Zeyno 5

311 15 1
                                    

"Hadi gidelim" Rüveyda karısına sabahtan belli gidelim diyorum ama hanımefendi adeta bir victoria secret mankeni ,ayna karşısında oturmuş süsleniyor. Hayır sen gelmişsin 75 yaşına ne bu süs? Dedemi mi aldatcan lan babaanne? Acaba babaannem dedemi seviyor muydu? Eğer sevseydi aşkı tanısaydı babamla annemi ayırmaya çalışır mıydı? Aman be Zeyno kadın 19 senedir evladından uzakta evlat sevgisini bilmiyor aşkı nerden bilsin be kızım..

''Çıkabiliriz artık." babamın anne diye sayıklayarak ağladığı aklıma gelince nefretle baktım ona. Aq babaannesine doğurmakla anne olunmuyor demek istedim ama -diyemedi-.

.
.
.

Tabiki kertenkele ninömle güzel sohbetler edip eğlenceli bir yürüyüş yapmadık ama sonuçta beynime oksijen gitti. Beyneoksijen gidiyor muydu la? Olsun olsun yinede birlikte zaman geçirdik hem ben stres atmış oldum, üstelik babam duysa çok sevinirdi..

Ve bir adet bildirim..

Babmk; Ee Zeyno hanım durumlar ne?

Amman be baba verdin en zor işi bana ordan eke eke sormak kolay tabi.

Zeyno; Baba daha 3. gündeyim ne durumu olcak allasen saçma sorularla gelme bana.

Babamk; Sus kız edepsiz Fatih Sultan Mehmet senin yaşında İstanbulu feth etmiş sen bi kendini sevdirme işini yapama.

Zeyno; Ona bakılırsa Karanşebeşide feth etmeden almışlar sen bi anacının gönlünü alamadın.

Babamk; Bak bak dile bak pabuc kadar. İşini iyi yap işini yiğidim bırak gevezeliği.

Canım babacım sana matematik öğretmeniminde dediği gibi Yawrum zırlama bi qonuşma demek isterdim ama suSuYorsAm saygımdan heRqeZ yerini bİleCeq!! -duygulanan çıksın kasıyor kardeş.

.

.

Babam beni bu aile savaşının kahramanı olarak görüyordu ama ben 10 yaşıma kadar sırf tuvalete gitmeye eriniyorum diye altıma işeyen biriydim. Daha düne kadar sidikli Zeyno'dan olsa olsa kertenkele meydan muharebesinin kahramanı olur be baba..

"İstanbul iyi hoşta yaşanılacak yer değil" ulan Zeyno altı üstü hava iyi diye markete gittin. Aman canım hep söylemek istemişimdir bu lafı zaten.

"Annende buraya ilk geldiğinde bu lafı demişti" Hım demek annem laflarına varana dek aklına kazınmış tonton Mona Lisa seni.

"Demekki oda konuşacak bir şey bulamamış" Ve yine qappaq!

"Demekki onunlada konuşmak istememişim." al sana qappaq aq kızı seni.. Rüveyda karısı iyi laf soktu lan..

"Benden neden nefret ediyorsunuz, neden hâlâ onları affetmediniz?" ve ben arSız Zeyno sEnE 2017 yer niNemiN evi yeahhh. Resmen ruh halimi Arsız bilmem kimden başkası iyi yansıtamaz şu an.

"Ben bi katili affedemem!" Ha? Katil derken?

:D

Devamı yarın gelecek iyi okumalar :D küçük bir spoi vereyim miğğğ :D vermicem :D veiyi bayramlar :D

Zeyno karakteri youtuber olan Buket Sena bir dahaki sefere medyaya koyacağım :D

ZEYNO Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin