Part_8

1.5K 100 0
                                    

ကဲစၿပီ​ေနာ္​.recall ျပန္​မ​ေခၚ​ေတာ့ဘူး​ေနာ္​.....
_____________________________
သူတို႔အိမ္​အသစ္​မွာ ​ေနရ​ာ​ေတြဘာ​ေတြခ်လို႔ၿပီး​ေတာ့မွ နားၾကရတယ္​......

​ေယာက္​က်ား​ေလး​ေတြကတခန္​း.

မိန္​းက​ေလး​ေတြကတခန္​း​ေနၾကတယ္​...

အိမ္​က​ေတာ့အရမ္​းက်ယ္​လြန္​း​ေတာ့​ေၾကာက္​ဖို႔​ေတာင္​​ေကာင္​းတယ္​.....

သူတို႔အခန္​းကၾကားတခန္​းဘဲကြာၾကတယ္​....

ၾကားထဲမွာက ပစၥည္​း​ေတြထည္​့ထားတဲ့အခန္​း႐ွိတယ္​​...

သူတို႔အိပ္​ခါနီး​ေရခ်ိဳးၾက​ေတာ့...

အခန္​းထဲက ​ေရခ်ိဳးခန္​းမွာက Sehun ခ်ိဳးတယ္​

အငယ္​ဆံုးဆို​ေတာ့အျပင္​ထြက္​ခ်ိဳးရမွာ​ေၾကာက္​လို႔တဲ့​ေလ..

အျပင္​ကအခန္​း​ေတြမွာက chanyeol နဲ႔ kai ခ်ိဳးၾကတယ္​....

မိန္​းက​ေလး​ေတြက​ေတာ့ တ​ေယာက္​တလွည္​့စီ ​ေစာင္​့ျပီး​​ေတာ့ခ်ိဳးၾကတယ္​.....

ၿပီး​ေတာ့ chanyeol ​ေရခ်ိဳးလို႔ၿပီး​ေတာ့ ​ေအာက္​ပိုင္​းကိုတပတ္​ပက္​ၿပီး​ေတာ့ထြက္​လာတဲ့ပံုက...baekiee အတြက္​​ေတာ့ ႏွလံုးသားႀကီး ​ေပါက္​ထြက္​သြားမွာ​ေတာင္​စိုးရိမ္​ရတယ္​.....

(Author:ငါဆိုတန္​း​ေသမွာအဲ့​ေနရာမွာဆိုရင္​ ႏွလံုးအ​ေမာ​ေဖာက္​ၿပီး​ေတာ့ကို)

chanyeol ရဲ႕ ႂကြက္​သား​ေတြမွာတြဲ​ေလာင္​းခို​ေနတဲ့​ေရစက္​​ေလး​ေတြကို​ေတာင္​ျမင္​​ေနရတယ္​....

baekiee က​ေတာ့ ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကာ ​ေငးၾကည္​့​ေနမိတယ္​....

chanyeol တ​ေျဖး​ေျဖးနဲ႔သူ႔​ေ႐ွ႕​ေရာက္​လာတာ​ေတာင္​မသိဘူး....

Chanyeol:မင္​းငါ့ကို​ေ​ႂကြ​ေနၿပီမလား...baek.

Baek:ငါက​ေႂကြရ​ေအာင္​ပန္​းမဟုတ္​ဘူး....သြားမယ္​ဟြန္​႔.....သူ႐ုပ္​ႀကီးကိုမ်ား မ​ေႂကြဘူး....

Please Listen To My Heart💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin