4

956 81 12
                                    



Gece kulubüne girer girmez içim daralmıştı. İlk defa gelişim değildi ama yine de buralardan hoşlanmıyordum.

Lisa'nın elimi tutmasıyla kendimi ona bıraktım. Etrafı inceliyordum. Diğer geldiklerimiz yerlere göre biraz sakin bir bardı tabiki yine dans eden insanlarda vardı ama biz onları aşıp biraz daha VIP bir yere geldik. Burada daha çok orta yaşlı insanlar vardı etrafı incelemeye devam ederken Lisa'nın beni çekmesiyle bir yere oturdum.

Jennie bacağıma vurduğunda ona döndüm. Çok fazla ses olduğundan kulağıma doğru bağırarak konuşmaya başladı.

"Sol tarafa bak! Herkes orada!"dediğinde kafamı sola çevirdim. Hemen bir masa yanımızda oturuyorlardı. Taehyung, Yoongi ve Jungkook hariç diğerlerinin kim olduğunu tam bilmiyordum ayrıca masada kızlarda vardı.

"Öbürleri kim?"dediğimde Jennie açıklamaya başladı. "Jungkook'un yanındaki gri saçlı Jimin, onun yanında bir kızla oturan çocuk varya o Hoseok, bebek gibi suratı olan Yoongi'nin yanındaki, işte o Jin, Jin'in yanında oturan ise Namjoon. Gerisini biliyorsun zaten."dedi.

İsimlerini beş saniye sonra unutmuştum.

Jisoo "Eee ne içiyoruz?"dediğinde "Kokteyl alalım."dedim. Hepsi suratlarını asıp "Saçmalama!"diye bağırdığında sinirlenmeye başlamıştım.

Jennie yanımıza bir adamı çağırıp 20li shot sipariş etti.

"Ya Jennie! Ben shot içmek istemiyorum en son içtiğimizde ölüyordum!"dedim.

Jennie "Ya mızıkçılık yapma Chae! Ayrıca ölmüyordun alt tarafı kustun abartma hem şuan daha dayanıklısındır."deyip gülümsediğinde sıkıntıyla ofladım.

Dört kişi olduğumuz için her birimize beş tane bardak düşüyordu ve ben bir tanesini bile içmek istemiyordum. Tek umudum bunların hafif shotlar olmasıydı.

Lisa "Hadi aynı anda!"dediğinde hepimiz bardağı elimize almıştık. Jisoo üçe kadar sayınca aynı anda içmiştik ve tadı berbat ötesiydi. Yüzümün buruşturup kusmamak için kendimi zor tuttuğumda kafamı başka yere çevirdim. Keşke çevirmeseydim çünkü direkt Taehyung ile göz göze gelmiştik. Kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Taehyung da en az Jungkook kadar çekiciydi gerçi o grupta çirkin olan bir kişi bile yoktu.

Ondan gözlerimi alıp Jungkook'a çevirdim. Bana bakmıyordu yanındaki kızla bir şeyler konuşuyordu.

Masamızdaki shotlar bitince hafiften mutlu olmaya başlamıştım. Kızlara daha etki etmeyince bu sefer tekila shot istediler.

"Şimdi bunu eğlenceli hale getiriyoruz!"diye bağırdı Jennie. Bağırması bir işe yaramıyordu çünkü müzik yeterince sesimizi kısıyordu.

Ama o getireceği eğlenceli hali biliyordum. Kesinlikle doğruluk cesaretlik oynayacaktık hemde shotlarla beraber.

"Doğruluk ve cesaretlik oynarak içeceğiz!"dedi Jennie ve ben haklı çıkmıştım. Kızlar sevinçle gülünce bende güldüm. "Ama doğruluk yerine sadece cesaret olucak ya dediğimiz şeyi yapıcaksınız yada içki içiceksiniz ve o şeyi yapmamak için en fazla iki tane shot içme hakkınız var!"

İçtiğim bir önceki içkiler etkisini iyice göstermeye başlayınca Jennie'ye engel olmak için bir şey demedim.

Sırayla oynayacaktık. Lisa başlamıştı. "Evet Lisa, şimdi şurada dans eden çocuğun yanına git ve onunla beraber dans et!"dedi Jisoo.

Lisa "Çocuk oyuncağı"dedi ve masadan kalktı.

Hepimiz Lisa'yı izliyorduk.

Lisa, bizden yaklaşık beş yaş büyük, kaslı ama oldukça yakışıklı çocuğun yanında dans eden kızı ittirip çocukla dans etmeye başladı. Lisa'yı videoya çekip gülmeye başladık. Lisa iyice kendini kaptırınca Jisoo, Lisa'yı masaya getirdi. "Bu sefer Jisoo'da!"dedi Jennie.

Heartbreaker// RoseKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin