele din grup si mai alea Luiza sunt foarte atr...