2

1.2K 88 16
                                    

Biraz yürüdükten sonra Bangtan'ın yanına vardılar.

"Bu kim Taehyung?"dedi Hoseok

Jimin merakla sordu
"Bizi gören bu mu?" 

Taehyung kafasını sallayınca hepsi bu kızın onlara nerden tanıdık geldiğini düşünmeye başladılar.

Jungkook hepsinin merakına son vermek amacıyla konuştu.
"Aynı okuldayız galiba tanıyorum ben bunu, Jennie'nin yanında takılıyor."

ChaeYoung bu çocuğun ona 'bunu' demesine sinirlenmişti ama bir şey demedi. Ayrıca Chae onları tanımıyordu ama ara sıra yüzlerini gördüğü doğruydu.

Ama yine de burda ne olduğunu bilmiyordu bile.

"Tamam her neyse. Ben gidiyorum."
Dedi ve Taehyung'un elinden kurtuldu tam yürümeye başlayacaktı ki saatin çoktan geçtiğini fark edip yüksek sesle ofladı.

"Bana bak senin yüzünden otobüsün son seferine geç kaldım. Şimdi beni bırakmak zorundasınız."

"Nedenmiş o? Hem ayrıca bizi polise ihbar etmeyeceğini nerden bilelim?"dedi Jungkook

"Bak ben neden bahsettiğinizi bile anlamıyorum. Hem neden sizi polise ihbar edeyim ki?" Şaşkınca sordu Chaeyoung. Cidden bir an önce evine gidip yatağına kavuşmak istiyordu. Bugünlük bu kadar saçmalık yeterdi.

Yoongi ve Namjoon arkasına sakladıkları adamın önünden çekilince Chaeyoung kanla kaplanmış bir yüzle karşılaşınca irkildi.

"Bu ne ya?"

Taehyung yüksek sesle ofladı. Elleriyle saçlarını karıştırdı.

"Ah sanırım bir yanlış anlaşılma oldu. Seni başkasıyla karıştırdım."

"Yani?"dedi Chaeyoung.

Taehyung tam cevap vericekti ki polis sirenlerini duymasıyla bundan vazgeçti.

"Hasiktir!"diyen Hoseok adamı öylece bırakıp kaçmaya başladı.

Jimin "Gerizekalı. Yanlış kızı getirdin işte. Büyük ihtimalle diğeri bizi ele verdi. Çabuk gidelim!"dedi.

Herkes koşmaya başlarken Chaeyoung öylece duruyordu.

Jungkook onu bu halini fark edince Chaeyoung'un elini tutup koşmaya onu da peşinde sürklemeye başladı.

Heyecandan tek kelime edemeyen Chaeyoung, elini Jungkook'un elinden çekmeyi akıl bile edemiyordu. Bu yakışıklı çocuğu şimdi cidden hatırlamıştı. Farklı yaşlarda olmalarına rağmen okulda çete gibilerdi ve bütün kızlar peşindeydi. Jennie ile bir kaç kere gittiği barda da görmüştü onları.

Hatta Jennie, bir ara Yoongi'ye kafayı taktığı zaman onları sürekli izliyorlardı. Ama Chaeyoung pek bu tür şeylerle ilgilenmezdi. Hatta bu gruptakilerin adını bile bilmiyordu.

Ona göre bu aptallar ve okuldaki diğer erkekler havalı görünmek için kızlara kaba davranıp onları kendilerine aşık etmeye çalışıyordu.

Kusmuk gibi!

Jungkook koşarken Chaeyoung onu yavaşlatıyordu.

Heartbreaker// RoseKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin