Her gün yeni bir umut için açmalı insan gözlerini dünyaya, yeni bir başlangıç için yaşamaya devam etmeli insan. Bu kadar zor bir hayattan başarı ile ayrılmak gerekir, bir zafer edası ile veda etmelidir insan dünyaya. Her seferinde tekrar ayağa kalkmalıdır, her yıkılışında tıpkı bir anka kuşu gibi yeniden doğmalıdır hayatta.
Kısacası Çağıl her gün gözlerini dünyaya yeni bir umut ile açtı, yeni bir başlangıç için yaşamaya devam etti. Her gün annesini andı yüreğinde, şiirlerinde. Her seferinde aynı şarkıda rastladı sevdiğine. En acısı da bir zamanlar sahip olmasıydı sevdiği insana. Bir zamanlar yanı başında olan insana, şu an ellerini uzatsa bile dokunamayacağı kadar uzak olması için için bitiriyordu onu.
Tıpkı yıldızlar kadar güzel olan sevdiği, tıpkı yıldızlara dokunulamayacak kadar imkansızdı. Ama insan hayatta imkânsızları başarmalıydı, imkanı olanı değil. Ve Çağıl, yıllar sonra ilk defa imkânsızını bugün başaracaktı.
Ve ilk adımı telefonuna asıl sim kartını takarak attı. Telefonun açılmasını beklerken stresten can verip dirilmişti. Ve en sonunda telefonu açılmış ve ona hadi başla şu işe dercesine göz kırpmıştı. Ve Çağıl da telefona bir karşılık vererek whatsApp'a girdi ve Mert'e bir mesaj attı.
Çağıl: Heyy
Çağıl: Beni hatırladın mı bakalım?
Çağıl: Ahh büyük ihtimalle numaramı bile silmişsindir, o yüzden işe kendimi hatırlatarak başlayayım.
Çağıl: Ben Çağıl, mazide kalan Çağıl. ;)
*görüldü 12.40*
Mert: ben de Mert, hiçbir zaman mazide kalamayacak kadar mükemmel olan Mert. ;)
Mert: ve ayrıca tabii ki de seni hatırlıyorum Çağıl!
Mert: hiç unutmadım ki seni, harika bir dostluğumuz vardı.
Mert: numaranı da hiç silmedim ayrıca.
Çağıl: Hey buna sevindim. (:
Çağıl: Biliyor musun bilmiyorum ama ben şu an İstanbuldayım.
Çağıl: İstersen bugün buluşup bir şeyler yapalım ha ne dersin?
Mert: tatil için mi geldin?
Mert: ve evet evet olur, çok isterim. :)
Çağıl: Gibi bir şey..
Çağıl: Tamamdır o zaman, bir saate lunaparkta buluşalım, eskisi gibi.
Mert: tamamdır.
Merhaba arkadaşlar bir yanlış anlama olmuş sanırım, Mert Çağılı sevmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no tears left to cry: texting
Short StoryBilinmeyen numara: yani, neden? Mert: efendim? Bilinmeyen numara: boş versene. -03.08.2017 Kısa Hikaye #2