27.Gün
**
Bilinmeyen numara: Mert artık lütfen şu mesajlarıma cevap ver.
Bilinmeyen numara: 1 haftadır sana yazmıyorum ama inan bana dayanabilecek gücüm kalmadı artık.
Bilinmeyen numara: sana ihtiyacım var tamam mı?
Bilinmeyen numara: benim sana deli gibi ihtiyacım var!
Bilinmeyen numara: ve bu da yetmezmiş gibi, her şeyden bıktım.
Bilinmeyen numara: o kadar çok bıktım ki, nefes bile alacak gücüm kalmadı.
Bilinmeyen numara: umutlar bile benim için savaşmayı bıraktı artık Mert.
Bilinmeyen numara: oysa her gün yeni bir umutla açıyordum gözlerimi hayata ama ben uyandıkça bu rüyadan, hayatın bir kabus olduğunu fark ediyordum.
Bilinmeyen numara: ve ben kabuslardan korkarım, herkes kadar, belki daha fazla.
Bilinmeyen numara: ve oradaki canavarların hepsi benim üstüme doğru geliyor,
Bilinmeyen numara: ve her geçen dakika daha da hızlanıyorlar.
Bilinmeyen numara: başarılı olduğum tek konu seni sevmek Mert, yani öyle olduğunu umuyorum.
Bilinmeyen numara: ama olmuyor işte Mert, olmuyor.
Bilinmeyen numara: Ve bazı şeyler asla da olmayacak.
Bilinmeyen numara: ve inan bana, bu gece sana son yazışım Mert, sana yemin ederim ki bu sana son yazışım.
Bilinmeyen numara: bugünden sonra sana ne bir mesaj atacağım, ne de seni göreceğim.
Bilinmeyen numara: ve sana son kez bir şeyler yazmak istiyorum, kendim için;
Bilinmeyen numara: bir umut var içimde, hiçbir zaman umut edemediğim.
Bilinmeyen numara: bir acı var içimde, her daim yad ettiğim.
Bilinmeyen numara: birkaç gök var yıllandıkça mahvolan zihnimde.
Bilinmeyen numara: işte tam orada bir deniz var, içimdeyse feragat eden bir fırtına.
Bilinmeyen numara: işte tam o noktada başlıyor her şey bitmek için, o zaman görüyorum ki içimdeki kelimeler bir araya gelip bir mektup sunuyor sana.
Bilinmeyen numara: "işte sevgilim her gün bu şekilde yaşam bulmaya çalıştım ben senin kalbinde, her gün umut etmeye çalıştım; sen benden umutlarımı çalarken.
Karada bir gemiyi beklemek gibi bir şeydi bu savaş, son yolcu olmayı diledim her seferinde, ne yazık ki ölüm vurdu kapıya, gözlerim kapandı son uykuda.
Bir daha umut etmemeyi diledim, umutlarımı tekrar sana kaptırmayayım diye. Siz ruhunuzda sarhoş olmuşsunuz, ben satırların içkisinde; son yudum kalmış sevgilim, işte gidiyorum ben.
Bir daha gelmemek üzere gidiyorum, yıldızlara basarak veda ediyorum sana, senin ruhun bile duymadan veda ettim sana satırlarımda."
Mert: mesajlarını okumadan silecektim ama o kadar çok mesaj attın ki, içimde okuma isteği oluştu bilinmeyen. ;)
Bilinmeyen numara: Mert ben ciddiyim, sadece oku tamam mı?
Mert: tamam.
15 dakika sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no tears left to cry: texting
Historia CortaBilinmeyen numara: yani, neden? Mert: efendim? Bilinmeyen numara: boş versene. -03.08.2017 Kısa Hikaye #2